|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kolejový přejezd Vozovna MotolProvizorní provoz na jedné koleji byl v úseku Kotlářka - Vozovna Motol po rekonstrukci zahájen 31. srpna 1987. Aby byl obousměrný provoz po jedné koleji umožněn, došlo na Kotlářce k vložení levé výhybky. U zastávky Vozovna Motol byl bezprostředně u sjezdové výhybky výjezdové koleje z vozovny směrem na Řepy vložen kolejový přejezd, umožňují návrat tramvajových vlaků na správnou kolej. Jednokolejný provoz byl ukončen 11. listopadu 1987 a na Kotlářce a u vozovny Motol probíhala demontáž kolejových provizorií. Když byl 16. listopadu 1987 obnoven dvoukolejný provoz na rekonstruované trati, který předznamenal prodloužení trati do sídliště Řepy, ležel již kolejový přejezd přeložený do nové polohy u západního vjezdu do vozovny Motol.
Přejezd je vybaven čepovými stavěcími výhybkami, které jsou v běžném provozu vždy pojížděny pouze jako sjezdové. Povrchovou úpravu celého kolejového
přejezdu tvoří žulové kostky.
Přejezd je využíván zcela sporadicky - většinou při zkušebních jízdách s vozy KT8D5, případně byl využíván
při obracení nových tramvajových vozů, které se na předávací koleji Zličín nedopatřením objevily
otočené proti směru jízdy. Při rekonstrukci tratě v roce 2003 prošel přejezd omlazením, po němž je stále vybaven čepovými výhybkami, ale s přestavováním
mezi kolejnicemi.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |