Existence a konec vozu T6A5 ev.č.8671

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Existence a konec vozu T6A5 ev.č.8671


Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671
Když byl 13. prosince 1995 předán pražskému Dopravnímu podniku vůz typu T6A5 a výrobního čísla 179976, bylo mu přiděleno evidenční číslo 8671 a motolská vozovna jako domovská po celou dobu existence.
Protokol Drážního úřadu byl vozu vystaven 10. ledna 1996, technicko-bezpečnostní zkouška proběhla 19. března 1996, na jejím základě vůz obdržel 3. dubna 1996 průkaz způsobilosti drážního vozidla a 25. dubna 1996 byl poprvé vypraven na linku s cestujícími.
V ranních hodinách 1. září 2008 utrpěl vůz vážné poškození při dopravní nehodě k níž došlo ve vjezdové vrátnici motolské k jeho vykolejení a střetu s vraty po nárazu sanitního vozu. Chvíli postával odstavený na 24. koleji, v prosinci 2008 byl přesunut mimo kolejovou síť, na povrchovou kolej u objízdné koleje vozovny Motol, sloužící k odstavení tzv. jalových podvozků. Docházelo k jeho postupné kanibalizaci, přesto vůz stále zůstával usazen na modernizovaném typu podvozků... V prosinci 2009 si hasičský sbor na voze natrénoval vyprošťování cestujících ze zaklíněné tramvaje. Došlo k vystříhání otvorů v bočnici a střeše, která byla následně odstřihnuta od okenních sloupků a snesena na zem vedle zbylé karoserie vozu.... Je jiná doba, vozů je dnes dostatek a tak ač kdysi vážněji poškozené vozy T6A5 ev.č.8609, 8645, 8665, 8725 a 8749 byly opraveny, vozu 8671 návrat na koleje dopřán nebyl... Jde o první vyřazený vůz typu T6A5 v Praze..
Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671 Vůz T6A5 ev.č.8671
Vůz T6A5 ev.č.8671

ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017