V Českomoravské ulici bylo vleček křížících tramvajové koleje více. Samozřejmě, nejznámější je poslední používaná
do
Lokomotivky.
Na jedné z dalších vleček došlo dne 10. září 1944 k vážné nehodě. Do tramvajového vlaku linky 5, sestaveného z
motorového vozu ev.č.412 (Ringhoffer v.č.106988/1920) a vlečného vozu ev.č.830 (Ringhoffer v.č. 119062/1926)
najela posunující vlaková souprava, vedená parní lokomotivou řady 414.102, ex. 74.02 (V. N. M. 4535/1903).
Při bočním nárazu do tramvajového vlaku byla jeho souprava vykolejena a zejména motorový vůz ev.č. 412 byl vážně
poškozen. Do konce války byl odstaven a později byl převezen do smíchovské vagónky na opravu. Zde mu byla vyměněna
celá vozová skříň za nově postavenou, v moderním provedení s pěti velkými bočními okny. V této podobě jezdil vůz
ev.č.412 až do svého vyřazení dne 30. dubna 1965. Jako služební vůz - sněhový pluh - ev.č. 4037 však jezdil i nadále,
od roku 1974 do roku 1987 však jako ev.č.4225.
Po náročné celkové renovaci byl zařazen v roce 2000 mezi historické vozy určené pro komerční účely. Jak je
z výše uvedených řádků vidět, život "čtyřistadvanáctky" byl opravdu pestrý.
Obdobně byl po nehodě opraven i "plecháč" ev.č.830 a v provozu byl do 3. prosince 1964.