Dispečerka Pražských tramvají 2007 aneb Jak to dopadlo...

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Dispečerka Pražských tramvají 2007
aneb Jak to dopadlo...


Jsou chvíle, které Vám na pár týdnů a leckdy navždy změní život. To si takhle jednoho zimního večera seděl Dušan ve svém křesle. Unavená chodidla nohou masírovala najatá masérka, a Dušan přemýšlel, čím by obohatil stránky Pražské tramvaje. Moc dlouho nepřemýšlel a napadla jej soutěž...

Dušan, Fibou a Absolut při poradě před soutěží
Dušan usilovně vysvětluje, Fibou naslouchá
MOp a Martyn studují materiály
JaHu, Trainzjohny a Petr s Martynem, který je zády, naslouchají MOpovi
Martyn, Jára a Dušan při přípravě soutěže
Absolut, JaHu, Trainzjohny a Petr během posledních příprav soutěže
Poslední porada organizátorů soutěže Dispečerka Pražských tramvají 2007
Petr, MOp, Martyn a Dušan při organizačních přípravách Dispečerky
Ještě chudák netušil, kolik bezesných nocí nad její realizací stráví nejen on sám, ale i skupinka lidí okolo něj. Že adminu Petrovi přidává další práci, že se bude muset řešit tisk Pamětních listů, hracích karet, otázek a indicií, že zatáhne do přípravy vlastní manželku a cizí maminky. Stále snil o tom, jak vše bude snadné...

Nebylo... Šlo o první setkání serveru Pražské tramvaje se svými čtenáři ve velkém rozsahu, a proto bylo nutné akci důkladně připravit. Podstatou soutěže se stalo vyhledávání míst, důležitých pro historii pražské tramvajové dopravy. Autorská dvojice Dušan - Petr probírala při osobních setkáních místa, kde budou umístěny hlídky, některá vyřadila, jiná naopak přidala a základní kostra soutěže se začínala rodit. Celá trasa byla zkontrolována, projeta a prochozena. Zbývalo jen stanovit správný termín, za nějž byla nakonec vybrána neděle 22. dubna 2007.

Mezi Dušanem a Petrem proběhly další hodiny diskuzí na ICQ, nespočet telefonátů a emailů. Vlastně na poslední chvíli se vyrábí výherní, účastnické a pamětní listy (jejichž tisk zabezpečil Jára), vymýšlí se informační cedule k jednotlivým stanovištím hlídek, aby soutěžící věděli, čím je významné dané místo.

Samostatnou kapitolou jsou ceny za 1. - 10. místo. Malá FM rádia s potiskem loga Pražských tramvají, zcela to unikátní a jinde nesehnatelná cena. Jejich výrobu byla ochotná v takřka šibeničním termínu zrealizovat až čtvrtá firma. Naopak ta, která se tvářila nejseriózněji se příliš seriózně nechovala. Její obchodní zástupci si nás přehazovali jak horký brambor a nakonec komunikace z jejich strany skončila zcela.

Soutěž se začala přibližovat. Těsně před konáním ze zdravotních důvodů odřekl člověk, s nímž se počítalo na hlídku č.2 a jehož podobizna již byla natištěna na hracích kartách. Autor soutěže seděl po téhle zprávě dlouho v křesle. Ač nekuřák, utápěl se v oblacích doutníkového dýmu, který mu vyráběl parní generátor firmy Prt & kolej. Prý ho to uklidňovalo. Jenže chybějící hlídka byla zásadním problémem, navíc se každý den zvyšoval počet přihlášek. Takovou odezvu autor nečekal. Rozhodl se, že si musí dojít do ledničky pro vychlazenou whisky s ledem. Nohy mu ale díky stresu a přiotrávení se doutníkovým dýmem odmítly sloužit. Dušan netušil, co bude dál, jak se dopraví na nedělní místo startu. Nakonec s pomocí své oddané manželky, pomalu vstává, ale nohy chytá křeč. Dušan se hroutí na zem a při pádu mu hlavou bleskne myšlenka "Soutěž zruším". Vzal do ruky mobilní telefon a začal vytáčet telefonní číslo, které vlastní admin Petr. Doufá, že mu vytočení čísla přinese štěstí a soutěž bude zrušena. Jenže z druhého konce aparátu se ozývalo jen lakonické konstatování "Volané číslo je dočasně nedostupné". Dušan zpoceně usedl zpátky do křesla a z posledních sil vykřikl "To mi Petr udělal schválně. Tušil to, tak si vypnul telefon. Ženo drahá, soutěž tedy musí být!".

Petr a Dušan pózují v místě startu Dispečerky
Mr.Cross, JaHu, Martyn, Trainzjohny, Petr, Dušan, Jirka K., MOp a Absolut na startu Dispečerky
Nejvzdálenější soutěžící Dispečerky
Soutěžící Dispečerky naslouchají úvodnímu Dušanovu proslovu
Dušan udílí pokyny jednomu ze soutěžních týmů
Jaké jsou asi správné odpovědi?
Martyn, Fibou, JaHu, Trainzjohny, Petr, Mr.Cross, Dušan, Jirka K. a ležící Absolut na startu Dispečerky
Soutěžící Dispečerky a Petr naslouchají úvodnímu Dušanovu proslovu
Petr naslouchá Dušanovým slovům
Petr na startu udílí pokyny jednomu soutěžnímu týmu
Dušan na startu udílí pokyny jednomu soutěžnímu týmu
Porada mezi Petrem a Dušanem s telefonním spojení k první hlídce
Občas jsou lidem hvězdy příznivě nakloněny a šťastná hvězda (hvězdička totiž zhasla a svítí si jinde...) ozářila i vznikající soutěž, která nakonec obdržela název Dispečerka Pražských tramvají. Lidé jsou k sobě totiž občas i slušní, a tak se našel kolega, který dva dny před konáním akce ochotně změnil svůj nedělní program a místo rodině se věnoval "Dispečerce" (díky Jirko).

Do soutěže se nakonec přihlásilo 28 soutěžních hlídek, čítajících celkem 44 hráčů. Ti museli dle indicií projít postupně všech 7 kontrolních stanovišť - START (zde byl Dušan a Petr), hlídku č.1 na Karlově mostě (základním mužem se zde stal Mr.Cross), hlídku č.2 u někdejších Ústředních dílen Elektrických drah v Holešovicích (vedenou Jirkou K.), hlídku č.3 před vstupem do Kulturního domu Vltavská, jenž si Elektrické podniky postavily jako své sídlo (zde hlídkoval Martyn), hlídku č.4 u bývalé vozovny koňky a následně elektrických drah v Karlíně u zastávky tramvají Urxova (hlavním mužem zde byl Trainzjohny). Hlídka č.5 (vedená Absolutem) rozvinula svůj základní tábor u historického kolotoče a pozůstatků opěrných zdí lanové dráhy na Letnou - za budovou Národního technického muzea, v místě, kde měla první elektrická tramvaj zřízena Františkem Křižíkem svou vozovnu. Cíl se nacházel v areálu vozovny Střešovice, kde je umístěno Muzeum MHD, a zde se opět objevili Dušan s Petrem. Hlídky si vzájemně vypomáhaly, takže na všech stanovištích se objevovaly k základním majitelům hlídek i pomocníci z dalších míst. A zde se velmi významným pomocníkem stal JaHu. O fotodokumentaci akce se postarali MOp a Fibou.

Na každém stanovišti mohli soutěžící plnit dvě otázky, sbírací a sázecí. Nebyly povinné a dost soutěžících raději neriskovalo sázecí část. Zatímco u sbírací otázky, jejíž odpověď se vždy skládala z více částí, soutěžící pouze získávali body (za každou správnou část odpovědi jeden), u otázky sázecí museli ještě před sdělením otázky vsadit 1 - 10 bodů. Pokud odpověděli správně, vsazený počet bodů se jim zdvojnásobil, pokud špatně, naopak o něj přišli. Následně soutěžící obdržel indicii navádějící jej k další hlídce. Pokud potřeboval nápovědu, musel si jí "koupit" za 2 body, pokud mu nepomohla, za další 4 body mohl zakoupit přesnější. No a pokud ani poté netušil, kam má zamířit, za 10 bodů si zakoupil přesnou lokalizaci místa. Za nalezení hlídky bez nápovědy získal tým 5 bodů, s jednou nápovědou 3 body a se dvěma 1 bod.

Během pátečního odpoledne 20. dubna 2007 na mobilní telefony a do emailových schránek soutěžících mířila první indicie, s jejíž pomocí měli hráči nalézt start: Vážení účastníci hry Dispečerka Pražských tramvají. Na místě startu Vás rádi přivítáme v neděli 22. dubna 2007 v 10:00. A kdeže je místo startu? Inu tam, kde DP Praha dlouhá léta přebíral nové tramvajové vozy od jejich tradičního výrobce, sídlícího opodál. V místě startu se nachází poslední zachovalé úrovňové křížení železničních a tramvajových kolejí.

Každý z dorazivších 24 týmů čítajících 37 hráčů, získal za objevení místa startu 25 bodů jako základ pro soutěž. Jeden tým, však místo startu, které bylo u tramvajových zastávek Na Knížecí, hledal u smyčky Sídliště Řepy. Za telefonické přesné sdělení místa startu mu bylo odečteno 10 bodů.

START

Dušan udílí v místě startu Dispečerky pokyny týmu ve složení Proxy a viva.tv1-T6A5, to ještě netuší, že mluví s budoucími výherci
Petr udílí pokyny soutěžním týmům v místě startu Dispečerky
Petr udílí pokyny soutěžním týmům v místě startu Dispečerky
Soutěžící si v místě startu Dispečerky lámou hlavu s odpovědmi na otázky
Dušan je vysmátý, soutěžící přemýšliví
Dušan udílí pokyny soutěžícímu v místě startu Dispečerky
Sbírací otázka v místě startu: Napiš názvy zastávek tramvají, které začínají písmenem "B".
Za správné odpovědi se dalo získat až 16 bodů: Balabenka, Baterie, Belárie, Bertramka, Bílá Hora, Bílá labuť, Biskupcova, Blanická, Blatiny, Bořislavka, Botanická zahrada, Bruselská, Brusnice, Břevnovský klášter, Březiněveská, Bulovka.
Sázecí otázka v místě startu: Napiš měsíc a rok, kdy byla otevřena trať na Barrandov.
Správná odpověď zněla: Listopad 2003.
Indicie k nalezení hlídky č.1: Vaše první cesta povede na místo, kde elektrické tramvaje nenapájela elektřina z trolejového vedení. Na tomto místě byl tramvajový provoz brzy ukončen s ohledem na statiku místa, kterou ohrožovaly těžké vozy. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 6 zastávek.
První nápověda k nalezení hlídky č.1: Na tomto místě se nachází bohatá sochařská výzdoba, originály soch jsou k vidění na Výstavišti v objektu Lapidária.
Druhá nápověda k nalezení hlídky č.1: Hlídku najdete v těsné blízkosti nejstaršího pražského mostu.

Pokud soutěžící správně vyhodnotil informace nastoupil do linky 12 nebo 20 v zastávce Na Knížecí a vystoupil v zastávce Malostranské náměstí. Na Karlově mostě na něj již čekala hlídka číslo jedna.

HLÍDKA č.1

Trainzjohny a Mr.Cross na místě první hlídky Dispečerky, jenž bylo na Karlově mostě
Trainzjohny a Mr.Cross udílí pokyny soutěžícím na prvním stanovišti, jenž bylo na Karlově mostě
Schodiště vedoucí na Karlův most posloužilo soutěžícím jako improvizované místo k oddychu
Mr.Cross udílí pokyny soutěžícím na prvním stanovišti, jenž bylo na Karlově mostě
Mr.Cross udílí pokyny soutěžícím na prvním stanovišti, jenž bylo na Karlově mostě
Trainzjohny a Mr.Cross udílí pokyny soutěžícím na prvním stanovišti, jenž bylo na Karlově mostě
Tak jak dál?
Mr.Cross udílí pokyny soutěžícím na prvním stanovišti, jenž bylo na Karlově mostě
Sbírací otázka u hlídky č.1: Napiš čísla tramvajových linek, které mají zastávku "Palmovka".
Za správné odpovědi se dalo získat až 12 bodů: 1, 3, 8, 10, 12, 15, 19, 24, 25, 52, 54 a 55.
Sázecí otázka u hlídky č.1: Napiš celé datum dne, kdy byla do provozu s cestujícími poprvé nasazena tramvaj typu 14T.
Správná odpověď zněla: 28. ledna 2006.
Indicie k nalezení hlídky č.2: Vaše další cesta povede na místo, odkud je vidět na vjezd do areálu prvních ústředních dílen tramvají. V tomto areálu se nacházela svého času i vozovna a elektrárna. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 5 (6) zastávek.
První nápověda k nalezení hlídky č.2: Daný objekt se nachází v záplavové oblasti.
Druhá nápověda k nalezení hlídky č.2: Toto místo můžete vidět při jízdě tramvají od metra na Matějskou pouť.

Při správném vyhodnocení informací soutěžící nastoupil na Malostranském náměstí do tramvajové linky 12 a vystoupil v zastávce Výstaviště (5 zastávka) a při chůzi po směru jízdy nalezl hlídku č.2 na křižovatce ulic U Výstaviště a Na Zátorách, proti někdejšímu vjezdu do Ústředních dílen a vozovny Centrála. V areálu dnes sídlí Pražská teplárenská a po někdejším tramvajovém ruchu toho již moc nenajdeme. Případně mohl jet do zastávky Nádraží Holešovice (6 zastávka) a při chůzi proti směru jízdy hlídku také nalezl. Zcela nepochopitelně se však množství soutěžících vydalo do areálu vozovny Střešovice….

HLÍDKA č.2

Absolut a Jirka K. na stanovišti druhé hlídky, jenž bylo u Elektrárny Holešovice
Jirka K. udílí pokyny budoucím vítězům Dispečerky na stanovišti druhé hlídky
Soutěžící na stanovišti druhé hlídky Dispečerky přijel zkontrolovat také Dušan
Soutěžící na stanovišti druhé hlídky Dispečerky
Absolut udílí pokyny jednomu ze soutěžících
Jirka K. udílí pokyny soutěžícím na stanovišti druhé hlídky
Soutěžící museli na stanoviště hlídky dojít značný kus po svých ze zastávky Výstaviště, pokud nevyužili bližších zastávek u Nádraží Holešovice
Soutěžící na stanovišti druhé hlídky Dispečerky
Sbírací otázka u hlídky č.2: Napiš typy tramvají, které DP PRAHA vypravuje na pravidelné linky.
Za správné odpovědi se dalo získat až 13 bodů: T3, T3M, T3M2-DVC, T3SU, T3SUCS, TSUCS-DVC, T6A5, T3R.P, T3R.PV, T3R.PLF, KT8D5, KT8D5.RN2P a 14T.
Sázecí otázka u hlídky č.2: Napiš rok, ve kterém vznikl vůz typu T3R.P evidenčního čísla 8211.
Správná odpověď zněla: 2000
Indicie k nalezení hlídky č.3: Třetí hlídku objevíte na místě, kde si Elektrické dráhy postavily své sídlo, jenž se později stalo i sídlem Dopravního podniku. Toto místo se nachází ve stejném pražském obvodu, jako jste nyní Vy. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 5 zastávek.
První nápověda k nalezení hlídky č.3: Jelikož hlídka stojí v těsné blízkosti severojižní magistrály, měli byste si pospíšit, aby se nám neudusila.
Druhá nápověda k nalezení hlídky č.3: Dnes v tomto objektu můžete najít Kulturní dům, který nese jméno stanice metra, nad kterou stojí.

Správná cesta zavedla soutěžící ze zastávky Nádraží Holešovice linkou 14 ke čtvrté zastávce nesoucí jméno Vltavská. Zde na předmostí Hládkova mostu stojí budova Elektrických podniků, kterou si zbudovaly ve třicátých letech jako své sídlo. Souhrou okolností o něj po roce 1989 nástupnický Dopravní podnik přišel. U hlavního vstupu do budovy stála hlídka číslo 3.

HLÍDKA č.3

Martyn a JaHu na stanovišti třetí hlídky, které bylo před vstupem do někdejší budovy Elektrických podniků
Martyn a JaHu udílí soutěžícím na třetím stanovišti pokyny
Martyn a JaHu udílí soutěžícím na třetím stanovišti pokyny
Zkontrolovat třetí stanoviště dorazil i Petr
Martyn a JaHu udílí soutěžícím na třetím stanovišti pokyny
Soutěžící míří na stanoviště třetí hlídky Dispečerky
Martyn a JaHu udílí soutěžícím na třetím stanovišti pokyny
Soutěžící na stanovišti třetí hlídky Dispečerky
Sbírací otázka u hlídky č.3: Napiš názvy vozoven, ze kterých DP PRAHA vypravuje pravidelné linky.
Za správné odpovědi se dalo získat až 7 bodů: Hloubětín, Kobylisy, Motol, Pankrác, Strašnice, Vokovice a Žižkov.
Sázecí otázka u hlídky č.3: Napiš měsíc, ve kterém byl ukončen provoz linky 91 v roce 2006.
Správná odpověď zněla: Listopad
Indicie k nalezení hlídky č.4: S naší čtvrtou hlídkou se vrátíme do časů koňky a vy se musíte pokusit najít místo, kde první provozní trať koňky měla své zázemí pro vozy i koně. Tento areál mohli vidět i cestující ve vlaku, který projížděl v bezprostřední blízkosti. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 5 zastávek.
První nápověda k nalezení hlídky č.4: V blízkém okolí se nachází mimo jiné i stanice metra, která byla pojmenována po zakladateli provozu elektrických tramvají.
Druhá nápověda k nalezení hlídky č.4: Současnost je nemilosrdná k historii a tak dnes si zde můžete koupit luxusní auta.

Pokud bylo soutěžícím jasno, vydali se tramvajovou linkou 8 do zastávky Urxova, u níž dodnes stojí budova tramvajové vozovny z pozdějšího, již elektrického, období. Po rekonstrukci a prodloužení dnes slouží jako prodejna luxusních automobilů. V těsném sousedství vedla na náspu tzv. Těšnovka, železniční trať spojující Vysočany přes Palmovku s nádražím Praha - Těšnov. Po náspu zde dodnes najdeme zbytky, včetně zarůstajícího torza nástupiště a polozříceného podchodu pod náspem. Zde tedy stála hlídka č.4.

HLÍDKA č.4

Pohoda, klídek a Trainzjohny, tak to vypadalo v Karlíně na stanovišti čtvrté hlídky
Trainzjohny se věnuje soutěžícím na stanovišti čtvrté hlídky
Trainzjohnymu přijel na stanoviště čtvrté hlídky vypomoci Mr.Cross
Trainzjohny a Mr.Cross se věnují soutěžícím na stanovišti čtvrté hlídky
Domácí a milá atmosféra na čtvrté hlídce vybízela soutěžící i k oddychu a pozdní snídani v trávě, stejnojmennou písničku vyřvávalo rádio v okně bytu naproti stanovišti
Trainzjohny se věnuje soutěžícím na stanovišti čtvrté hlídky
Trainzjohny se věnuje soutěžícím na stanovišti čtvrté hlídky
Tak kudy dál? Najdeme to v mapě? Poradí nám Mr.Cross?
Sbírací otázka u hlídky č.4: Napiš názvy všech zastávek nejkratší pražské tramvajové linky.
Za správné odpovědi se dalo získat až 10 bodů: Jde o linku 13 se zastávkami Sídliště Barrandov, Poliklinika Barrandov, Chaplinovo náměstí, K Barrandovu, Geologická, Hlubočepy, Zlíchov, Lihovar, ČSAD Smíchov a Smíchovské nádraží.
Sázecí otázka u hlídky č.4: Napiš nejdelší mezistaniční úsek v pražské kolejové síti.
Správná odpověď zněla: Geologická - Hlubočepy.
Indicie k nalezení hlídky č.5: Za naší pátou hlídkou se musíte vypravit do míst, kde byl přestup z lanové dráhy na první elektrickou tramvajovou trať zřízenou u příležitosti Jubilejní výstavy. Ale pozor, vaše cesta ještě nekončí a tak si nádherný výhled na Prahu z tohoto místa si užívejte, prosím, někdy jindy. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 8 zastávek.
První nápověda k nalezení hlídky č.5: Pokud budete velmi pozorní, můžete si v tomto místě povšimnout i historického kolotoče.
Druhá nápověda k nalezení hlídky č.5: Taktéž byste tu mohli navštívit i Národní technické muzeum, neboť je hned vedle.

