|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krátké zprávy jsou vždy Na znamení
|
Aktualita |
Čtvrtek 30. června 2011, 23:07, přidal: MOp | ||
|
Ostatní |
Úterý 28. června 2011, 17:39, přidal: MOp |
Úterý 28.6.2011 bylo štědré na vzdudé kolejnice B1 ve velkoplošných panelech. V odpoledních hodinách se kolejnice svému panelu vzbouřila a vzdula se v blízkosti zastávky Líbeznická, k večeru pak muselo dojít k akutnímu řezu a následné opravě v křižovatce Vítězné náměstí /přejezd Svatovítská, kolej zc/.
|
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Úterý 28. června 2011, 09:28, přidal: MOp |
Aktualita |
Neděle 26. června 2011, 22:03, přidal: OMH |
Aktualita |
Sobota 25. června 2011, 20:26, přidal: Trainzjohny |
Z vlaku Ex 142 nachazejiciho se nekde na ceste mezi Ostravou Svinovem a Prahou hlavni nadrazi prinasim aktualni info ze vyprava prazskych tramvaji veze do stovezate maticky mdst mnozstvi fotomaterialu z jizdy vozu T2 ev.c. 681. Jiz brzy na vasich obrazovkach.
|
Ze zahraničí |
Čtvrtek 23. června 2011, 14:42, přidal: OMH |
Ze zahraničí |
Úterý 21. června 2011, 17:00, přidal: OMH |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Úterý 21. června 2011, 14:52, přidal: MOp | ||
|
Ze zahraničí |
Pondělí 20. června 2011, 21:17, přidal: OMH |
Ze zahraničí |
Neděle 19. června 2011, 18:43, přidal: OMH |
Orientační a informační systémy |
Sobota 18. června 2011, 12:23, přidal: MOp | |
Místo, aby ukazovaly skutečný příjezd jednotlivých spojů a zároveň na nich rotovaly textové informace související s aktualním provozem, zely informační plochy prázdnotou a pouze ukazovaly aktualní čas. Důvod je prostý - aby se zamezilo odborářům a stávkujícím zjistit aktuální vypravení, byl po půlnoci vypnut Dopravní řídicí a informační systém (DORIS), který označníkům poskytuje aktuální data na základě monitoringu tramvajových vozů v síti. Vezmeme-li v úvahu, že pořizovací cena jednoho takového označníku se pohybuje kolem tří set tisíc Kč, jedná se o velmi drahou hračku, která je v potřebném okamžiku naprosto k ničemu.. |
Vypravení |
Čtvrtek 16. června 2011, 20:55, přidal: MOp |
Stávkové vypravení (aktualizováno 18.6. 17:30):
linka 1 - 7154+7155, 7162+7163 (zatahovala po 17h), 9020 linka 3 - 8065+8010, 8102+8091, 8216+8217, 8258+8579, 8301+8xxx, 8342, 8344, 8430, 8504, 8563+85xx, 8681+8694, 8707, 8717, 8729+8734, 9071, 9152 (Citibank), 8561 (vyjíždějící noční po 21h) (Pro interval 10-15min vypravení kompletní) linka 8 - 2x kt8d5rn2p - odstaveny ve smyčce Královka linka 9 - 7188+7189 (pedigree), 8240+8241 (z d-24), 8354, 8716+8715, 7214+7239, 7247+7248, 7292+7187, 8348+8349, 8559, 8635+?8649?, 8642 (nejprve solo, později +8632), 8663+8664, 8665+8666, 8672, 8722+8720, 8723, 8726+8720, 8733+8730, 8742+8743, 8748+8749. (Počet vlaků pro interval 10-15min bohatě postačuje, v průběhu dne náhrada některých sól dvojicemi) linka 10 - 8081+8037 (z d-25), 8214+8215, 8227, 8228+8229 (z d-17), 8273+8161, 8318+8319, 8334, 8437+8433, 8456+8457, 8460+8461 (pěkná řidička), 8468+8469 (Samsung), 8522+8439, 8725+8724, 8726+8720, 8736+8737, 9128. (Pro interval 10-15min vypravení kompletní) linka 11 - 7028+7058, 8224+8225, 8360+8361. (Stávkové vypravení této linky je kompletní) linka 12 - 9130 na d-14, 9128 na d-10. linka 14 - 8378+8379 (lufthansa), 8423+8503, 8447+8445, 8645+8644, 8665+8666, 8669, 8750+8740, 9130 (zřejmě z d-12), 9150.(Pro interval 15-20min vypravení kompletní) linka 17 - 8228+8229 v průběhu dne přemístěna na d-10. linka 18 - 7134+7135, 7148+7149, 8368+8373, 8609+8744. linka 19 - 8064+8046 (šejdr zatáhla kolem 9h) linka 20 - 8270+8324 v průběhu dopoledne přejela na linku 26 linka 22 - 6921+6892, 7140+7141, 7143+7139 (zatahovala po 17h), 7160+7161 (Brussels airlines), 7166+7167 (zatahovala po 17h), 7172+7173 (delta), 8165+8166, 8173+8174, 8254+8160, 8263+8573, 8268+8325, 8280+8570, 8305+8xxx, 8335+8308, 8386+8387 (Samsung), 8394+8395, 8402+8403 (Samsung), 8493+8164, 8510, 8607+8xxx, 8619+8627, 8624, 8629+8618, 8657+8661. linka 24 - 8240+8241 v průběhu dne na linku 9, 8318+8319. linka 25 - 8081+8037 v průběhu dopoledne přejela na linku 10 linka 26 - 7164+7165 (Samsung), 8154 (zatahovala po 17h), 8259+8564, 8270+8324 (původně d-20), 8271+8574, 8272+8159, 8275+8577, 8278+wlk, 8401 (bbc). -------- zatahující spoj se závadou z neznámé linky - 8687 Za sebe chci poděkovat všem řidičům, hlavně těm, kteří vyjeli a umožnili mi tím přesuny po Praze. |
Vypravení |
Čtvrtek 16. června 2011, 20:32, přidal: MOp |
Přestože byly v ranních hodinách vypraveny soupravy či sola také na linky 8, 12, 15, 17, 20, 25 a 36, v průběhu dopoledne došlo k jejich zrušení, konzolidaci linkového vedení, improvizovanému převlečení vozů a snaze o vytvoření pravidelného intervalu na vybraných linkách. Jak již bylo zmíněno došlo také k pospojování nočních vozů do souprav (a to i z ruznych vozoven). V průběhu dne tak byly utvořeny ¨páteřní¨ linky 3, 9, 10, 14, 22, 24 a 26, jezdící v 10-15 minutovém intervalu, doplněné linkami 1, 11 a 18 v cca 15-20minutových intervalech. Přesto docházelo k provozním nepravidelnostem, jenž se projevovaly zejména na lince 26. Kuriozní byl provoz sólo vozů na linkách 9, 10 a 26, kdy obzvláště v posledním případě se jízda takovým vozem podobala masochismu. Po 17h se situace začala více komplikovat - do vozoven začaly zatahovat řidiči se soupravami, kterým nepřišlo střídání a jejichž doba řízení se již blížila zákonem povolených 13hodinám. Do vozovny vokovice tak v krátkém sledu zatáhly 3 soupravy z linky 22, 1 solo z linky 26 a po jedné soupravě z linek 1 a 18.
Z důvodů ochrany zatahujících řidičů a nejistoty kolik lidí stávkuje v depech byla drtivá většina vlaků mezi 22 a 23 hodinou zatažena do Ústředních dílen odkud si je jednotlivé vozovny po 23 hodině začaly odvážet. |
Vypravení |
Čtvrtek 16. června 2011, 19:47, přidal: MOp |
Ostatní |
Čtvrtek 16. června 2011, 09:56, přidal: MOp |
Ve čtvrtek 16.6.2011 vypukla nejen v Praze stávka. Nejezdí vlaky, metro, jezdí malé procento autobusů a tramvaji.
Jaký je stav tramvajové dopravy v Praze? Na tuto otázku nelze jednoduše odpovědět. Oficiální čísla neexistuji, pouze jsou obecné informace o vypravení vozidel na linky 1, 3, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 18, 19, 22, 24, 25, 26 a 36. Nám se podařilo exkluzivně zjistit, že vozovna Hloubětín vyslala do sítě 4 vlaky, Kobylisy 7 vlaků, Motol 5 vlaků, Pankrác 14 vlaků, Strašnice 5 vlaků, Vokovice 24 vlaků a Žižkov 12 vlaků. Do provozu navíc zasahovaly nezatažené sólo vozy z nočních linek, které byly operativně ráno odstavovány např. do smyček Královka, Dlabačov a Nádraží Braník. Některé sólo vozy následně vytvořily dvojice, kdy se tedy v provozu objevila původní sóla dvou různých vozoven spojené do jedné soupravy, zároveň byla některá sóla během dopoledne nahrazena soupravami z vozoven. Spoje jsou na linkách řízeny dispečersky, např. na lince 11 se jezdí v cca 15 minutových intervalech. |
Aktualita |
Pondělí 13. června 2011, 23:07, přidal: MOp | |
|
Ostatní |
Pondělí 13. června 2011, 08:15, přidal: MOp |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Neděle 12. června 2011, 13:32, přidal: MOp | |
|
Aktualita |
Čtvrtek 2. června 2011, 13:44, přidal: MOp |
Škoda Transportation, DPP a Rencar právě představil projekt wifi v tramvaji škoda 15T. Technologie se liší od vozu 9063. Zatím vše funguje bez problémů. V provozu budou zkušebně do konce roku 3 vozy vybavené touto technologií. Z vozu ev.č. 9224 v trase Florenc - Karlovo náměstí zdraví MOp.
Tisková zpráva Praha, 2. června 2011 - Od 2. června se v prvních tramvajích Škoda ForCity mohou cestující bezplatně připojit k internetu. Ve zkušební fázi zatím ve dvou soupravách, které jsou označené na dveřích samolepkou “Wi-Fi“. Výrobce tramvají Škoda Transportation se ve spolupráci s Rencarem a Dopravním podnikem hl. m. Prahy rozhodl tuto možnost nabídnout v reakci na průzkum, podle kterého by internetové připojení uvítalo 35 % dotazovaných*. Kde se právě jedna z tramvají pohybuje můžete sledovat on-line na stránkách www.forcitytram.cz. Nejnovější tramvaj ve vozovém parku pražského Dopravního podniku (DPP) Škoda ForCity umožňuje od dnešního dne spolu s dalšími moderními technologiemi i bezplatné připojení k internetu. Zatím tuto službu poskytují dva vozy s čísly 9224 a 9225, které jsou na dveřích označeny nálepkou Wi-Fi. V každém z nich je zařízení jiného dodavatele. Z jejich otestování vyplyne, které řešení bude nakonec v prvních třech tramvajích použito. WiFi internet v tramvajích budou využívat především cestující s tzv. chytrými telefony nebo se stále více rozšířenými tablety. Kromě jiného ocení i lepší signál, který zajistí více modemů a speciální konfigurace antén. „Pro Prahu a tramvaj ForCity jsme v tuto chvíli připravili jedno z nejrobustnějších řešení. Naše technologie využívá současného připojení až ke třem základovým stanicím a tuto kapacitu dělí mezi připojené uživatele na WiFi. Jsme tak schopni dosáhnout rychlost připojení dosahující až 10 Mb/s v závislosti na vytížení sítě,“ říká Tereza Němcová z firmy 4Call, která jednu z technologií dodala. „Navíc jsou naše modemy kompatibilní s nastupující generací sítí LTE. Jakmile ji operátoři spustí, budeme schopni okamžitě nabídnout násobně vyšší rychlosti, aniž by si uživatelé museli pořizovat nový modem, který by technologii LTE podporoval,“ dodává Němcová. Cestující ocení připojení především na delších trasách, kde jim rychlý a spolehlivý internet zpříjemní cestu. Potenciál využití má rovněž pro cizince, kterým pomůže bezplatně získat užitečné informace vážící se například k jejich pobytu v Praze. S připojením k internetu se lze setkat v hromadných dopravních prostředcích