Vlečný vůz evidenčního čísla 958 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1926, společně s dalšími vlečnými vozy série 905 - 1034. Vyřazen byl v roce 1967.
Svou konstrukcí vozy navazovaly na předcházející sérii dodávanou v průběhu roku 1924. Byly však o 200 mm delší (7206 mm) a těžší o 200 kg. Vozy série #855 - #1084 měly na střeše dva nabírací náporové větrače, umístěné nad vstupními plošinami, jeden pro každý směr jízdy. Vozy série #900 - #909 a #940 - #1134 byly na svou dobu opatřeny progresivní kotoučovou brzdou.
Spodek vozu byl snýtován z ocelových nosníků, kostra vozu z lisovaných tvarových sloupků a dřevěných kružin. Boční a čelní stěny byly snýtovány z ocelového plechu, střecha byla vyrobena z dřevěných palubek. Vozy byly dodávány od roku 1924 až do roku 1931 a celkem jich bylo vyrobeno 415 kusů. Šlo o první pražské tramvajové vozy s celokovovou vozovou skříní, která jim přinesla přezdívku
Plecháče.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1961 do roku 1973, vůz #958 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1967 a následně se ocitl v obci Bořeňovice v okrese Benešov.