Havarijní oprava Nádražní ulice 2013

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Havarijní oprava Nádražní ulice 2013


Tramvajová trať v Nádražní ulici mezi Smíchovským nádražím a Hlubočepy čím dál více připomíná tankodrom, rozpadá se a neustále čeká na svou kompletní rekonstrukci, která stále nepřichází. Nejinak tomu je i v roce 2013, kdy se sem po roce opět vrátila vrchní stavba k dílčí sanaci...

Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
Havarijní oprava tramvajové tratě u zastávky Lihovar. | 18.3.2013
V pondělí 18. března 2013 započala výluka traťového úseku Smíchovské nádraží – Sídliště Barrandov. Již po prvním dni výluky byly i přes nepřízeň počasí, odstraněny kolejnice i velkoplošné panely BKV z opravovaných úseků – tedy křížení Nádražní ulice se spojkou využívanou autobusy k Lihovaru a na přemostění železniční tratě 171. V prostoru těsně za bývalým křížením vlečky již byly usazeny repasované velkoplošných panelů BKV a probíhal návoz nových blokových kolejnic. Stejně tak bylo v průběhu dne provedeno podfoukání velkoplošných panelů BKV ve zbylém úseku Nádražní ulice kolem zastávek ČSAD Smíchov.

Předmětem výluky bylo zejména upravení geometrie kolejí v obloucích na smíchovské straně přemostění železniční tratě Praha – Plzeň, které již připomínalo spíše lomený oblouk a výškového propadu koleje do centra v prostoru zastávky Lihovar. Pracovalo se však také u smyčky Hlubočepy.

Jako bonus po opravě zmizely veškeré omezené rychlosti v úseku Hlubočepy - Smíchovské nádraží a vezmeme-li v potaz, že jde o opravu staré tratě, předvedla zde vrchní stavba nadprůměrný výkon.

Pesimisté říkali, že se trať brzy rozpadne zase o kousek dál, což se potvrdilo během třetího červnového týdne. V neopravených obloucích přemostění železniční tratě 171 (tedy na hlubočepské straně) se dne 19. června objevila obousměrně omezená rychlost do 15 km/h, již o den dříve se pak stejná omezená rychlost objevila v oblouku, jímž trať odbočuje z ulice Na Zlíchově ke smyčce Hlubočepy.

Za povšimnutí stojí též odstranění dilatací před zastávkami Sídliště Barrandov a přemístění většiny vnitropodnikových značek z příčných drátů na trolejové brány.

K obnovení provozu na popisované trati došlo 23. března 2013 v 0:30 hodin.

Dopravní opatření během opravy:
  • linky 6, 12, 14, 20 a 54 ve směru z centra ukončeny v zastávce Smíchovské nádraží.
  • V trase Smíchovské nádraží – Sídliště Barrandov zavedena v nepřetržitém provozu náhradní autobusová doprava X12, která však nezajížděla do oblasti Zlíchova a Hlubočep.
  • Cestu do oblasti Zlíchova a Hlubočep zajišťovala autobusová linka 120 odjíždějící z autobusového terminálu Na Knížecí.
  • Linka 128 byla po dobu výluky vedena v trase Na Knížecí – Žvahov – Na Knížecí.


  • www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prtky.cz | www.prtky.eu
    ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1635
    web postaven na redakčním systému phpRS
    Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2018