|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Nádraží Vysočany-Balabenka
|
Propadlé velkoplošné panely BKV, vyčnívající ocelové rošty panelů, uvolněné, popraskané a sjeté kolejnice jen dotvářely stav ohodnocený omezenými rychlostmi v takřka celém úseku. Původní dlažba vozovky způsobovala zvýšený hluk při průjezdu automobilů, obrubníky chodníků byly propadlé a leckde tak byl chodník v jedné rovině s vozovkou.
Tramvajový provoz na trati byl přerušen 1. června 2005, kdy začala kompletní rekonstrukce celé Sokolovské ulice. Od 1. září pak byla na cca 14 dní zrekonstruovaná trať zprovozněna pro manipulační provoz, jehož úkolem bylo ojetí tratě před posledním podbitím a zatravněním. Zrekonstruovaná trať byla zprovozněna 30. září 2005.
Fotocesta po trati Nádraží Vysočany-Balabenka | ||||