Trať Sídliště Barrandov - Hlubočepy

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Trať Sídliště Barrandov - Hlubočepy


Přípravy výstavby tramvajové tratě do oblasti sídliště Barrandov mají více než dvacetiletou historii. Již v roce 1982 se objevila zmínka o jejím zřízení v usnesení Zastupitelstva hlavního města Prahy, které schválilo koncepci rozvoje kolejové dopravy v Praze. Výstavbu tramvajové tratě v sobě zahrnovaly i další městské materiály, které stále počítaly s výstavbou tratě tak, aby bylo zprovozněna mezi lety 1993 - 1995.

Souprava vozů T3R.P ev.č.8366+8367 vypravená na linku 20 opustila výstupní zastávku Sídliště Barrandov a vjíždí do prostoru stejnojmenné smyčky | 24.6.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8225+8228 stanicující v rozestavěné nástupní zastávce Sídliště Barrandov v první den zkušebního provozu bez cestujících byla druhým tramvajovým vlakem, po pracovním vozu T3 ev.č.5521, který na barrandovské sídliště přijel | 17.9.2003
Souprava vozů T6A5 ev.č.8749+8633+8634 míří během zkoušek energetického systému tratě před zahájením provozu s cestujícími podél protihlukové stěny u Werichovy ulice ze zastávky Sídliště Barrandov k zastávce Poliklinika Barrandov | 1.11.2003
Souprava vozů T3R.P ev.č.8236+8237 vypravená na linku 12 míří k výstupní zastávce Sídliště Barrandov ještě nezatravněnou tramvajovou tratí | 28.3.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8693+8694 vypravená na linku 12 před zastávkou Poliklinikou barrandov | 21.9.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8231+8306+8309 vyčkává během zkoušek energetického systému tratě na světelné signalizaci u zastávky Poliklinika Barrandov při jízdě k zastávce Sídliště Barrandov na signál volno | 1.11.2003
Souprava vozů T3R.P ev.č.8375+8374 vypravená na linku 14 míjí na nezatravněné trati úrovňový přejezd s ulicí Do Klukovic před zastávkou Poliklinika Barrandov | 28.3.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8350-8351 se vypravená na linku 14 blíží k zastávce Poliklinika Barrandov | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8308+8309 vypravená na linku 14 stanicuje v rozestavěné zastávce Poliklinika Barrandov | 15.2.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8414+8415 vypravená na linku 14 opustila podjezd pod Tréglovou ulicí a stoupá do prostoru zastávky Poliklinika Barrandov | 14.1.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8328+8329 vypravená na linku 12 stanicuje v rozestavěné zastávce Chaplinovo náměstí | 15.5.2004
Vůz Škoda 14t ev.č.9111 na zkušební jízdě vjíždí do zastávky Chaplinovo náměstí | 29.12.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8715+8716 vypravená na linku 12 stanicuje v zastávce Chaplinovo náměstí | 28.11.2004
Pracovní vůz T3 ev.č.5521 opustil zastávku Chaplinovo náměstí a klesá do podjezdu pod Lamačovou ulicí | 25.6.2004
Vůz T3R.P ev.č.8372 vypravený na linku 13 opustil podjezd pod Lamačovou ulicí a stoupá k zastávce Chaplinovo náměstí | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8739+8733 vypravená na linku 12 opouští podjezd pod Lamačovou ulicí a vjíždí do prostoru zastávky K Barrandovu | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8747+8746 vypravená na linku 14 vjíždí do zastávky K Barrandovu | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8701+8702 vypravená na linku 20 stoupá obloukem k zastávce K Barrandovu | 28.11.2004
Součástí výstavby tramvajové tratě bylo také zřízení nadzemních garáží u zastávky K Barrandovu, nahrazujících zrušená pozemní parkovací místa | 30.7.2006
Souprava vozů T6A5 ev.č.8671+8672 vypravená na linku 14 opustila zastávku K Barrandovu a vydala se na klesání táhlým obloukem  k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8721+8722 vypravená na linku 14 stoupá obloukem k zastávce K Barrandovu | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8464+8465 vypravená na linku 14 klesá táhlým obloukem  k zastávce Geologická | 31.7.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8417+8418 vypravená na linku 14 opustila zastávku Geologická a přes úrovňovou křižovatku se Sliveneckou ulicí stoupá k zastávce K Barrandovu | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8655+8656 vypravená na linku 20 stanicuje v zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8244+8245 vypravená na linku 12 stoupá ještě nezatravněným úsekem tratě k zastávce Geologická | 15.5.2004
Vůz T3R.P ev.č.8359 vypravený na linku 13 stoupá k zastávce Geologická | 5.8.2005
Vůz T3R.P ev.č.8372 vypravený na linku 13 opustil zastávku Geologická a vydal se na dlouhé klesání k zastávce Hlubočepy | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8436+8437 vypravená na linku 14 stoupá k zastávce Geologická | 15.3.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8603+8604 vypravená na linku 14 stoupá k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8370+8371 vypravená na linku 12 stoupá ještě nezatravněným úsekem tratě u měnírny Hlubočepy k zastávce Geologická | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8677+8678 vypravená na linku 20 klesá podél hlubočepské měnírny na estakádu přes Růžičkovu rokli | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8663+8664 vypravená na linku 12 klesá podél hlubočepské měnírny na estakádu přes Růžičkovu rokli | 1.4.2006
Vůz Škoda 14t ev.č.9111 na zkušební jízdě po barrandovské trati míjí měnírnu Hlubočepy | 29.12.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8417+8418 vypravená na linku 14 zahájila klesání k zastávce Hlubočepy na estakádě přes Růžičkovu rokli | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8749+8750 vypravená na linku 14 stoupá po mostě přes Růžičkovu rokli k zastávce Geologická | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8643+8644 vypravená na linku 20 opouští terénním výspu pro nakolejování vozidel údržby a vjíždí na most přes Růžičkovu rokli | 5.8.2005
Vůz T3R.P ev.č.8308 vypravený na linku 13 opouští estakádu přes Hlubočepskou ulici a vjíždí na zadlážděný prostor terénní výspy pro nakolejování vozidel údržby | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8304+8305+8230 míjí při jízdě ověřující výkon energetického systému tratě nakolejovací prostor pro vozidla údržby zřízený mezi estakádami | 1.11.2003
Vůz T3R.P ev.č.8372 vypravený na linku 13 stoupá po estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8740+8741 vypravená na linku 20 klesá po estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Hlubočepy | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8667+8668 vypravená na linku 12 stoupá na mostě přes Hlubočepskou ulici | 28.11.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8310+8311 vypravená na linku 14 stoupá po estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Geologická{15.5.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8421+8422 vypravená na linku 14 klesá po estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Hlubočepy | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8645+8646 vypravená na linku 12 dokončuje klesání do prostoru zastávky Hlubočepy | 1.4.2006
