|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vozovna Kobylisy
|
Po průjezdu vjezdovými vraty jede řidič vždy vpravo, na stanoviště pro přejímku vlaků, které se nachází před mycím rámem. Zde zaměstnanci vozovny Kobylisy provedou přejímku vlaku a potvrdí vozovou knihu. Dále vlak pokračuje po objízdné koleji přes mycí rám okolo haly depa. Mycím rámem musí vlak jet rychlostí do 5 km/hod. Následně vlak jede přes kolejovou harfu až za poslední sjezdovou výhybku tak, aby byl celý vlak za touto výhybkou čelem na úrovni sloupu trolejového vedení před vrátnicí. Odtud pokračuje zpětným pohybem po kolejové harfě na příslušnou kolej v depu.
Číslo koleje, na kterou má řidič tramvaje zatáhnout vlak, se dozví na stanovišti přejímky vlaku.
Po standardní kontrole před výjezdem vyjíždí přes kolejovou harfu k vrátnici. Zde musí důsledně zkontrolovat postavení poslední rozjezdové výhybky před opuštěním areálu vozovny, která by sice měla být trvale postavena na výjezd po pravé koleji, ale v případě jakékoliv manipulace jiného vlaku může být výhybka výhybka přestavena vlevo. Pak může dojít k tomu, že se vyjíždějící vlak ocitne v protisměru. Řidič po průjezdu výjezdovými vraty překoná poměrně rušnou Horňáteckou ulici a v zastávce Vozovna Kobylisy v Klapkově ulici odbaví své případné první nastupující cestující.
Vjezd a výjezd vozovny Kobylisy | ||||