|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Povrchová kolejová spojka Californien
Kolejová spojka se pokládá na stávající tramvajovou trať se zakrytým kolejovým svrškem. Před položením přejezdu musí
být povrch komunikace řádně připraven tak, aby byly minimalizovány případné nerovnosti mezi dosedací plochou a pražci
kolejové spojky. Výškové nesrovnalosti se dorovnají pomocí vložených dřevěných klínů z dubového nebo bukového dřeva
mezi kolejovou spojkou a povrchem. Na tramvajové trati z panelů BKV se použijí
k upevnění nájezdové rampy vhodné úderové kotvy.
Konstrukce kolejových přejezdů jsou na kolejový svršek montovány v krátkých nočních výlukách bez jakéhokoliv zásahu do samotného svršku. Celková stavební délka jednoho přejezdu je přibližně 30 metrů. Rychlost jízdy tramvají přes kolejovou spojku je omezena 10 km/h. Při umístění spojky v prostoru zastávky musí být nástupní hrana v místě rozšíření průjezdného průřezu upravena (vhledem k vybočování čela tramvajového vozidla v oblouku), popřípadě zkrácen nástupní prostor.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |