|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vozovna Motol
|
Po objízdné koleji řidič dojede před vjezdovou bránu do areálu a rozjezdovou výhybku, větvící jí vlevo do haly denního ošetření a přímo na objízdnou kolej.
Brána se při příjezdu vlaku automaticky otevírá. Směr další jízdy vlaku je určen světelnou signalizací a postavením výhybky, u které je též osazeno návěstidlo elektricky ovládané výhybky. Tato výhybka je dálkově ovládána ze stanoviště denního ošetření a nesmí se ručně přestavovat. Přestavení výhybky je nutné domluvit telefonicky se stanovištěm haly denního ošetření.
Dále řidič pokračuje do haly denního ošetření průjezdem vjezdovými vraty, která se před příjezdem vlaku automaticky otevírají, pokud není prostor haly obsazen jiným vlakem. Po vjezdu do haly zastaví řidič tramvaje u rozjezdové výhybky. Zde pracovníci denního ošetření provedou přejímku vozu, potvrdí vozovou knihu, doplní písek a v případě, že je souprava vlaku určena na mytí, vystřídá řidiče tramvaje pracovník depa. Po průjezdu halou denního ošetření vyčká řidič u výjezdových vrat na jejich automatické otevření a na signál volno na světelné signalizaci, umožňující výjezd do prostoru kolejové harfy.
Pokračuje až na levou kolej před výjezdovou vrátnici tak, aby konec vlaku byl za sjezdovou výhybkou umožňující přejezd vlaku z pravé na levou kolej před vrátnicí. Odtud pokračuje zpětným pohybem po kolejové harfě až do prostoru haly depa.
Vjezd do vozovny Motol | ||||
Výjezd z vozovny Motol | ||||