Když byl 13. prosince 1995 předán pražskému Dopravnímu podniku vůz typu T6A5 a výrobního čísla 179976, bylo mu přiděleno evidenční číslo 8671
a motolská vozovna jako domovská po celou dobu existence.
Protokol Drážního úřadu byl vozu vystaven 10. ledna 1996, technicko-bezpečnostní zkouška proběhla 19. března 1996, na jejím základě vůz
obdržel 3. dubna 1996 průkaz způsobilosti drážního vozidla a 25. dubna 1996 byl poprvé vypraven na linku s cestujícími.
V ranních hodinách 1. září 2008 utrpěl vůz vážné poškození při dopravní nehodě k níž došlo ve vjezdové vrátnici motolské k jeho vykolejení
a střetu s vraty po nárazu sanitního vozu. Chvíli postával odstavený na 24. koleji, v prosinci 2008 byl přesunut mimo kolejovou síť, na
povrchovou kolej u objízdné koleje vozovny
Motol, sloužící k odstavení tzv. jalových podvozků.
Docházelo k jeho postupné kanibalizaci, přesto vůz stále zůstával usazen na modernizovaném typu podvozků...
V prosinci 2009 si hasičský sbor na voze natrénoval vyprošťování cestujících ze zaklíněné tramvaje. Došlo k vystříhání otvorů v bočnici
a střeše, která byla následně odstřihnuta od okenních sloupků a snesena na zem vedle zbylé karoserie vozu.... Je jiná doba, vozů je dnes dostatek
a tak ač kdysi vážněji poškozené vozy
T6A5 ev.č.8609, 8645, 8665, 8725 a 8749 byly opraveny, vozu 8671 návrat na koleje dopřán nebyl... Jde o první
vyřazený vůz typu
T6A5 v Praze..