Vlečný vůz evidenčního čísla 1391 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1933, společně s dalšími vlečnými vozy série #1391 - #1419. Vyřazen byl v roce 1970.
Šlo o vůbec poslední typ dodávaných vlečných vozů pro Prahu, typických středním vstupem se sníženou podlahou a dvěma krajními oddíly pro cestující. Vozy byly dodávány od roku 1930 do roku 1942 v počtu 250 kusů, poslední dodávku tvořilo 30 vozů vyrobených v roce 1946. Spodek vozu byl již elektricky svařovaný, kostra vozové skříně byla snýtována z ocelových profilů, z vnějšku potažených plechem. Střecha byla vyrobena z dřevěných palubek, potažených impregnovanou tkaninou. Vlečným vozů série #1391-#1405 zůstaly, mimo pevných větračů, nad každým oddílem další dva rotační typu Flettner.
Vozy byly dodávány v době, kdy Prahou frčel název populárního sovětského ledoborce Krasin a vozy proto dostaly tuto přezdívku.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1964 do ukončení provozu dvounápravových tramvají v Praze dne 9. května 1974, vůz #1391 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1970 a následně byl na rozhraní pražské Hostivaře a Horních Měcholup využíván jako sklad a později možná i kurník. K jeho likvidaci došlo asi v roce 2010.