Zcela nenápadným pozůstatkem po kolejovém trojúhelníku sloužícím k manipulačním účelům s vlečnými vozy
ve smyčce Vysočanská je dlažba, která zmíněný oblouk stále
ještě připomíná.
Smyčka Vysočanská byla do provozu uvedena ve stejný den,
kdy byla zrušena její předchůdkyně, smyčka Kolbenova továrna,
tedy 18. června 1951. Z původní smyčky Kolbenova továrna bylo sneseno vlastně jen napojení na Kolbenovu ulici.
Část vjezdové koleje v ulici Pod Pekárnami byla využita pro kusou kolej
nové smyčky Vysočanská.
Ta byla původně napojena na smyčku kolejovým trojúhelníkem a teprve při rekonstrukci
obratiště v roce 1991 bylo toto napojení zjednodušeno a na kusou kolej se dalo, podobně jako u smyčky
Výstaviště, pouze nacouvat.
Kolej včetně obou výhybek sice zmizela, ale kolejový oblouk je v dlažbě patrný do dnešních dnů.