|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ústřední dílny Hostivař
|
Po průjezdu vjezdovými vraty vlak si vlak přebírá pracovník Ústředních dílen a dále pokračuje dle určení, většinou po objízdné
koleji proti směru hodinových ručiček. Pokud areál Ústředních dílen slouží k dočasnému vypravování běžných vlaků do sítě pro pravidelnou přepravu cestujících
(při uzavření jiné vozovny), je výstupní a nástupní zastávka Na Homoli.
V tomto případě řidič vjede do areálu cca 50 metrů za vjezdovou vrátnici, kde proběhne předání soupravy pracovníkům depa.
Následné odstavení souprav je prováděno na objízdné koleji a na určených kolejích před vjezdy do haly.
Odstavené soupravy nesmí zablokovat vjezd do dílen a nástupní plochy
Hasičského záchranného sboru. V celém areálu je omezená rychlost POMALU.
Po standardní kontrole před výjezdem vyjíždí přes kolejovou harfu k vrátnici. V místě nástupní plochy hasičů se zdržuje co možná nejkratší dobu. Výjezdem přes vrátnici opustí prostor areálu a po cca 70 metrech jízdy po manipulační trati v ulici U Vozovny se připojí ve sjezdové výhybce na vnější kolej smyčky Ústřední dílny Dopravního podniku.
Vjezd a výjezd Ústředních dílen Dopravního podniku | ||||