Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje 23.1.2007

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9116
na pražské koleje 23.1.2007


Krátce po sedmé hodině ranní zastavuje před výpravní budovou nádražíčka Praha-Zličín šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740 534-3 s lokomotivou 740 469-2 na postrku, tramvaj Škoda 14T ev.č.9116. | 23.1.2007 Neuplyne ani 5 minut a impozantní souprava s lokomotivou 740 469-2 na postrku, vozem Škoda 14T ev.č.9116 a vlakovou lokomotivou 740 534-3 se vydává na pražské zhlaví železniční stanice Praha-Zličín, takže autor fotky si asi pořádně nestihne připravit záběr.... | 23.1.2007 Postrková lokomotiva 740 469-2 je následně odvěšena a s vozem Škoda 14T ev.č.9116 loženým na třech plošinových vozech posunuje k rampě předávací koleje vlaková lokomotiva 740 534-3. | 23.1.2007 Lokomotiva 740 534-3 posunuje na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín k rampě předávací koleje. | 23.1.2007 Lokomotivy 740 469-2, 740 534-3 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007
Lokomotiva 740 469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9116 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 23.1.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9116 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín. | 23.1.2007
Dodávka tramvají Škoda 14T určených pro Prahu nadále pokračuje. Po předání vozu 9115, který přijel do Prahy 28. prosince 2006, dorazil 23. ledna 2007 letošní první, celkově již šestý vůz, nesoucí budoucí evidenční číslo 9116.
Stejně jako v předešlém případě se přeprava vozu Škoda 14T z plzeňské Škody Transportation uskutečnila po železnici v režii soukromého dopravce Viamont a.s.. Vůz budoucího ev.č.9116 byl 22.ledna 2007 ve 22:00 naložen v areálu Škody Transportation s pomocí portálových jeřábů na plošinové vozy Smmp, a ve 3:30 následujícího dne se vlaková souprava vydala do Prahy. Předávka na pražskou kolejovou síť proběhla opět na kusé předávací koleji nádraží Praha - Zličín.
Náklad přivezla dvě minuty po sedmé hodině vlaková souprava složená standardně ze tří plošinových vozů typu Smmp (84 54 4633 904-1, 84 54 4633 903-7, 84 54 4633 902-5), které jsou vzájemně pevně propojeny a jejich ložné plochy uzpůsobeny pro převoz kolejových vozidel, ale na rozdíl od minulých přeprav se v čele soupravy poprvé objevila motorová lokomotiva 740 534-3, náležící přepravci, firmě Viamont a.s. Motorová lokomotiva 740 469-2, která přivezla předchozí tramvaje Škoda 14T ev.č.9113, 9114 a 9115 byla zařazena tentokráte na postrku. Tuto motorovou lokomotivu měla firma Viamont zapůjčenu z ŽOS Nymburk, a na postrku se vracela ke svému majiteli.
Během necelých deseti minut po příjezdu na nádraží Praha-Zličín došlo k odvěšení postrkové lokomotivy 740 469-2 a vlaková lokomotiva 740 534-3 posunula naloženou tramvaj Škoda 14T ev.č.9116 k rampě kusé předávací koleje, kde proběhlo ukotvení vagónů k rampě.
V 7:40 dorazila na místo souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714, určená k vytažení vozu. Po oživení a vyzkoušení funkce kolejnicové brzdy nové tramvaje ještě na železničních vozech započalo v 7:55 její vytahování. Samotný přesun vozu Škoda 14T na pražské koleje byl již dílem okamžiku. V 8:30 se vůz vlastní silou přesunul na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy a v cca 8:35 se přepravil vlastní silou do motolské vozovny.
V cca 12:00 se vůz vydal do areálu Opravny tramvají Ústředních dílen, kde úspěšně vykonal technicko-bezpečnostní zkoušku. Odtud se ve cca 14:00 navrátil zpět do vozovny Motol.
Je vidět, že skládání nových vozů Škoda 14T na pražské koleje se pro zodpovědné pracovníky stává běžnou rutinou, a např.konečně prováděné operativní odklonění vlaků linky 9 na vnitřní kolej smyčky Sídliště Řepy se snad stane také pravidlem.
K vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje byla tentokráte určena souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714, která na místo přijela v 7:40. | 23.1.2007
Lokomotivu 740 469-2 záhy doplnila další lokomotiva řady 740: 740 778-6, která zdatně sekundovala skládání vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje. | 23.1.2007 Setkání tří lokomotiv řady 740 (740 778-6, 740 469-2 a 740 534-3 na nádraží Praha-Zličín během skládání vozu škoda 14T ev.č.9116. | 23.1.2007
V 7:45 byla z vozu T6A5 ev.č.8713 vynesena tyč, sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 z plošinových vozů na pražské koleje. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 byla pomocí spojovací tyče spřažena s vozem Škoda 14T ev.č.9116 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 23.1.2007
Vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje s pomocí soupravy vozů T6A5 ev.č.8713+8714 může začít. | 23.1.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 pokračuje centimetr po centimetru. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 je všemi nápravami na pražské kolejové síti. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 je všemi nápravami na pražské kolejové síti. | 23.1.2007 Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9116 po přetažení z plošinových vozů. | 23.1.2007 Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9116 po přetažení z plošinových vozů. | 23.1.2007
Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9116 po přetažení z plošinových vozů. | 23.1.2007 Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9116 po přetažení z plošinových vozů. | 23.1.2007 Osiřelé plošinové vozy pro dnešek svůj úkol splnily, vůz Škoda 14T ev.č.9116 byl z Plzně bezpečně přepraven do Prahy. | 23.1.2007 Osiřelé plošinové vozy pro dnešek svůj úkol splnily, vůz Škoda 14T ev.č.9116 byl z Plzně bezpečně přepraven do Prahy. | 23.1.2007 Osiřelé plošinové vozy pro dnešek svůj úkol splnily, vůz Škoda 14T ev.č.9116 byl z Plzně bezpečně přepraven do Prahy. | 23.1.2007
Postrková lokomotiva 740 469-2 a vlaková lokomotiva 740 534-3 přivezly na nádraží Praha-Zličín vůz Škoda 14T ev.č.9116. | 23.1.2007 Lokomotiva 740 534-3 firmy Viamont, a.s. měla premiéru v přepravě tramvají Škoda 14T s vozem ev.č.9116. | 23.1.2007 Lokomotiva 740 534-3 firmy Viamont, a.s. měla premiéru v přepravě tramvají Škoda 14T s vozem ev.č.9116. | 23.1.2007 Třetí lokomotivou řady 740, která se na nádraží Praha-Zličín nečekaně objevila byla lokomotiva 740 778-6. | 23.1.2007 Plošinové vozy pro dnešek svůj úkol splnily, vůz Škoda 14T ev.č.9116 byl z Plzně bezpečně přepraven do Prahy a může dojít k opětovnému odpojení přechodových kolejnic, spojujících jednotlivé vozy během stahování tramvaje. | 23.1.2007
Kotvící prvky jsou umístěny do otvorů pro zvedání tramvaje a následně ukotveny popruhy k plošinovým vozům, na nichž je tramvaj přepravována. | 23.1.2007 K vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje byla tentokráte určena souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714, která vyčkává na dokončení oživení tohoto vozu. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 vlastní silou zacouvává z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 vlastní silou zacouvává z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy. | 23.1.2007 Tak, přehodit výhybku z předávací koleje na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy a vůz Škoda 14T ev.č.9116 může vlastní silou odjet do vozovny Motol. | 23.1.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9116 na vnější koleji smyčky Sídliště Řepy. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 manipuluje na vnější koleji smyčky Sídliště Řepy, ve společnosti soupravy vozů T3 ev.č.6906+6901 vypravené na linku 10 na střední koleji a soupravy vozů T3SUCS ev.č.7256+7273 vypravené na linku 9, která dočasně manipulovala na vnitřní koleji smyčky. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje vyčkává na vnější koleji smyčky Sídliště Řepy na pokyn k odjezdu před vozem 14T ev.č.9116, jemuž bude sloužit jako krycí vlak. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje míří jako krycí vlak před vozem 14T ev.č.9116 k zastávce Blatiny. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 klesá obloukem k zastávce Slánská. | 23.1.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9116 v závěru konvoje na Slánské, v čele souprava vozů T3SUCS ev.č.7240+7241 vypravená na linku 9, uprostřed krycí vlak tvořený soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje míří jako krycí vlak před vozem 14T ev.č.9116 k zastávce Hlušičkova. | 23.1.2007 Kolona v čele se soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje míří jako krycí vlak před vozem 14T ev.č.9116 překonává křižovatku s Plzeňskou ulicí před zastávkou Hlušičkova, bezpečný průjezd jistí služební vozidlo Technické kontroly. | 23.1.2007 Kolona v čele se soupravou vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje míří jako krycí vlak před vozem 14T ev.č.9116 překonává křižovatku s Plzeňskou ulicí před zastávkou Hlušičkova, bezpečný průjezd jistí služební vozidlo Technické kontroly. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 sloužící k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9116 na pražské koleje míří jako krycí vlak před vozem 14T ev.č.9116 k zastávce Hlušičkova, vozidlo Technické kontroly zahajuje na zvýšeném tramvajovém pásu předjíždění vozu 14T. | 23.1.2007
Předjetí se úspěšně zdařilo a tak nám vůz Technické kontroly kryje novotou vonící vůz Škoda 14T ev.č.9116 při klesání protisměrnými oblouky pod Krematoriem Motol, původní krycí vlak sloužený z vozů T6A5 ev.č.8713+8714 je již nahony daleko. | 23.1.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8713+8714 opustila jako krycí vlak před služebním vozem Technické kontroly a vozem 14T ev.č.9116 zastávku Motol a míří do vozovny Motol. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 vyčkává na signál volno pro odbočení do vozovny Motol. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 odbočuje do vozovny Motol, která mu bude sloužit jako domovská jen dočasně - jako všechny vozy 14T sudých čísel patří do vozovny Strašnice. | 23.1.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9116 vjel na objízdnou kolej motolské vozovny a naše sledování pro tuto chvíli končí. | 23.1.2007


ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017