Vůz T3R.P ev.č.8359 vypravený na linku 13 stanicuje v zastávce Hlubočepy | 25.2.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8737+8736 vypravená na linku 20 minula rozjezdovou výhybku do smyčky Hlubočepy a vydává se na barrandovskou trať | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8422+8423 vypravená na linku 10 stanicuje ve výstupní zastávce Sídliště Barrandov | 1.4.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8400+8401 vypravená na linku 14 stanicuje v nástupní zastávce Sídliště Barrandov | 16.4.2004
Vůz T3R.P ev.č.8214 vypravený na linku 13 míří k zastávce Sídliště Barrandov | 3.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8454+8455 vypravená na linku 14 míří zatravněným úsekem tratě podél Werichovy ulice k zastávce Poliklinika Barrandov | 3.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8414+8415 vypravená na linku 14 míří zatravněným úsekem tratě podél Werichovy ulice k zastávce Sídliště Barrandov | 3.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8404+8405 vypravená na linku 20 vjíždí na úrovňový přejezd s ulicí Do Klukovic při jízdě k zastávce Poliklinika Barrandov | 3.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8306+8307 vypravená na linku 14 opustila zastávku Poliklinika Barrandov | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8740+8741 vypravená na linku 12 míří k zastávce Poliklinika Barrandov | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8715+8716 vypravená na linku 12 stanicuje v zastávce Poliklinika Barrandov | 3.9.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8402+8403 vypravená na linku 20 opustila zastávku Chaplinovo náměstí a míří do podjezdu pod Lamačovou ulicí | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 vypravená na linku 14 stanicuje v zastávce Chaplinovo náměstí | 30.7.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8364+8365 vypravená na linku 14 stanicuje v rozestavěné zastávce Chaplinovo náměstí | 15.5.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8380+8381 vypravená na linku 20 opustila zastávku Chaplinovo náměstí a míří do podjezdu pod Lamačovou ulicí | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8373+8364+8365 opustila podjezd od zastávky K Barrandovu a přibližuje se během probíhající stavby tramvajové tratě k zastávce Chaplinovo náměstí | 1.11.2003
Souprava vozů T3R.P ev.č.8430+8431 vypravená na linku 14 opustila zastávku K Barrandovu a míří do podjezdu pod Lamačovou ulicí | 5.8.2005
Vůz T3R.P ev.č.8301 vypravený na linku 13 stanicuje v zastávce K Barrandovu | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8637+8638 vypravená na linku 12 stanicuje v rozestavěné zastávce K Barrandovu | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8673+8674 vypravená na linku 20 stanicuje v dokončené zastávce K Barrandovu | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8715+8716 vypravená na linku 12 stoupá zasněženou krajinou k zastávce K Barrandovu | 29.12.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8742+8748 vypravená na linku 14 klesá nezatravněným kolejištěm oblouku k zastávce Geologická | 15.5.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8235+8234 vypravená na linku 20 klesá obloukem k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8360+8361 vypravená na linku 14 před zastávkou Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8238+8239 vypravená na linku 20 stanicuje v zastávce Geologická | 28.11.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8328+8329 vypravená na linku 12 stanicuje v rozestavěné zastávce Geologická | 15.5.2004
Nezaměnitelným architektonickým prvkem jsou také půlkruhové trolejové brány, stejné jako tato na snímku, nesoucí u zastávky Geologická úsekový izolátor, tzv. sekci | 30.7.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8356+8357 vypravená na linku 14 opustila zastávku Geologická a vydala se na dlouhé klesání k zastávce Hlubočepy | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8368+8369 vypravená na linku 12 stoupá k zastávce Geologická | 15.3.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8667+8668 vypravená na linku 12 stoupá k zastávce Geologická | 28.11.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8225+8228 vypravená v první den zkušebního provozu na barrandovské trati klesá od zastávky Geologická k mostní estakádě obsazená zástupci sedmé velmoci | 17.9.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8703+8704 vypravená na linku 12 klesá podél ještě nezatravněnou tratí podél Hlubočepské měnírny k mostní estakádě přes Růžičkovu rokli | 15.5.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8421+8422 vypravená na linku 14 stoupá podél měnírny Hlubočepy k zastávce Geologická | 28.11.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8740+8741 vypravená na linku 20 stoupá podél měnírny Hlubočepy k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8230+8231 vypravená na linku 14 opouští most přes Růžičkovu rokli | 28.11.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8312+8313 vypravená na linku 20 stoupá po mostě přes Růžičkovu rokli k zastávce Geologická | 28.11.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8438+8439 vypravená na linku 20 opustila zadlážděnou terénní výspu mezi oběma estakádami určenou k nakolejování vozidel údržby a stoupá po mostě přes Růžičkovu rokli k zastávce Geologická | 1.4.2006
Vůz T3R.P ev.č.8214 vypravený na linku 13 klesá po mostě přes Růžičkovu rokli k terénní výspě pro nakolejování vozidel údržby | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8414+8415 vypravená na linku 10 klesá přes terénní výspu určenou k nakolejování vozidel údržby k zastávce Hlubočepy | 1.4.2006
Pracovní vůz T3 ev.č.5521 stoupá po mostě přes Hlubočepskou ulici k zadlážděné terénní výspě pro nakolejování vozidel údržby | 25.6.2004
Vůz T3R.P ev.č.8359 vypravený na linku 13 klesá po mostě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Hlubočepy | 5.8.2005
Souprava vozů T6A5 ev.č.8601+8602 vypravená na linku 12 stoupá po mostě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Geologická | 1.4.2006
Souprava vozů T3R.P ev.č.8244+8245 vypravená na linku 12 klesá po estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Hlubočepy | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8645+8646+8607 stoupá během zkoušek energetického zatížení tratě po mostní estakádě přes Hlubočepskou ulici k zastávce Geologická | 1.11.2003
Vůz T3R.P ev.č.8301 vypravený na linku 13 opustil zastávku Hlubočepy a vydal se na táhlé stoupání po mostních estakádách k zastávce Geologická | 5.8.2005
Souprava vozů T3R.P ev.č.8314+8315 vypravená na linku 14 stanicuje v zastávce Hlubočepy | 15.5.2004
Souprava vozů T6A5 ev.č.8717+8718 vypravená na linku 12 míjí výjezdovou kolej ze smyčky Hlubočepy směrem na Barrandov a po stavebně ještě nedokončené trati vjíždí do zastávky Hlubočepy | 15.5.2004
Souprava vozů T3R.P ev.č.8444+8445 vypravená na linku 14 najíždí na sjezdovou výhybku výjezdové koleje smyčky Hlubočepy a opouští barrandovskou trať | 27.4.2005

Od počátku vzniku myšlenky na stavbu tratě na Barrandov se zpracovávalo mnoho variant vedení tratě, které však s narůstající zástavbou území přestaly být realizovatelné. Ještě v roce 1990 byla doporučována tzv. tunelová varianta, přivádějící tramvaje do vlastního sídliště cca 1,3km dlouhým tunelem. Jiná varianta dokonce prověřovala možnost přivedení tramvají na Barrandov ve stopě stávající tratě ČD Praha - Hostivice po památkově chráněném mostním objektu. Přestože tehdejší autobusová doprava zajišťující dopravu na Barrandov byla dlouhodobě za hranicemi svých kapacitních možností, přivedení kapacitní kolejové dopravy na Barrandov se stále odkládalo.

V závěru roku 1994 byla zpracována dokumentace shrnující pozitiva a negativa jednotlivých variant, jejímž výsledkem byly čtyři srovnatelné varianty - dvě tunelové a dvě povrchové. V červenci 1995 rada Zastupitelstva hl.m.Prahy doporučila k realizaci tzv.estakádovou variantu. Dne 22. září 1999 nabylo právní moci územní rozhodnutí o stavbě a v prosinci téhož roku byla dokončena dokumentace pro stavební povolení. V roce 2001 bylo vydáno stavební povolení a 15. srpna došlo k samotnému zahájení prvních stavebních prací, které bylo nutné provést na samém počátku. Jednalo se především o přeložky inženýrských sítí, které kolidovaly s trasou tramvajové trati. Stavba byla z hlediska postupu provádění a nutnosti koordinace s výlukami dopravy pro výstavbu městského silničního okruhu Zlíchov - Radlická rozdělena na dvě etapy. První zahrnovala rekonstrukci smyčky Hlubočepy z podoby jednokolejné koncové smyčky s předjízdnou kolejí, na jednokolejnou mezilehlou smyčku s možností vjezdu i výjezdu tramvajových vlaků do obou traťových směrů. Pro realizaci přestavby smyčky bylo využito přerušení provozu vyvolané výstavbou městské silničního okruhu.
Druhá fáze zahrnovala nejen vlastní novostavbu tramvajové tratě, dvě mostní estakády, terénní zářez podél ulice K Barrandovu, podjezdy pod Lamačovou a Tréglovou ulicí, a dva objekty nadzemních šestipodlažních garáží, v oblasti zastávky Geologická s kapacitou 384 parkovacích míst, které se stavějí náhradou za úbytek parkovacích míst v trase tramvaje, ale také dvě nové měnírny s automatickým provozem, zřízené u smyčky Sídliště Barrandov a u konce estakády přes Růžičkovu rokli.
Slavnostní zahájení stavby s poklepáním na základní kámen proběhlo 24. října 2001 symbolicky na Barrandově, v prostoru nad budoucím podjezdem pod Lamačovou ulicí, následně byl základní kámen přemístěn k nástupišti zastávky Hlubočepy. Na jaře roku 2002 byla zahájena výstavba nosných pilířů budoucích estakád, následoval samotný výsun estakády přes Růžičkovu rokli a pokračovaly práce na estakádě přes Hlubočepskou ulici. Během roku 2002 byly také instalovány hlavní nosné konstrukce tramvajových zastávek a došlo k zahájení stavby obou hloubených podjezdů pod Lamačovou a Tréglovou ulicí.
Při jejich výstavbě byla využita technologie tzv. milánských stěn, jejíž výhodou bylo zkrácení omezení povrchové dopravy na dobu nezbytně nutnou. Jejich výstavba probíhala následovně:
Nejprve byly zřízeny betonové vodící zídky mezi nimiž byla následně vyhloubena rýha široká 0,8 metru a hluboká až 10 metrů, která byla vyplněna armaturou a postupně vybetonována. V korunách podzemních stěn byly vybetonovány prahy, na něž byly uloženy železobetonové příčníky. Na nich byla postupně vymodelována z kovových výztuh deska, která byla následně vybetonována a opatřena izolací. Vzniklý strop podjezdů byl poté zasypán. Na povrchu byla obnovena komunikace a pod vzniklým stropem probíhalo odtěžování profilu podjezdu tramvajové tratě.

Ke konci roku 2002 byly zahájeny práce na vlastním tělese tramvajové trati od křižovatky s ulicí Sliveneckou k zastávce K Barrandovu a od zastávky Sídliště Barrandov po křižovatku s ulicí Do Klukovic, kde došlo k položení prvních metrů kolejí. Počátkem roku 2003 byla dokončena hrubá stavba mostních estakád a začala instalace prefabrikátů zábradelních vzpěr a dobetonovávání chodníkových konzol. V červnu a červenci roku 2003 proběhly zatěžovací zkoušky obou mostů, v červenci byla dokončena také výstavba podjezdů a začala intenzivní pokládka kolejí v celém úseku. V obloucích o malých poloměrech byly poprvé v kolejové síti ihned při stavbě trati osazeny automatické olejové mazníky, snižující opotřebení kolejnic. Na mostní estakádě jsou zřízena dilatační zařízení umožňující posun kolejnic až o 40 centimetrů.

