|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Anděl - Palackého náměstíCestu po tramvajové trati začneme na křižovatce Štefánikovy, Nádražní, Plzeňské a Lidické ulice. Jenže její popis bude příliš jednotvárný. Žádný oblouk na ní nenajdeme a celý traťový úsek je veden v přímém směru. Na počátku Lidické ulice si musí řidič tramvaje dávat velký pozor. Po pravé straně parkují automobily tak blízko tramvajových kolejí, že je to leckdy o jejich zrcátka. Na následující křižovatce s Preslovou a Staropramennou ulicí si zase musíme dát pozor na auta řítící se bez ohledu na hlavní ulici z pravé strany přímo před jedoucí tramvaje. V prostoru mezi touto a následující světelnou křižovatkou s ulicemi Zborovskou a Svornosti je umístěna jediná zastávka na celé trati, Zborovská. Trať za světelnou křižovatkou mírně stoupá, aby komunikace vedené po nábřeží překročila mimoúrovňově až na Palackého most. I na něm se tramvaj dohaduje s automobily o své právo na jízdní pruh. Třebaže se osobní auta do prostoru mezi tramvajové koleje a chodník vejdou celkem spolehlivě, raději si nechávají dostatečný odstup od chodníku a tím zabraňují v plynulé jízdě tramvají až ke křižovatce Palackého mostu s Rašínovým nábřežím kde končí. I tato křižovatka je řízena světelnou signalizací.
Celá trať je vybudována metodou velkoplošných panelů BKV.
Zastávky umístěné na popisované trati: Provozované linky na popisované trati:
Fotografie: © Pražské tramvaje
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |