|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kolejiště železniční vlečky
|
Nová doba si však žádá nové skutky a tak byl po roce 1989 srovnán se zemí areál ČKD Slevárny a z větší míry i ČKD Elektrotechnika (tedy původní budovy "kolbenky"). Část administrativních budov již několik let přestavuje investor na obytné budovy, zatím s nulovým výsledkem. "Nová" vlečka vycházející z libeňského nádraží byla snesena a nový přepravce v areálu ČKD musel obnovit již zmíněnou sklonově náročnou kolej z nádraží Praha-Vysočany, aby mohl využívat železnici.
A tak nám možná slávu někdejšího vlečkového systému ČKD časem připomenou jen archivní fotografie, rozpadlé budovy, zarůstající náspy a opuštěné mosty....
Fotocesta po zanikajícím vlečkovém kolejišti ČKD Elektrotechnika a ČKD Slévárny | ||||