Návrat primátorské tramvaje

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Návrat primátorské tramvaje


Salónní motorový vůz ev.č.200 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010
Salónní motorový vůz ev.č.200 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010 Salónní motorový vůz ev.č.200 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010 Salónní motorový vůz ev.č.200 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010 Vedoucí jednotky Historická vozidla Milan Pokorný odpovídá na otázky televizních redaktorů před salónním motorovým vozem ev.č.200 | 26.5.2010 Salónní motorový vůz ev.č.200 ve společnosti vozu 15T ev.č.9207 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010
Salónní motorový vůz ev.č.200 ve společnosti vozu 15T ev.č.9207 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010
Ve středu 26. května 2010 se v odpoledních hodinách pražský primátor Pavel Bém konečně svezl primátorskou tramvají.

Suché konstatování, shrnující zpravodajsky do jedné věty takřka nepodstatnou záležitost. Že nechápete? Víte, inu to se má tak. Těsně před touto akcí vyšel na Technetu článek Rosťi Jančara o pomalém konci trojského tramvajového mostu, tzv. Rámusáku, ve kterém si posteskl, že se primátor rozlučkové události nezúčastnil a je jediným novodobým primátorem v historii, který porušil tradici spočívající v jízdě primátora historickým salónním motorovým vozem ev.č.200, zvaným slangově mezi tramvajáky primátorskou tramvají.

V souvislosti s chystanou prezentací vozu Škoda 15T zástupcům médií, byla v areálu vozovny Střešovice připravena k pomyslnému křtu také primátorská tramvaj, která se zásluhou muzejníků ze Střešovic navrátila k původnímu historickému vzhledu interiéru, do nějž byl podle fotografií znovu vyroben secesní nábytek, necitlivě z vozu odstraněný v padesátých letech. Zřejmě blížící se volby a zmíněná poznámka Rosťi Jančara vyburcovala primátorskou kancelář k činům a okamžitě se rozeběhl koloběh událostí ústící v primátorskou projížďku primátorskou tramvají. Tramvají, která zůstala v slavnostním průvodu ke 130. letům MHD v Praze v roce 2005 opuštěná. Primátor Pavel Bém je ve své funkci od 2002 a touto tramvají se svezl poprvé.
Krátce po 16 hodině se tak primátor vydal se "svým" historickým motorovým vozem ev.č.200 na polookružní výlet v trase Vozovna Střešovice - Pražský hrad - Malostranská - Staroměstská - Čechův most. Vůz již bez primátora se pak do vozovny Střešovice vrátil opět přes Pražský hrad.

Salónní motorový vůz ev.č.200 ve společnosti vozu 15T ev.č.9207 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010
Salónní motorový vůz ev.č.200 ve společnosti vozu 15T ev.č.9207 před čtvrtou lodí vozovny Střešovice | 26.5.2010 Vedoucí jednotky Historická vozidla Milan Pokorný v debatě s tiskovým mluvčím Dopravního podniku Ondřejem Pečeným dolaďují v interiéru salónního motorového vozu ev.č.200 poslední detaily | 26.5.2010
Střídání funkcí, tiskový mluvčí Dopravního podniku Praha Ondřej Pečený a jeho nástupkyně Ilona Vysoudilová před salónním motorovým vozem ev.č.200 | 26.5.2010 Vedoucí jednotky Historická vozidla Milan Pokorný odpovídá na otázky novinářů | 26.5.2010
Řidič salónního motorového vozu Petr Ležatka odpovídá na otázky novinářů | 26.5.2010 Osádka historického salónního motorového vozu ev.č.200 ve složení řidič Petr Ležatka a průvodčí Michal Růžička obdivují vůz 15T ev.č. 9207 | 26.5.2010
Osádka historického salónního motorového vozu ev.č.200 ve složení řidič Petr Ležatka a průvodčí Michal Růžička pózují před svým vozem | 26.5.2010 Osádka historického salónního motorového vozu ev.č.200 ve složení řidič Petr Ležatka a průvodčí Michal Růžička pózují před svým vozem | 26.5.2010
Pražský primátor pózuje na schůdcích primátorské tramvaje fotografům | 26.5.2010 Pražský primátor Pavel Bém, generální ředitel Dopravního podniku Praha Martin Dvořák a tiskový mluvčí DP Ondřej Pečený před salónním motorovým vozem ev.č.200 | 26.5.2010 Pražský primátor Pavel Bém, generální ředitel Dopravního podniku Praha Martin Dvořák a tiskový mluvčí DP Ondřej Pečený před salónním motorovým vozem ev.č.200 | 26.5.2010 Osádka historického salónního motorového vozu ev.č.200 ve složení řidič Petr Ležatka a průvodčí Michal Růžička společně s vedoucím jednotky Historická vozidla pózují před vozem | 26.5.2010 Osádka historického salónního motorového vozu ev.č.200 ve složení řidič Petr Ležatka a průvodčí Michal Růžička společně s vedoucím jednotky Historická vozidla pózují před vozem | 26.5.2010
Salónní motorový vůz ev.č.200 s primátorem Pavlem Bémem na palubě přejíždí přes Mánesův most pod siluetou Pražského hradu | 26.5.2010 Salónní motorový vůz ev.č.200 na Mánesově mostě s Rudolfinem v levé části snímku | 26.5.2010 Salónní motorový vůz ev.č.200 již bez primátora Pavla Béma u Pražského hradu | 26.5.2010 Setkání motorového salonního vozu ev.č.200 se soupravou vozů T6A5 ev.č.8622+8621 vypravenou na linku 26 na zatravněném tělese u Pražského hradu | 26.5.2010 Šéf archivu Dopravního podniku Mgr.Pavel Fojtík a staré pražské tramvaje, to je kombinace, která k sobě patří, ostatně Pavel je zcela výjimečným spolupracovníkem i těch Pražských internetových tramvají... | 26.5.2010

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017