i jinde ve světě, konkrétní technologické řešení však vždy ovlivňují možnosti místních sítí. Ačkoliv technologie umožňuje vysokou přenosovou rychlost, je třeba si uvědomit, že pokud se v tramvaji připojí k internetu velké množství uživatelů, budou společně sdílet kapacitu připojení. Služba by měla umožnit čtení zpráv, přijímání a odesílání e-mailů, nebo pohyb na sociálních sítích. Samozřejmě nelze očekávat, že si v tramvaji člověk bude moct pouštět videa nebo stahovat velké soubory. Projekt spustil výrobce tramvají Škoda Transportation spolu s Rencarem a Dopravním podnikem hl. m. Prahy. „Pro Dopravní podnik jde o zajímavou nabídku cestujícím. Každý nápad, který zvyšuje komfort cestujících, vítáme,“ říká Martin Dvořák, generální ředitel Dopravního podniku hl. města Prahy a dodává: „Pro nás je důležité, že se na spuštění a provozu podílíme pouze našimi tramvajemi a financování zajišťují zbývající dva partneři.“ Celý projekt vstupuje do testovací fáze, během které se bude ověřovat rozsah využití připojení cestujícími. „Rozhodli jsme se projekt spustit ze dvou důvodů. Jednak si cestující sami o tuto službu řekli a za druhé se jedná o technologii, která má podle nás v prostředcích hromadné dopravy v Česku i ve světě budoucnost. Kde jinde by měla být technologie uvedena nejdříve, než v Praze a v nejmodernějších tramvajích ForCity,“ říká k důvodům proč je technologie zaváděna Josef Bernard, generální ředitel Škody Transportation, která tramvaje ForCity vyrábí. V tuto chvíli se plánuje pokrytí internetem ve třech pražských tramvajích. V kolika bude internet k dispozici po testovacím provozu, to bude záležet na zajištění dostatečného množství finančních prostředků. „Aby mohl projekt fungovat, musí se najít model financování. Zásadní pro nás je vyzkoušet, jaký bude o tuto službu mezi cestujícími zájem. Podle toho posoudíme, zda internetové připojení zahrneme do nějakého balíčku pro naše klienty, čímž oni získají netradiční formu prezentace a cestující připojení k internetu,“ přibližuje své úvahy Martin Kovařík, technický ředitel firmy Rencar. Na nákladech spojených s testovacím provozem se plně podílejí právě Rencar a Škoda Transportation. Zástupci obou společností ubezpečují, že cestující se s internetem v tramvajích ForCity budou v následujících měsících až letech určitě potkávat. Internet v tramvajích ForCity • Po nastoupení do tramvaje s označením Wi-Fi na dveřích aktivujte Wi-Fi připojení ve vašem zařízení a z nabízených sítí vyhledejte tu s názvem ForCity. • Při opakovaném nastoupení se zařízení připojí automaticky. • Rychlost připojení umožňuje pohodlné surfování po internetu, nehodí se pro sledování videí, stahování velkých souborů a další datově náročné aktivity. • Reálná rychlost je závislá na vytížení sítí operátorů i množství cestujících, kteří se v danou chvíli v tramvaji k internetu připojují. • Na internetu na stránkách www.forcitytram.cz můžete sledovat, kde se právě tramvaj 9224 s internetem pohybuje, a jakou jede rychlostí. *Průzkum mezi cestujícími v tramvaji ForCity, provedený na reprezentativním vzorku 240 dotazovaných. Celkově by připojení k internetu uvítalo 35 % respondentů, ve skupině 15-29 let dokonce 52 %. |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Pondělí 30. května 2011, 14:33, přidal: MOp |
Dnes dopoledne začala výluka přejezdu na výjezdu z obratiště bus na Vítězném náměstí, způsobená rekonstrukcí tramvajové trati v ulici Jugoslávských Partyzánů. Veškeré autobusy vyjíždějící z obratiště směr Podbaba odbočují nejprve vpravo na Vítězné náměstí, kde se do správného směru otočí na kruhovém objezdu. Provoz přes přejezd by měl být obnoven během víkendu.
|
Ostatní |
Pondělí 30. května 2011, 09:02, přidal: MOp |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Pondělí 23. května 2011, 22:10, přidal: MOp | |
V průběhu velice rychlé a krátké výluky od 23. do 25. května probíhá oprava velkoplošných panelů v ulici Na Zátorách v Holešovicích. Akce se podobá opravě v okolí křižovatky Švábky, avšak s tím rozdílem, že nebyla znovu vytvořena živičná podkladní vrstva, ale pouze došlo k přeskládání velkoplošných panelů a výměně kolejnic v koleji zc. V celém úseku probíhalo v koleji do centra v podvečerních hodinách broušení kolejnic pomocí Unimogu s brousícím adaptérem. |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Pondělí 23. května 2011, 22:02, přidal: MOp | |
úsek po Zelenou - kolejový rošt snesen vyjma přejezdů Rooseweltova sever (bude vyrušen), Nikoly Tesly sever (také bude vyrušen) a kromě úseku kolem bývalé zastávky Lotyšská dc, kde je kontejner a jiný bordel. - pláň tělesa trati připravena mezi výjezdem bus na kulaťáku a Delvitou (krom výše uvedeného přejezdu), odpoledne bude zahájena pokládka prvních S49 polí. Zatím jsou na místě 2 návěsy každý se 4ks 12,5m dlouhých polí. úsek Zelená - náměstí Družby - vytrhaná smyčka až po sjezdovou výhybku z předjízdné koleje včetně. Zbytek tříkolejky slouží jako montážní základna, zbývá tam v současnosti demontovat asi 25ks polí. |
Ostatní |
Středa 18. května 2011, 13:43, přidal: MOp |
Aktualita |
Středa 18. května 2011, 13:30, přidal: MOp, tisková zpráva DPP |
DPP vypraví na akci S kočárkem Prahou nízkopodlažní tramvaje
V Praze, 18. května 2011 - Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) podpoří akci pro matky s dětmi s názvem „S kočárkem Prahou“, která se koná ve středu 25. května v pražských Žlutých lázních. Pro snazší dopravu maminek s kočárky nasadí DPP na linky jedoucí do Žlutých lázní více nízkopodlažních tramvají než při běžném provozu. Cílem druhého ročníku akce S kočárkem Prahou je upozornit veřejnost, aby se k maminkám s kočárky chovala ohleduplněji a pomohla jim s překonáním případných obtíží. „Usnadnění dopravy maminkám s dětmi patří mezi jednu z priorit DPP. Proto se DPP rozhodl akci S kočárkem Prahou podpořit. V den konání akce vypravíme více nízkopodlažních tramvají než při běžném provozu,“ uvedla Ilona Vysoudilová, tisková mluvčí DPP. Na dotazy maminek budou připraveni odpovídat také zaměstnanci DPP, kteří poslouží užitečnou radou. Návštěvníci se mohou těšit na bohatý kulturní program a řadu atrakcí. Pro všechny příchozí je připravena tombola, mohou zavítat do nákupního městečka nebo do rodinného fotoateliéru, kde je pro ně připraveno focení zdarma. Program doplní mnoho dětských vystoupení či dětská módní přehlídka. Pro návštěvníky je připravena také panelová diskuse, na které budou mít maminky možnost probrat své problémy s odborníky z webového portálu Babyweb.cz, například s pediatrem MUDr. Martinem Gregorou. Akci se chystají navštívit také některé VIP maminky, například Eva Decastelo, Zuzana Belohorcová nebo Gábina Partyšová. Letošní ročník by měl navázat na loňský úspěch, kdy na akci dorazilo přes tisíc maminek s nejmenšími dětmi. Také zde byl vytvořen nový český rekord, kdy se na místě sešlo 412 kočárků. Letos proběhne oficiální sčítání kočárkového rekordu v 15:30 a organizátoři předpokládají, že v tomto roce bude rekord překonán. |
Orientační a informační systémy |
Pondělí 16. května 2011, 19:39, přidal: MOp | |
|
Vypravení |
Pondělí 16. května 2011, 00:50, přidal: MOp |
Orientační a informační systémy |
Středa 11. května 2011, 22:38, přidal: MOp | |
|
Aktualita |
Pondělí 9. května 2011, 23:34, přidal: MOp | |||||
V pondělí 9.5.2011 odstartoval v pražském parku Stromovka druhý ročník dopravně bezpečnostního projektu ¨Není cesty zpět II¨. Aktuální ročník projektu je zaměřen zejména na prevenci nehod, při kterých dochází ke střetu chodců s tramvajemi. Mezi zdejšími Tram-fóraři se spíše ujal jednodušší název ¨Akce zebra¨, podle maskota, který akci doprovází. K této příležitosti byl přistaven do smyčky Výstaviště speciálně vyzdobený tramvajový vůz ev.č. 8306, který v příštích dnech navštíví ještě obratiště Sídliště Řepy. Ve voze probíhají pod patronací policistů výchovné semináře určené zejména pro děti z prvních stupnů základních škol.
|
Ostatní |
Pondělí 9. května 2011, 08:32, přidal: MOp |
Ostatní |
Pondělí 9. května 2011, 08:26, přidal: MOp | |
|
Ostatní |
Pátek 6. května 2011, 13:14, přidal: MOp |
I tentokráte se zadařilo a na kolejovou spojku kalifornien se dostavila opět jedna jednosměrná souprava, tentokráte 2xT6 s depáky. Blahopřejeme! :-)
|
Orientační a informační systémy |
Pátek 6. května 2011, 08:38, přidal: MOp | |
|
Aktualita |
Pátek 6. května 2011, 08:33, přidal: MOp | |
|
Aktualita |
Čtvrtek 5. května 2011, 10:58, přidal: MOp, zdroj: tisková zpráva DPP |
Komplexní přepravní průzkum tramvajové sítě
V Praze, 5. května 2011 - Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) ve spolupráci s organizací ROPID bude během 10. – 12. května realizovat komplexní přepravní průzkum tramvajové sítě. Zaměstnanci DPP, ROPIDu a studenti budou získávat data pro projektování sítě MHD a parametrů jednotlivých linek na území hlavního města Prahy. ¨Dopravní podnik provádí komplexní přepravní průzkumy, které jsou zdrojem důležitých dopravních dat a informací, vždy v pravidelných cyklech. Poslední komplexní přepravní průzkum byl uskutečněn v roce 2008,¨ uvedl Petr Blažek, dopravní ředitel Dopravního podniku a dodal: ¨Komplexní přepravní průzkumy slouží jako důležitý zdroj dat při projektování sítě MHD na území hlavního města Prahy. Zároveň patří mezi nezbytné podklady v nasazování náhradní autobusové dopravy při výlukách tramvajových tratí.¨ Stejně jako při minulém průzkumu v roce 2008 bude i v letošním roce použita stejná metodika. Průzkum bude prováděn fyzickým sčítáním od 6.00 do 23.00 hodin. Sčítači budou sledovat obsazení vozidla. Při odjezdu z každé zastávky tramvajové linky sčítač zaznamená počet cestujících, kteří do vozu nastoupí. Výstup bude následně dopočítán. Tímto způsobem Dopravní podnik získá informace o počtu přepravených osob na jednotlivých linkách a o obratech cestujících na všech zastávkách. Průzkumu se zúčastní zaměstnanci Dopravního podniku a Regionálního organizátora Pražské integrované dopravy (ROPID), společně se studenty Střední průmyslové školy dopravní a Vyšší odborné školy a Střední průmyslové školy dopravní. Na přepravním průzkumu tramvajové sítě se bude podílet přibližně 700 zaměstnanců DPP a ROPIDu, a více než 1000 studentů. Pro tento průzkum budou žáci a studenti využiti v období cca od 6.00 do 18.00 hod., po 18. hodině bude průzkum výhradně zajišťován pracovníky DPP a ROPIDu. |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Pondělí 2. května 2011, 12:05, přidal: MOp |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Sobota 30. dubna 2011, 12:41, přidal: admin Petr | ||
|
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Středa 27. dubna 2011, 11:36, přidal: MOp | |
Od středy 27.4. do soboty 30.4. je vyloučen tramvajový provoz v úseku Florenc - Palmovka. Během této krátké výluky dochází k výměně cca 12 velkoplošných panelů mezi Invalidovnou a křižovatkou Švábky a lokálním opravám tratě, včetně revize trolejového vedení a úprav asfaltu. Linky číslo 8, 24 a 52 jsou v úseku Bílá labuť – Palmovka odkloněny přes zastávky Vltavská, Maniny a Libeňský most. V trase Florenc – Palmovka je zavedena denní náhradní autobusová doprava X-8 (interval v sedle !10! minut)a noční X-52 již z Lazarské. |
