|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Polské město Wroclaw v létě 2005Koleje, po kterých bude brzy jezdit tramvaj Škoda 16TJako v každém cizím městě, můžeme i ve Wroclawi načerpat spoustu inspirace. Zajímavé je řešení pevných dvojic modernizovaných tramvají, kde v zadním voze vzniká prostorná přední plošina díky zrušení stanoviště řidiče. V oblasti tramvajových tratí je pozoruhodné zjištění, že ve Wroclawi se na tratích z panelů BKV projevuje mnohem méně poruch, mnohem méně poruch než v Praze, která je svými opravami BKV panelů více než typická! Ve Wroclawi je v současné době možné potkat v běžném provozu pouze polské vozy Konstal. Jedná se o zmíněné kloubové vozy 102Na a dále o vozy Konstal 105Na v několika úpravách. V zásadě lze rozlišit modernizace 105NaD bez změny designu vozidla a 105NaWr s výraznými designovými změnami včetně interieru. Pro cestujícího přináší obě modernizace efekt v rušení stanoviště řidiče na zadních vozech souprav. Dále se nahrazují dvojité střední dveře jedním vstupem.
Související články: Zimní den ve Wroclawi 2018 Hromadná doprava ve Wroclawi 2011 Polské město Wroclaw v letech 1998 - 2005 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |