|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oprava tramvajové tratě
|
Kompletně sanován byl cca 100 metrů dlouhý úsek velkoplošných panelů před křižovatkou Švábky z centra. Již první den výluky došlo k rozebrání kolejiva a panelů, odfrézování původního podkladu a položení nové živice v tomto úseku. V noci pak proběhlo přeskládání propadlých velkoplošných panelů BKV v protisměrné koleji přímo v křižovatce Švábky tak, aby byly minimalizovány nepříznivé účinky plynoucí z omezení provozu. Denní směna následně usadila recyklované panely a navezla kolejnice pro svářeče v sanovaném úseku.
Součástí opravy tramvajové tratě bylo odstranění dilatačních dílců u zastávky Urxova (probíhalo kontinuálně v průběhu výluky) a částečná sanace kolejiva včetně podfoukávání panelů opodál směrem k Urxově a v okolí křižovatky horní Palmovka. Svářeči také prováděli údržbu kolejového křížení Horní Palmovka.
V pátek proběhla ještě v ranních hodinách blesková výměna rozpadlého středového panelu u zastávky Invalidovna a ve 13h se konala zkušební jízda vozem Škoda 15T pro ověření prostorové průchodnosti, a tím zaručené sjízdnosti této tratě pro tyto vozy.
Dopravní opatření: |
Náhradní autobusová doprava X-8 | ||||