První tramvají, která přijela na Barrandov, byl 17. září 2003 měřící vůz T3 ev.č.5521, následovaný soupravou T3R.P ev.č.8225+8228 s novináři. O den později projel tratí i vůz KT8D5 ev.č. 9017. Následně probíhaly zkoušky tratě, které vyvrcholily 1. listopadu 2003 zatěžovacími zkouškami energetického systému, kdy po trati v dvouminutových intervalech jezdily třívozové soupravy vozů T3R.P a T6A5. Účelem zkoušek bylo měření geometrické polohy kolejí, putování a vlnkovitost kolejnic, včetně simulací poruch a havárií. Od 19. do 23. listopadu na trati probíhalo zaškolování řidičů v cvičném voze T3M ev.č.5519. Slavnostní zahájení provozu obstaraly 28. listopadu 2003 soupravy vozů T3R.P ev.č.8386+8387, 8388+8389, 8385+8384 a T6A5 ev.č.8681+8682.

Zkušební provoz s cestujícími zahájila barrandovská tramvajová trať 29. listopadu 2003. Kolejiště ještě nekryla dlažba ani trávník. Na obojí si trať musela počkat až na období po tzv. třetím podbití tratě, které se provádí po zajetí tratě stanovenou zátěží. Mezi 20. květnem a 30. červnem 2004 došlo k zmíněnému podbití, které obnovilo geometrickou polohu koleje, došlo k zakrytí kolejiště, montáži pryžových bokovnic, odvodňovačů a s tím souvisejících součástí. Dokončení se dočkala i obchodní vybavenost zastávek. Při zřizování travnatého zákrytu tratě nebylo zřízeno samozavlažovací zařízení, což se - s ohledem na izolovanost tratě od okolních komunikací - ukázalo jako velká chyba. Trávník pomalu zasychal a nezabránili tomu ani zahradníci, kteří každý den zavlažovali trávník vodou z hadic nouzově napojených na hydranty. Tento stav trval až do dubna 2006, kdy bylo při uzavírce trati způsobené pravidelnou údržbou, zřízeno samozavlažovací zařízení s výjimkou úseku Sídliště Barrandov - Poliklinika Barrandov, kde bylo doplněno následně.
Nejtragičtějším dnem barrandovské trati se stal 17. květen 2005, kdy byla v zastávce Poliklinika Barrandov usmrcena přijíždějící tramvají čtrnáctiletá dívenka. Úrovňové přechody přes tramvajové koleje v blízkosti zastávek v té době kryla betonová dlažba v šedé barvě s vyznačenými bílými obdélníky, navozující pocit, že jde o přechod pro chodce. Po této tragické události byla místa pro přecházení na celé trati jednotně předlážděna a ze zastávek tak zmizely bílé přechodové obdélníky. V zastávce Poliklinika Barrandov bylo zároveň instalováno zabezpečovací zařízení, které při příjezdu tramvaje chodce informuje rozblikáním výstražných světel a zvukovým projevem "Pozor Tramvaj!", který nahradil původně umístěný výstražný zvonec z tramvaje, jehož vyzvánění obyvatele přilehlého sídliště rušilo.

V prvním prosincovém týdnu roku 2010 byla v podjezdech léty prověřená atypická návěstidla signalizující obsazenost úseku předešlou tramvají nahrazena atypickými pražcovými návěstidly. Zatímco předchozí návěstidla umožňovala průjezd více vlaků zasebou, pražcová nutí řidiče následného vlaku vždy vyčkat na udělení signálu volno.

Vybavenost zastávek:
Jako zcela nezbytnou součást všech zastávek je nutno chápat i navazující opěrné zdi zahloubených úseků tratě, včetně tunelových portálů. Opěrné zdi jsou obloženy smaltovaným plechem, známým ze stanic úseku IV. B pražského metra. Barevnost všech viditelných částí opěrných zdí, tunelových portálů, zábradlí a stožárů trolejového vedení je sjednocená s barevností stanice, ke které přísluší. Zastávky zasazené do přírodního prostředí jsou bílé (Hlubočepy a Sídliště Barrandov), dominantní barvou zastávky Geologická je žlutá, zastávce K Barrandovu vévodí modrá, na Chaplinově náměstí na plné čáře vítězí červená a Poliklinice Barrandov dominuje zelená.
Na tramvajové trati jsou použity tři typy ocelových prosklených konstrukcí zastřešení nástupišť:
  • každé nástupiště je zastřešeno v necelé polovině délky samostatnou zavěšenou ocelovou konstrukcí s prohnutím střechy nad nástupištěm (zastávka Hlubočepy)

  • obě nástupiště jsou zastřešena ocelovou konstrukcí zavěšenou na jednom stožáru umístěném ve středu zastávky, kdy zastřešení pokrývá cca 1/3 nástupiště (zastávky Geologická a Poliklinika Barrandov)

  • obě nástupiště jsou zastřešena v celé své délce ocelovou prosklenou konstrukcí, která je vzájemně spojená ocelovými oblouky eliptického tvaru, které slouží i k zavěšení trolejového vedení (zastávky K Barrandovu, Chaplinovo náměstí)

  • jedno nástupiště je zastřešeno v celé své délce ocelovou prosklenou konstrukcí, která je vzájemně spojená ocelovými oblouky eliptického tvaru, které slouží i k zavěšení trolejového vedení, zastřešení druhého nástupiště bude zřízeno dodatečně po změně funkce z výstupní na nácestnou zastávku po prodloužení tratě (zastávka Sídliště Barrandov)
  • .

    Závěsné informační panely a tabule s názvy zastávek využívají prvky známé již z pražského metra. Digitální informační panel zavěšený příčně na ocelové konstrukci zastřešení zastávky zobrazuje 3 řádky s pevným a jeden řádek s běžícím textem. Zobrazuje informace o čísle linky, její cílové zastávce a zbývajícím času do jejího příjezdu. Panely jsou umístěny ve všech zastávkách, s výjimkou výstupní zastávky Sídliště Barrandov. Součástí vybavení zastávek jsou i oboustranné ručičkové hodiny (s výjimkou zastávky Hlubočepy z centra), automat na prodej jízdenek, a víceúčelový stojan umožňující komunikaci s informačním střediskem Dopravního podniku se zabudovanou dotykovou obrazovkou. Ke zvýšení bezpečnosti cestujících byla v hranách nástupišť zřízena tzv. světelná hrana, která trvale svítí, pokud se v zastávce ani její blízkosti ve směru jízdy nenachází tramvaj. Cca 30 sekund před příjezdem tramvaje se rozbliká a po jejím zastavení v zastávce zhasne. Světelnou hranu tvoří čtvercová svítidla zabudovaná do hrany nástupiště, polohu tramvajového vozidla hlídají kolejové obvody.

    Pro zvýšení bezpečnosti provozu v podjezdech v nich bylo instalováno zabezpečovací zařízení, informující řidiče pomocí světelných návěstidel, umístěných na počátcích podjezdů o obsazení úseku. Na kraji podjezdů, na výjezdu ze smyčky Sídliště Barrandov a na počátku tratě v Hlubočepích, jsou navíc instalována návěstidla, umožňující dispečinku zastavit tramvajová vozidla.

    Trolej je v celé délce zavěšená na kruhových prstencích tzv. trolejových branách, které nahrazují klasické stožáry trolejového vedení. Pod vrcholem brány je zavěšené svítidlo. Na estakádách doplňuje kruhový tvar trolejové brány prefabrikovaná vzpěra, která slouží zároveň jako zábradlí mostu. Oblý tvar mostovky doplňuje kruhový profil pilířů, který přechází v elipsovitou hlavici.

    Tramvajová trať je zřízena klasickou konstrukcí žlábkové kolejnice umístěné na příčných betonových pražcích, které na mostních estakádách a v prostoru smyčky Sídliště Barrandov nahrazují pražce dřevěné. Kolejiště smyčky, všech zastávek, prostor před měnírnou Hlubočepy a na terénní výspě mezi estakádami kryje betonová dlažba v kombinaci žluté, bílé a antracitové barvy. Příčné přejezdy na světelných křižovatkách s ulicemi Do Klukovic a Slivenecká kryjí rozebíratelné pryžové panely, jejich hlavní výhodou je jednoduchá a rychlá manipulace při opravách a údržbách tratě. Zatravněný svršek, zřízený s využitím zpevňovacích plastových zatravňovacích dlaždic pro možnost pojíždění vozidel údržby, je zřízený mezi zastávkami Sídliště Barrandov - Poliklinika Barrandov (s výjimkou přejezdu ulice Do Klukovic), od výjezdu z podjezdu Tréglova k zastávce Chaplinovo náměstí, od zastávky Chaplinovo náměstí k vjezdu do podjezdu Lamačova, od zastávky K Barrandovu po zastávku Geologická a od zastávky Geologická k prostoru před měnírnou Hlubočepy. Otevřený svršek je zřízen od zastávky Poliklinika Barrandov k opuštění podjezdu Tréglova, od začátku podjezdu Lamačova k zastávce K Barrandovu a na obou mostních estakádách, s přerušením na terénní výspě. V závěrečné části tratě mezi zastávkou Hlubočepy a stejnojmennou smyčkou kryje přejezd tratě do ulice Nad konečnou asfaltový koberec, kolejové konstrukce smyčky Hlubočepy pak žulová dlažba.

    Cestu po tramvajové trati začneme ještě v prostoru koncové smyčky Sídliště Barrandov k níž bezprostředně přiléhá stejnojmenná zastávka umístěná na západním okraji stávajícího sídliště. Po levé straně můžeme spatřit objekt měnírny Barrandov. V prostoru zastávky Sídliště Barrandov je kolejiště tramvajové tratě kryté betonovou dlažbou, využitou v prostoru všech zastávek barrandovské tramvajové tratě. Bezprostředně za zastávkou se tramvajová trať stáčí na samostatném tělese podél Werichovy ulice táhlým levým obloukem, který se následně napřimuje a míří k zastávce Poliklinika Barrandov. Zatravněné tramvajové těleso spojené s po pravé straně umístěnou nízkou jen 1,2 metru vysokou betonovou zídkou, na níž je usazená prosklená protihluková stěna uchycená v ocelové konstrukci, má za cíl minimalizovat zdroje hluku z provozu tramvají. Podél Werichovy ulice je postaveno množství obytných budov, jejichž obyvatele má před hlukem chránit nejen zatravněné těleso a protihluková stěna, ale v nočních hodinách také omezení maximální povolené rychlosti tramvají v tomto úseku na 30 km.
    Tramvajová trať po napřímení pokračuje podél Werichovy ulice ke světelné křižovatce s ulicí Do Klukovic. Těleso tratě kryjí v místě přejezdu pro automobily pryžové bloky, přechody pro chodce jsou vydlážděné betonovou dlažbou. V místě křižovatky je samozřejmě přerušena protihluková zeď na pravé straně, ale za ní opět pokračuje až před zastávku Poliklinika Barrandov. Terén po pravé straně tramvajové tratě za křižovatkou začíná stoupat a trať se přibližuje k prostoru mírně zahloubené zastávky Poliklinika Barrandov. Částečné zahloubení je způsobeno následujícím podjezdem tratě pod Tréglovou ulicí. Prostor kolejiště v zastávce opět kryje betonová dlažba.
    Za samotnou zastávkou dlažba končí a trať v přímém úseku a otevřeném kolejovém svršku klesá mezi opěrnými zdmi k podjezdu pod Tréglovou ulicí. V podjezdu následuje poměrně prudký pravý oblouk, který trať přivádí do zastávky Chaplinovo náměstí. Po vyústění podjezdu je kolejiště kryto v pravém oblouku trávníkem, prostor samotné zastávky Chaplinovo náměstí v následujícím přímém úseku kryje opět betonová dlažba. Nástupiště zastávky jsou přístupná také úrovňovým přechodem přes Lamačovu ulici. Přechod zaručuje návaznost na autobusové zastávky. Do zastávky Chaplinovo náměstí byla zakomponována původní mimoúrovňová nadzemní lávka přes Lamačovu ulici, tvořící hlavní pěší osu sídliště. Za zastávkou je kolejiště v přímém úseku, který klesá mezi opěrnými zdmi k portálu druhého z podjezdů tratě pod Lamačovou ulicí opět kryto trávníkem. V podjezdu trať v otevřeném svršku a levém oblouku dále klesá do částečně zahloubené zastávky K Barrandovu, jejíž dominantu tvoří mimoúrovňová nadzemní ocelová lávka.
    Trať se po opuštění podjezdu napřimuje a ještě několik metrů mezi opěrnými zdmi podjezdu pokračuje v podobně otevřeného kolejového svršku a teprve v zastávce K Barrandovu její kryt tvoří opět betonová dlažba. Za zastávkou trať opouští počátek sídliště a pravým táhlým obloukem částečně kopíruje tvar souběžné ulice K Barrandovu. Hlukové odclonění zástavby po levé straně trati je zajištěno svislou protihlukovou stěnou, tvořenou ocelovou konstrukcí s výplní z tmavého dřeva. Těsně za křižovatkou čtyřpruhové ulice K Barrandovu s ulicí Geologickou se trať za stálého klesání napřimuje a míří k zastávkám Geologická. Přejezd ulice Slivenecké přes tramvajovou trať kryjí opět masivní pryžové bloky, přechody pro chodce, napojené na stávající podchod pod čtyřpruhovou ulicí K Barrandovu betonová dlažba, která opět střídá zatravněné těleso i v prostoru samotné zastávky. V zastávce je zřízeno bezpečnostní zastavovací místo, z nějž se vlaky smí rozjíždět pouze odbrzděním, nikoliv zadáním jízdy a až do zastávky Hlubočepy smí klesat maximální rychlostí do 35 km/h.
    Od zastávky Geologická zatravněná tramvajová trať klesá v táhlém levém oblouku podél čtyřpruhové ulice K Barrandovu, v místě někdejšího sypaného hlukového valu, částečně v terénním zářezu. I v tomto úseku se o hlukové odclonění stará svislá protihluková stěna, tvořená konstrukcí z tmavého dřeva, stejně jako v úseku mezi zastávkami K Barrandovu a Geologická. Tramvajová trať stále klesá v levém oblouku podél ulice K Barrandovu až k mostu přes Růžičkovu rokli. Těsně před počátkem mostu je na levé straně umístěn objekt měnírny Hlubočepy, kolejiště tratě v těchto místech kryje betonová dlažba umožňující příjezd vozidel do objektu měnírny.
    Vzhledem k vedení obou následujících mostních estakád ve značném podélném sklonu a výšce až 31 metrů nad terénem obsahuje jejich konstrukce bezpečnostní prvky v podobě atypických 1,5 metrů vysokých, vzájemně provázaných betonových zádržných svodidel a pojistných ocelových úhelníků, osazených na vnitřní straně kolejnic, které mají v případě vykolejení zastavit pohyb vozidla ve štěrkovém loži. Na mostě přes Růžičkovu rokli trať stále pokračuje v klesání táhlým levým obloukem, kopírujícím tvar stávajícího silničního mostu. Mostní estakáda přes Růžičkovu rokli dlouhá 304 metrů se 7 poli a sklonem 62‰ končí na cca 100 metrů dlouhé terénní výspě u křižovatky ulice K Barrandovu s ulicí Pod Habrovou a se serpentinou vedoucí skrz vilovou čtvrť k Filmovým ateliérům. Z důvodu případného nakolejování vozidel či údržby kolejiště, je na terénní výspě kryt tvořen betonovou dlažbou. Trať se v pokračujícím levém oblouku vydává na druhou část mostní estakády vedenou členitým údolí Dalejského potoka přes Hlubočepskou ulici a vzdaluje se od ulice K Barrandovu. Pokračuje v klesání 60‰ na 418 metrů dlouhé mostní estakádě s 11 poli a překračuje železniční trať Praha - Rudná a Hlubočepskou ulici. Klesání situované do levého oblouku se postupně napřimuje a k zastávce Hlubočepy již koleje pokračují strmým klesáním otevřeného kolejového svršku v přímém úseku. Trať před zastávkami Hlubočepy dokončuje strmé klesání, které je však ještě částečně patrné i v prostoru zastávek, v němž opět kolejiště kryje betonová dlažba. Za zastávkou Hlubočepy končí prostorově od ostatních komunikací zcela oddělené těleso tramvajové tratě a dostává se na úroveň okolních komunikací. V těchto místech tramvajová trať překračuje skrytý most, jímž komunikaci podtéka Dalejský potok ústící záhy do Vltavy. Na protisměrné koleji se připojuje výjezdová kolej ze smyčky Hlubočepy směrem na Sídliště Barrandov, po pár metrech tuto protisměrnou kolej překříží výjezdová kolej ze smyčky směrem k Andělu a sloučí se s traťovou kolejí od Sídliště Barrandov. Zde naše cesta po této tramvajové trati končí.

    Zastávky umístěné na popisované trati:
  • Sídliště Barrandov
    - výstupní zastávka ve směru od zastávky Poliklinika Barrandov, na samostatném tělese podél ulice Werichova, 395 metrů za přejezdem ulice Do Klukovic přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Sídliště Barrandov
    - nástupní zastávka ve směru k zastávce Poliklinika Barrandov, na samostatném tělese podél ulice Werichova, 325 metrů před přejezdem ulice Do Klukovic přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Poliklinika Barrandov
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Sídliště Barrandov, na samostatném tělese podél ulice tréglova, 100 metrů před přejezdem ulice Do Klukovic přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Poliklinika Barrandov
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Chaplinovo náměstí, na samostatném tělese podél ulice tréglova, 170 metrů za přejezdem ulice Do Klukovic přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Chaplinovo náměstí
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Poliklinika Barrandov, na samostatném tělese podél ulice Lamačova, 180 metrů za vyústěním podjezdu tramvajové tratě pod ulicí Lamačova, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Chaplinovo náměstí
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce K Barrandovu, na samostatném tělese podél ulice Lamačova, 110 metrů před vyústěním podjezdu tramvajové tratě pod ulicí Lamačova, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • K Barrandovu
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Chaplinovo náměstí, na samostatném tělese podél ulice K Barrandovu, 395 metrů za přejezdem ulice Slivenecká přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • K Barrandovu
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Geologická, na samostatném tělese podél ulice K Barrandovu, 325 metrů před přejezdem ulice Slivenecká přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Geologická
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce K Barrandovu, na samostatném tělese podél ulice K Barrandovu, 25 metrů před přejezdem ulice Slivenecká přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Geologická
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Hlubočepy, na samostatném tělese podél ulice K Barrandovu, 95 metrů za přejezdem ulice Slivenecká přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Hlubočepy
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Geologická, na samostatném tělese podél ulice Hlubočepské, 80 metrů za přejezdem ulice nad konečnou přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Hlubočepy
    - nácestná zastávka ve směru k zastávce Zlíchov, na samostatném tělese podél ulice Hlubočepské, 15 metrů před přejezdem ulice nad konečnou přes tramvajovou trať, nástupiště pro dva vlaky 2xT
  • Provozované linky na popisované trati:
    Od zahájení provozu v roce 2003 byly po trati v denním provozu vedeny linky 12 a 14, které v přepravních špičkách všedních dní doplňovala linka 20, v nočním provozu je zde vedena linka jediná - 54. Po provedených přepravních výzkumech byla doprava na trati v ranní přepravní špičce pracovních dní od 1. září 2004 posílena nově zavedenou linkou 13 provozovanou v sólech. Tato podoba varianty linkového vedení vydržela do 30. listopadu 2009. Od tohoto data jezdí po trati linky 12, 14 a 20 v denním provozu vždy, v ranní přepravní špičce je pak doplňovala také linka 4, ukončená v ostatních provozních obdobích ve smyčce Smíchovské nádraží. Ani tento stav nezůstal trvalým. Počínaje 1. září 2012 linku 4 nahradila linka 6, provozovaná na Barrandov také jen v ranní špičce pracovního dne.

    Fotocesta po trati Sídliště Barrandov - Hlubočepy
    Prostor tramvajové tratě mezi smyčkou Sídliště Barrandov a stejnojmennou zastávkou Prostor zastávek Sídliště Barrandov Prostor zastávek Sídliště Barrandov Prostor zastávek Sídliště Barrandov Za zastávkou Sídliště Barrandov se trať stáčí levým obloukem
    Za zastávkou Sídliště Barrandov se trať stáčí levým obloukem, začíná zde zatravněný úsek tratě, který však - díky původně nezřízenému zavlažovacímu zařízení v tomto úseku - připomínala v době pořízení fotografií spíše vyschlou savanu Trať se za zastávkou Sídliště Barrandov stáčí v levém oblouku Trať se za zastávkou Sídliště Barrandov napřímí a přímým úsekem pokračuje podél Werichovy ulice Trať přímým úsekem pokračuje podél Werichovy ulice Trať přímým úsekem pokračuje podél Werichovy ulice
    Trať přímým úsekem pokračuje podél Werichovy ulice Trať přímým úsekem pokračuje podél Werichovy ulice Trať se v přímém úseku přibližuje k úrovňovému přejezdu s ulicí Do Klukovic, po pravé straně je vidět předzvěst světelné signalizace Trať se v přímém úseku přibližuje k úrovňovému přejezdu s ulicí Do Klukovic Před úrovňovou křižovatkou s ulicí Do Klukovic se trať stáčí levým obloukem
    Trať pokračuje táhlým levým obloukem k úrovňové křižovatce s ulicí Do Klukovic Trať pokračuje táhlým levým obloukem k úrovňové křižovatce s ulicí Do Klukovic Trať pokračuje táhlým levým obloukem k úrovňové křižovatce s ulicí Do Klukovic V levém oblouku trať překračuje i křižovatku s ulicí Do Klukovic, kryt kolejiště tvoří betonová dlažba a pryžové bloky ve vozovce Pryžové bloky tvoří kryt vozovky úrovňové křižovatky s ulicí Do Klukovic
    Trať se za křižovatkou s ulicí Do Klukovic napřimuje a opouští kryt z betonové dlažby Trať k zastávce Poliklinika Barrandov pokračuje ukrytá do trávníku Trať v přímém zatravněném úseku před zastávkou Poliklinika Barrandov Trať v přímém zatravněném úseku před zastávkou Poliklinika Barrandov Trať v přímém zatravněném úseku před zastávkou Poliklinika Barrandov
    Před zastávkou Poliklinika Barrandov trať mění travnatý svršek za betonovou dlažbu Prostor zastávky Poliklinika Barrandov Prostor zastávky Poliklinika Barrandov Prostor zastávky Poliklinika Barrandov Prostor zastávky Poliklinika Barrandov
    Prostor zastávky Poliklinika Barrandov Za prostorem zastávky Poliklinika Barrandov je zřetelně vidět portál podjezdu pod Tréglovou ulicí Za prostorem zastávky Poliklinika Barrandov trať klesá v otevřeném svršku do podjezdu pod Tréglovou ulicí Za prostorem zastávky Poliklinika Barrandov trať klesá v otevřeném svršku do podjezdu pod Tréglovou ulicí Za prostorem zastávky Poliklinika Barrandov trať klesá v otevřeném svršku do podjezdu pod Tréglovou ulicí
    Trať se v podjezdu pod Tréglovou ulicí stáčí pravým obloukem Trať se v podjezdu pod Tréglovou ulicí stáčí pravým obloukem Trať opouští v pravém oblouku podjezd pod Tréglovou ulicí do zastávky Chaplinovo náměstí Trať opouští v pravém oblouku podjezd pod Tréglovou ulicí do zastávky Chaplinovo náměstí Zatravněný pravý oblouk tratě před zastávkou Chaplinovo náměstí
    Před prostorem zastávky Chaplinovo náměstí začíná betonová dlažba kryjící kolejiště Prostor zastávky Chaplinovo náměstí Prostor zastávky Chaplinovo náměstí Prostor zastávky Chaplinovo náměstí Prostor zastávky Chaplinovo náměstí
    Za zastávkou Chaplinovo náměstí klesá v přímém zatravněném úseku do podjezdu pod Lamačovou ulicí Trať klesá v přímém zatravněném úseku do podjezdu pod Lamačovou ulicí Trať klesá v přímém zatravněném úseku do podjezdu pod Lamačovou ulicí Trať klesá v přímém zatravněném úseku do podjezdu pod Lamačovou ulicí Trať klesá v přímém zatravněném úseku do podjezdu pod Lamačovou ulicí
    V podjezdu pod Lamačovou ulicí se trať stáčí levým obloukem V podjezdu pod Lamačovou ulicí se trať stáčí levým obloukem V podjezdu pod Lamačovou ulicí se trať stáčí levým obloukem V podjezdu pod Lamačovou ulicí se trať stáčí levým obloukem Podjezd pod Lamačovou ulicí přivádí trať k zastávce K Barrandovu levým obloukem
    Po opuštění podjezdu pod Lamačovou ulicí trať mezi opěrnými zdmi portálu podjezdu ústí do zastávky K Barrandovu Po opuštění podjezdu pod Lamačovou ulicí trať mezi opěrnými zdmi portálu podjezdu ústí do zastávky K Barrandovu Po opuštění podjezdu pod Lamačovou ulicí trať mezi opěrnými zdmi portálu podjezdu ústí do zastávky K Barrandovu Po opuštění podjezdu pod Lamačovou ulicí trať mezi opěrnými zdmi portálu podjezdu ústí do zastávky K Barrandovu Po opuštění podjezdu pod Lamačovou ulicí trať mezi opěrnými zdmi portálu podjezdu ústí do zastávky K Barrandovu
    Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu
    Prostor částečně zahloubené zastávky K Barrandovu Za prostorem částečně zahloubené zastávky K Barrandovu končí betonová dlažba kryjící kolejiště v prostoru zastávky Za zastávkou K Barrandovu kolejiště tramvajové tratě opět kryje trávník a trať začíná klesat táhlým pravým obloukem k zastávce Geologická Za zastávkou K Barrandovu trať klesá táhlým pravým obloukem k zastávce Geologická Za zastávkou K Barrandovu trať klesá táhlým pravým obloukem k zastávce Geologická, na levé straně je umístěna stavba nadzemních garáží, nahrazující pozemní parkovací místa zrušená v souvislosti se stavbou tratě
    K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď
    K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, v pravé části snímku je první předzvěst světelné signalizace úrovňové křižovatky před zastávkou Geologická K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, kolejiště od obytné zástavby v levé části odděluje protihluková zeď
    Oddělena od obytné zástavby protihlukovou stěnou trať k zastávce Geologická stále klesá táhlým pravým obloukem Oddělena od obytné zástavby protihlukovou stěnou trať k zastávce Geologická stále klesá táhlým pravým obloukem K zastávce Geologická trať klesá táhlým pravým obloukem, v pravé části snímku je druhá předzvěst světelné signalizace před zastávkou Geologická Oddělena od obytné zástavby protihlukovou stěnou trať k zastávce Geologická stále klesá táhlým pravým obloukem Oddělena od obytné zástavby protihlukovou stěnou trať k zastávce Geologická stále klesá táhlým pravým obloukem
    Oddělena od obytné zástavby protihlukovou stěnou trať k zastávce Geologická stále klesá táhlým pravým obloukem Trať se přibližuje k úrovňové křižovatce se Sliveneckou ulicí, v pravé části snímku je vyústění původního podchodu pod ulicí K Barrandovu Kryt kolejiště několik metrů před úrovňovou křižovatkou se Sliveneckou ulicí tvoří betonová dlažba Kryt kolejiště několik metrů před úrovňovou křižovatkou se Sliveneckou ulicí tvoří betonová dlažba Kryt kolejiště několik metrů před úrovňovou křižovatkou se Sliveneckou ulicí tvoří betonová dlažba
    Vozovku úrovňové křižovatky se Sliveneckou ulicí kryjí mohutné pryžové bloky Vozovku úrovňové křižovatky se Sliveneckou ulicí kryjí mohutné pryžové bloky Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická
    Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická Prostor zastávky Geologická
    Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem
    Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem Pod zastávkou Geologická trať klesá zatravněným přímým úsekem
    Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy
    Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy
    Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Trať se stáčí v táhlém levém oblouku a klesá k prostoru měnírny Hlubočepy Prostor kolejiště před měnírnou Hlubočepy kryje betonová dlažba Prostor kolejiště před měnírnou Hlubočepy kryje betonová dlažba Prostor kolejiště před měnírnou Hlubočepy kryje betonová dlažba
    Prostor kolejiště mezi měnírnou Hlubočepy a mostem přes Růžičkovu rokli kryje betonová dlažba Prostor kolejiště mezi měnírnou Hlubočepy a mostem přes Růžičkovu rokli kryje betonová dlažba Prostor kolejiště mezi měnírnou Hlubočepy a mostem přes Růžičkovu rokli kryje betonová dlažba Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku
    Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku
    Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku
    Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku
    Otevřený svršek kolejiště mostu přes Růžičkovu rokli klesá k terénní výspě mezi oběma mosty v levém oblouku Terénní výspa mezi mosty přes Růžičkovu rokli a Hlubočepskou ulici s prostorem kolejiště, které je kryto betonovou dlažbou pro snadnější nakolejování vozidel údržby Terénní výspa mezi mosty přes Růžičkovu rokli a Hlubočepskou ulici s prostorem kolejiště, které je kryto betonovou dlažbou pro snadnější nakolejování vozidel údržby Terénní výspa mezi mosty přes Růžičkovu rokli a Hlubočepskou ulici s prostorem kolejiště, které je kryto betonovou dlažbou pro snadnější nakolejování vozidel údržby Terénní výspa mezi mosty přes Růžičkovu rokli a Hlubočepskou ulici s prostorem kolejiště, které je kryto betonovou dlažbou pro snadnější nakolejování vozidel údržby
    Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku
    Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku
    Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku
    Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Na mostě přes Hlubočepskou ulici trať pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v levém oblouku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici se po překonání levého oblouku napřimuje Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku
    Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku
    Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Trať na mostě přes Hlubočepskou ulici pokračuje v klesání otevřeným kolejovým svrškem v přímém úseku Krátce před zastávkou Hlubočepy se trať stočí mírným pravým obloukem Krátce před zastávkou Hlubočepy se trať stočí mírným pravým obloukem
    Krátce před zastávkou Hlubočepy se trať stočí mírným pravým obloukem Otevřený svršek před zastávkami Hlubočepy končí, prostor zastávky kryje betonová dlažba Prostor zastávky Hlubočepy Prostor zastávky Hlubočepy Prostor zastávky Hlubočepy
    Prostor zastávky Hlubočepy Prostor zastávky Hlubočepy s viditelnou výjezdovou kolejí ze smyčky Hlubočepy směrem na Sídliště Barrandov Za zastávkou Hlubočepy se trať úrovňově křižuje s ulicí Nad Konečnou, na protisměrnou kolej se připojuje výjezdová kolej ze smyčky Hlubočepy směrem na Sídliště Barrandov Úrovňový přejezd s ulicí Nad Konečnou za nímž je viditelná výjezdová kolej ze smyčky Hlubočepy směrem do centra města Po překřížení traťové koleje z centra města se k traťové koleji do centra města připojuje výjezdová kolej ze smyčky Hlubočepy



    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prtky.cz | www.prtky.eu
    ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1635
    web postaven na redakčním systému phpRS
    Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2018