|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Smyčka Ústřední dílny Dopravního podnikuVjezd na vnitřní kolej obratiště umožňuje elektromagnetická výhybka s pružnými jazyky ev.č. 311. Kolej odbočí vpravo do prostoru smyčky, a na místě, kde se pravý oblouk mění v levý je umístěna občasná výstupní zastávka. Před sloučením se s tramvajovou tratí ve sjezdové výhybce s pružnými jazyky je v levém oblouku umístěna občasná nástupní zastávka. Vnitřní kolej, která je jediná v pravidelném provozu pojížděná, pokračuje za zmíněnou rozjezdovou výhybkou dalších cca 30 metrů přímým úsekem a za elektromagnetickou výhybkou s pružnými jazyky ev.č.312 z tratě odbočuje pravým obloukem. Trať v přímém směru dále pokračuje do areálu Opravny tramvají Ústředních dílen DP. Ihned za rozjezdovou výhybkou je v pravém oblouku umístěna výstupní zastávka. Kolej pokračuje pravým obloukem k prostoru zastávky nástupní, v níž pravý oblouk vystřídá oblouk levý a kolej se slučuje ve sjezdové výhybce s pružnými jazyky s tramvajovou tratí z areálu Ústředních dílen DP.
Celé obratiště, včetně pokračující tratě do areálu Ústředních dílen DP je zřízeno klasickou konstrukcí kolejnic na příčných pražcích s krytem
tvořeným asfaltovým kobercem.
Zastávky umístěné na popisované smyčce: Provozované linky na popisované smyčce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |