|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vozovna Pankrác
|
Na signál pro tramvaje umožňující jízdu pokračuje vlak na kolej haly denního ošetření zobrazenou na informačním panelu. Vrata na vjezdu do haly denního ošetření se otvírají automaticky v průběhu jízdy. V prostoru haly denního ošetření získá řidič prostřednictvím světelného panelu informaci o koleji, na kterou má vlak zatáhnout. Na signál Volno po otevření vrat pokračuje řidič po objízdné koleji k dalšímu návěstidlu před vjezdem na sjezdové výhybky kolejové harfy. Na signál Volno na SSZ, které je umístěno pod návěstidlem, pokračuje směrem k výjezdu z vozovny, v trase je umístěno další návěstidlo, které v případě, že je požadován druhý objezd vozovny rozsvítí na návěstidle číslo příslušné koleje (24. nebo 26.) a řidič na signál umožňující jízdu vlevo pokračuje na stanovenou kolej.
Pokud svítí šipky přímo pokračuje až do místa výchozího zastavení před vraty vozovny. Čelem vozu zastaví v místě námezníku u sjezdové výhybky křížového kolejového přejezdu tak, aby podvozek nebyl v jazycích výhybky. Odtud pak zpětným pohybem na signál umožňující jízdu vlak zatahuje na příslušnou kolej, která se znovu zobrazí na informačním tablu v místě výchozího řazení. Návěstidlo s číslem koleje, které je pod informačním tablem, informuje řidiče o tom, že vlaková cesta je na příslušnou kolej automaticky postavena. V případě, že je zobrazen symbol ??, který signalizuje, že u některé z výhybek nedolehly jazyky, řidič pokračuje na příslušnou kolej se zvýšenou opatrností s tím, že je mu uloženo za povinnost před průjezdem přes každou rozjezdovou výhybku zkontrolovat dolehnutí jazyků.
Při výluce haly denního ošetření, případně objízdné koleje, zatahují vlaky do vozovny Pankrác nestandardním způsobem. Z občasné výstupní zastávky Vozovna Pankrác odbočí v elektricky ovládané rozjezdové výhybce s pružnými jazyky ev.č.295 vpravo na kusou kolej před budovou Vrchního státního zastupitelství. Odtud pak zpětným pohybem přes kolejovou spojku před vjezdem do vozovny Pankrác přejedou na levou kolej a zatahují přímo na příslušnou kolej která se zobrazí na informačním tablu v místě výchozího řazení.
Po standardní kontrole před výjezdem plánovaným dle jízdního řádu se cca minutu před časem výjezdu na světelné signalizaci příslušné koleje rozsvítí signál Volno a zazní zvukový signál. V případě výjezdu neplánovaného jízdním řádem lze výjezd vyvolat tlačítkem vedle vrat a v případě, že je dvůr vozovny volný, je dán návěstidlem u příslušných vrat signál umožňující jízdu.
V prostoru vozovny Pankrác jsou osazeny výhybky s jedním jazykem. Pro jízdu přes takovou výhybku platí všechna ustanovení předpisu D1/2 týkající se jízdy přes výhybky. V celém areálu vozovny je rychlost jízdy omezena do 10 km/h.
Vjezd do vozovny Pankrác | ||||
Výjezd z vozovny Pankrác | ||||
Křížová oblouková kolejová spojka Vozovna Pankrác | ||||