Aktualita |
Pondělí 25. dubna 2011, 17:42, přidal: MOp, autor: krtinek | ||||
Obě zastávky ležící v rekonstruovaném úseku Palmovka - Elsnicovo nám. (tedy zastávky Palmovka ZC, Divadlo pod Palmovkou) byly nově osazeny naváděcími prvky pro nevidomé a zdůrazněny hrany nástupního ostrůvku bílou čarou. Ukončení rekonstrukce samozřejmě přineslo i návrat linek 10 a 24 do jejich stálých tras. Vzhledem k tomu, že na linku 24 vypravuje vozovna Pankrác vozy typu Škoda 15T ForCity, se cestující mohli konečně svézt tímto moderním dopravním prostředkem i v předtím zakázaném libeňském úseku. Posledním zakázaným úsekem pro tento typ tramvaje tak po dnešku zůstává trať Vítězné náměstí - Podbaba, kde však ale už naplno vrcholí přípravy na rekonstrukci a výstavbu prodloužení ČD Podbaba. |
Ze zahraničí |
Pondělí 25. dubna 2011, 11:08, přidal: OMH | |
|
Ostatní |
Pátek 22. dubna 2011, 20:23, přidal: MOp |
Nehoda - provozní mimořádnost |
Pátek 22. dubna 2011, 19:42, přidal: MOp |
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Pátek 22. dubna 2011, 19:11, přidal: MOp | |||
|
Rekonstrukce tramvajové tratě |
Čtvrtek 21. dubna 2011, 23:26, přidal: MOp | |||
|
Vypravení |
Čtvrtek 21. dubna 2011, 23:08, přidal: MOp |
Reklamní vozy |
Čtvrtek 21. dubna 2011, 22:24, přidal: MOp |
Vypravení |
Úterý 19. dubna 2011, 23:42, přidal: MOp |
Aktualita |
Úterý 19. dubna 2011, 22:17, přidal: MOp | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Související články: Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2023 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2023 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2022 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2022 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2021 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2021 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2020 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2020 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2019 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2019 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2018 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2018 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.12.2017 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.12.2016 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2015 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2015 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2015 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2015 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2014 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2014 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2014 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2014 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2013 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2013 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2013 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2013 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2012 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2012 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2012 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2012 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2011 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2011 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2011 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.9.-31.12.2010 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.8.2010 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 7.4.-30.6.2010 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |