Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje 1.2.2007

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9118
na pražské koleje 1.2.2007


Kladenské zhlaví nádraží Praha-Zličín vyčkává příjezd vozu Škoda 14T ev.č.9118. | 1.2.2007 V 6:55 zastavuje před výpravní budovou nádražíčka Praha-Zličín šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740 534-3, tramvaj Škoda 14T ev.č.9118. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007
V 7:06 posunuje lokomotiva 740 534-3 z pražského zhlaví nádraží Praha-Zličín k rampě předávací koleje vůz Škoda 14T ev.č.9118. | 1.2.2007 Lokomotiva 740 534-3 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9118 u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 1.2.2007
K vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje byla tentokráte určena souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636, která na místo přijela v 7:15. | 1.2.2007
Za ranního kuropění dorazil do Prahy velmi krátce po předání vozů 9116 a 9117, které přijely do Prahy v průběhu ledna 2007 (přesně 23. resp. 27. ledna), i další vůz určený pro Prahu. Pražské koleje tak uvítaly 1. února 2007 celkově osmý vůz typu Škoda 14T, nesoucí budoucí evidenční číslo 9118.
Stejně jako v předešlých případech se přeprava vozu Škoda 14T z plzeňské Škody Transportation uskutečnila po železnici v režii soukromého dopravce Viamont a.s.. Vůz budoucího ev.č.9118 byl 31.ledna 2007 ve 22:00 naložen v areálu Škody Transportation s pomocí portálových jeřábů na plošinové vozy Smmp, a ve 3:30 následujícího dne se vlaková souprava vydala do Prahy. Předávka na pražskou kolejovou síť proběhla opět na kusé předávací koleji nádraží Praha - Zličín.
Vlaková souprava složená standardně ze tří plošinových vozů typu Smmp (84 54 4633 904-1, 84 54 4633 903-7, 84 54 4633 902-5), které jsou vzájemně pevně propojeny a jejich ložné plochy uzpůsobeny pro převoz kolejových vozidel, vedla motorová lokomotiva 740 534-3, náležící přepravci, firmě Viamont a.s.. Souprava dorazila na nádraží Praha-Zličín již krátce před sedmou hodinou ranní, přesně v 6:55.
Již v 7:06 započal přesun soupravy vezoucí šedesátimilionový náklad - tramvaj Škoda 14T ev.č.9118, z druhé koleje od staniční budovy, nádraží k rampě kusé předávací koleje, kde proběhlo ukotvení vagónů k rampě za asistence doprovodného služebního automobilu firmy Viamont, který svými světlomety zajišťoval dostatečné osvětlení rampy. V 7:16 již byla souprava uchycena k rampě. Na rozdíl od posledního předání došlo opět k odvěšení lokomotivy a jejímu následnému popojetí.
Dvacet minut po sedmé ráno dorazila na místo souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636, určená k vytažení vozu. Po uvolnění kotevních prvků, demontáži popruhů a uvolnění pantografu mohlo dojít k oživení a vyzkoušení nové tramvaje, včetně zkoušky funkce kolejnicové brzdy (to vše stále ještě na železničních vozech). Po instalaci redukce spřáhla na soupravu T6A5 a propojení obou vozu pomocí vyztužené tyče opatřené spřáhly pražského typu, mohlo dojít v 7:57 k vytažení vozu. Samotný přesun vozu Škoda 14T na pražské koleje byl dílem okamžiku a pražské koleje krátce po osmé přivítaly i osmý vůz.
Jelikož vše proběhlo velice hladce a rychle, nebylo možné kusou předávací kolej ihned opustit kvůli obsazenosti smyčky Sídliště Řepy vlaky linek 7, 9 a 10. Nastalo tak čekání na poslední spoj linky 7, aby mohla být vnitřní kolej využita k obracení vlaků linky 9. V cca 8:40 se vůz vlastní silou přesunul na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy a v cca 8:45 se za doprovodu krycího vlaku a vozů KGX-23 a vozu technické kontroly přepravil vlastní silou do motolské vozovny.
Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9118 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 1.2.2007
Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9118 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 1.2.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9118 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 1.2.2007
Upevnění plošinových vozů k rampě předávací koleje a zřízená kolejová spojka mezi plochou vozů a předávací kolejí. | 1.2.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9118 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9118 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 1.2.2007 Uchycení hlav spřáhel spojovací tyče k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9118 na soupravě vozů T6A5 ev.č.8635+8636. | 1.2.2007
Uchycení hlav spřáhel spojovací tyče k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9118 na samotném voze. | 1.2.2007 Na lavici vozu Škoda 14T ev.č.9118 usedl hlavní hrdina a vytažení vozu na pražské koleje s pomocí soupravy vozů T6A5 ev.č.8635+8636 bylo zahájeno. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje s pomocí soupravy vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru pod dohledem poučeného pracovníka Technické kontroly. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8635+8636 pokračuje centimetr po centimetru. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 po přetažení z plošinových vozů na předávací koleji. | 1.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8635+8636 po odpojení od vozu Škoda 14T ev.č.9118. | 1.2.2007 Redukce na pražskou hlavu spřáhla na voze T6A5 ev.č.8635. | 1.2.2007 Vozy 14T mají během přepravy zabalené a přivázané zrcátko zpětné hrazdy, aby nedošlo k jeho poškození. | 1.2.2007 Vozy 14T mají během přepravy odstraněné levé zpětné zrcátko, které se nasazuje až po přetažení aby nedošlo k jeho poškození nebo odcizení. | 1.2.2007 Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9118 po přetažení z plošinových vozů. | 1.2.2007
Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9118 po přetažení z plošinových vozů. | 1.2.2007 Pohled na oživování vozu Škoda 14T ev.č.9118 na předávací koleji Praha-Zličín po přetažení z plošinových vozů skrz stanoviště řidiče T6A5 ev.č.8635. | 1.2.2007 Skládání vozu Škoda 14T ev.č.9118 asistovala dispečery proklínaná Lada Niva, zakoupená Dopravním podnikem pro likvidaci mimořádných událostí na barrandovském trati, takže Návštěvníci KGX-23, KRTKUJEME!. | 1.2.2007 Skládání vozu Škoda 14T ev.č.9118 asistovala dispečery proklínaná Lada Niva, zakoupená Dopravním podnikem pro likvidaci mimořádných událostí na barrandovském trati, takže Návštěvníci KGX-23, KRTKUJEME!. | 1.2.2007 Po uvolnění vnější koleje smyčky Sídliště Řepy vycouvává jako první souprava vozů T6A5 ev.č.8636+8635 v 8:35. | 1.2.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9118 klesá v 8:50 hodin Makovského ulicí k vozovně Motol. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 překračuje v 8:50 za krytí dispečerským vozem KGX-23 křižovatku Makovského a Plzeňské ulice. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 překračuje v 8:50 za krytí dispečerským vozem KGX-23 křižovatku Makovského a Plzeňské ulice. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 překračuje v 8:50 za krytí dispečerským vozem KGX-23 křižovatku Makovského a Plzeňské ulice. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 již na Plzeňské ulici před zastávkou Hlušičkova projíždí opravovaným úsekem panelů BKV. | 1.2.2007
Dispečerské vozy KGX-23 a KGX-247 doprovází jízdu krycího vlaku T6A5 ev.č.8635+8636 a nového vozu Škoda 14T ev.č.9118 do vozovny Motol kolem Krematoria Motol. | 1.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9118 klesá obloukem pod zastávkou Krematorium Motol. | 1.2.2007 Kolona s vozem Škoda 14T ev.č.9118 na konci, krycím vlakem T6A5 ev.č.8636+8635 ve středu a dispečerskými vozy KGX-247 a KGX-23 klesá oblouky Plzeňské ulice pod zastávkou Krematorium Motol k motolské vozovně. | 1.2.2007 Kolona s vozem Škoda 14T ev.č.9118 na konci, krycím vlakem T6A5 ev.č.8636+8635 ve středu a dispečerskými vozy KGX-247 a KGX-23 klesá oblouky Plzeňské ulice pod zastávkou Krematorium Motol k motolské vozovně. | 1.2.2007 Kolona s vozem Škoda 14T ev.č.9118 na konci, krycím vlakem T6A5 ev.č.8636+8635 ve středu a dispečerskými vozy KGX-247 a KGX-23 klesá oblouky Plzeňské ulice pod zastávkou Krematorium Motol k motolské vozovně. | 1.2.2007
Kolona s vozem Škoda 14T ev.č.9118 na konci, krycím vlakem T6A5 ev.č.8636+8635 ve středu a dispečerskými vozy KGX-247 a KGX-23 klesá oblouky Plzeňské ulice pod zastávkou Krematorium Motol k motolské vozovně. | 1.2.2007 Dispečerské vozy KGX-23 a KGX-247 doprovází jízdu krycího vlaku T6A5 ev.č.8635+8636 a nového vozu Škoda 14T ev.č.9118 do vozovny Motol u zastávky Motol. | 1.2.2007 Strašnický vůz Škoda 14T ev.č.9118 v zastávce Motol. | 1.2.2007 Strašnický vůz Škoda 14T ev.č.9118 vyčkává na signál volno pro vjezd do vozovny Motol. | 1.2.2007 Stejně jako při skládání vozu 9117 byl na Zličíně takřka metr sněhu!. | 1.2.2007


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017