|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Albertov - VýtoňCestu po tramvajové trati začneme na křižovatce ulic Na Slupi a Svobodovy. Z vrcholu kolejové trojúhelníku vede trať esíčkem s prvním pravým obloukem podél dávno již zrušené železniční stanice Vyšehrad s nádhernou výpravní budovou a přibližuje se k železničnímu náspu železniční trati. Ve středové části esíčka je ve směru ke křižovatce Albertov umístěna jediná pravidelná zastávka na trati. Esíčko trať dokončí levým obloukem a až ke křižovatce s Vyšehradskou ulicí vede stále souběžně s železničním náspem a má stále tendenci k vedení v mírném levém oblouku, který se mění v přímý úsek až před světelnou křižovatkou s Vyšehradskou ulicí, kde se Svobodova ulice částečně rozšíří a železniční trať zamíří na mostní konstrukci. Za křižovatkou jsou umístěny občasné zastávky Výtoň, které slouží pouze pro vlaky odbočující na následující křižovatce vlevo do Podolí. Ke křižovatce samotné trať zamíří v mírném pravém oblouku. Celá trať je vybudována metodou velkoplošných panelů BKV. Výjimku tvoří krátké úseky bezprostředně přiléhající k obou křižovatkám. Oba jsou zbudovány
klasickou konstrukcí kolejnic na příčných pražcích, rozdílný je však kryt těchto úseku. Zatímco na Albertově jej tvoří žulová dlažba, na Výtoni asfaltový koberec.
Zastávky umístěné na popisované trati: Provozované linky na popisované trati:
Fotografie: © Pražské tramvaje
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |