|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrické posunovací lokomotivy
|
Pojezd byl zcela shodného provedení s běžnými obousměrnými tramvajovými motorovými vozy, kola byla opatřena obručemi s profilem ČSD. Nejvyšší rychlost lokomotivy činila 20 km/h. Původní nátěr lokomotiv byl v barevné kombinaci šedé a krémové barvy a při první lakýrnické opravě v polovině 60. let byl změněn na zelený.
V letech 1980 - 1981 prošla lokomotivy ev.č.4072 větší opravou, kdy byla natřena kombinací červené a krémové barvy a byla také doplněna tlaková brzda pro brždění vozů ČSD.
Obě lokomotivy sloužily k přebírání a posunování vozů ČSD naložených kolejnicemi či tramvajemi, které byly odesílány do jiných měst. Obě lokomotivy byly po zrušení vlečky do Rustonky 3. června 1984 mimo provoz. K 1. lednu 1985 byla lokomotiva ev.č.4072 převzata podnikovým muzeem a železniční kola jí byla nahrazena tramvajovými. Lokomotiva ev.č.4071 byla zrušena.