|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dílenské okénko
|
Vysvětlení některých pojmů: | ||||
Plánovaná/pravidelná údržba (PÚ): jde o střední opravu.
Demontují se dveřní křídla, opraví se karoserie a plenty (rozežrání, poškození nehodou apod.). Provede se revize elektročásti, vymění se zrychlovač nebo měnič za repasovaný, vymění se některé důležité stykače a linkový stykač, motorgenerátor (vše za repasované díly). Opraví se lak, záváží se repasované podvozky, následuje oživení, vyzkoušení, zkušební jízdy a Technicko-bezpečnostní zkouška. Probíhá cca měsíc, u vozů KT8 dva měsíce, periodicky se opakuje přibližně po dvou letech.
Pravidelná/periodická oprava (PO): jde o velkou opravu.
Rekonstrukce/generální oprava (GO):
Malá/mimořádná oprava (MO):
|