V sobotu 1. listopadu probíhaly na
tramvajové trati Sídliště Barrandov - Hlubočepy
intenzivní zatěžkávací zkoušky, kdy celým úsekem ve zhruba dvouminutových intervalech projíždělo celkem 11 tramvajových vlaků.
Zatímco vlak jedenáctý ničím výjimečný nebyl (šlo o sólo vůz), deset předcházejících vlaků
bylo sestaveno vždy ze tří vozů. Šlo vlastně o první hromadné využití trojic v Praze, třebaže jen
ke zkouškám.
Vždy v součtu jeden vůz soupravy tří vozů se nepodílel na jízdě a sloužil jen jako zátěž,
nahrazující balast, jímž bývají vozy jinak vybaveny. U souprav T6A5
byl na druhém a třetím voze vypnut vždy jeden podvozek, u soupravy vozů T3R.P
byl z jízdy vyřazen střední vůz.
S ohledem na koncepci označování pracovních vlaků pro systém DORIS byla linka
vypravena pod označením 77 v následující sestavě vlaků: 77/301: 8749+8633+8634,
77/302: 8681+8682+8680, 77/303: 8645+8646+8607,
77/404: 8373+8364+8365, 77/405: 8228+8218+8219,
77/406: 8312+8313+8311, 77/407: 8303+8211+8212,
77/408: 8304+8305+8230, 77/409: 8231+8306+8309,
77/410: 8214+8215+8225, 77/411: 8222.