Ano, prostranství Letenské pláně u Letenského zámečku, kde bylo hledané místo, se stalo opravdovým oříškem. Ze zastávky Urxova bylo dosažitelné linkou 8. Po vystoupení v osmé zastávce nesoucí jméno Letenské náměstí a chůzí Oveneckou ulicí, kde vedla trať první elektrické tramvaje v českých zemích, soutěžící obešli budovu Národního technického muzea, podrobující se důkladné rekonstrukci a našli poslední hlídku č.5 ukrývající se právě zde. V místě se nachází i historický kolotoč a zbytky opěrných zdí lanové dráhy na Letnou ve stráni nad Letenským tunelem.

HLÍDKA č.5

Inženýrská odysea aneb JaHu a Absolut na stanovišti páté hlídky u Letenského zámečku
Soutěžící na stanovišti páté hlídky u Letenského zámečku
JaHu a Absolut se na stanovišti páté hlídky u Letenského zámečku věnují soutěžícím
JaHu a Absolut se na stanovišti páté hlídky u Letenského zámečku věnují soutěžícím
Pozůstatek opěrných zdí Letenské lanovky ve stráni nad Letenským tunelem
Soutěžící na stanovišti páté hlídky u Letenského zámečku
Stanoviště páté hlídky u Letenského zámečku
Tak tady je víc pořadatelů než soutěžících... JaHu, Absolut, Trainzjohny, Mr.Cross...
Sbírací otázka u hlídky č.5: Napiš názvy tramvajových zastávek, které mají shodný název se stanicí metra. /Přestupní stanice metra počítáme pouze jednou!/
Za správné odpovědi se dalo získat až 29 bodů: Linka A: Strašnická, Želivského, Flora, Jiřího z Poděbrad , Náměstí Míru, Muzeum, Staroměstská, Malostranská, Hradčanská a Dejvická.
Linka B: Hloubětín, Kolbenova, Vysočanská, Palmovka, Invalidovna, Křižíkova, Florenc, Náměstí Republiky, Národní třída, Karlovo náměstí, Anděl a Smíchovské nádraží.
Linka C: Pražského povstání, I.P.Pavlova, (Muzeum), Hlavní nádraží, (Florenc), Vltavská, Nádraží Holešovice, Kobylisy a Ládví.
Sázecí otázka u hlídky č.5: Napiš jakou nejvyšší rychlostí může jet tramvaj v Praze.
Správná odpověď zněla: 60 km/h
Indicie k nalezení cíle: Vaše cesta pomalu končí a Vy se nyní musíte dopravit na místo, které je dnes nejvíce spojené s historií dopravy v Praze. Nejen hledaná budova je vyhlášena technickou památkou. Při zvolení nejkratšího možného spojení pojedete celkem 4 zastávky.
První nápověda k nalezení cíle: Do interiéru tohoto místa je možné se podívat každoročně jen od jara do podzimu.
Druhá nápověda k nalezení cíle: Zde je k vidění nejen již dnes jednou zmiňovaná koňka, ale i další pěkné vozy pražské dopravy.

Ano, znalci poznali hned, že cíl se nachází ve vozovně Střešovice, kam někteří soutěžící zamířili hned z Karlova mostu… Přímé spojení bylo možné linkami 1 a 25, s přestupem se nabízely další kombinace.

CÍL



Dušan a Petr pod dohledem dobrého tělesného strážce vyčkávají na nával soutěžících v cíli Dispečerky
Soutěžící očekávají vyhlášení výsledků v cíli Dispečerky
Předávání cen a Pamětních listů soutěžícím
Takřka všichni organizátoři na snímku z cíle - JaHu, Martyn, Trainzjohny, Fibou, Dušan, Mr.Cross, Petr, MOp a Absolut, chybí jen Jirka K.
Dušan a Petr počítají v cíli výsledky jednotlivých soutěžících
Vyhlašování výsledků v cíli Dispečerky
Předávání výhry vítězné dvojici Dispečerky ve složení Proxy a viva.tv1-T6A5
Posoutěžní debatění organizátorů, soutěžících a přihlížejících proběhlo v zahradní restauraci ve vozovně Střešovice
Na nádvoří před Muzeem MHD začalo sčítání výsledků, které trvalo déle, než si organizátoři přáli, ale statistickým datům se nakonec vyšlo vstříc. Do cíle dorazilo 21 hlídek, dlužno poznamenat, že dvě již nesoutěžně. Maximální počet bodů, které bylo možné mít v cíli nesl cifru 198. Vítězný tým ve složení Proxy a viva.tv1-T6A5 jich nasbíral 160. Vítězný tým obdržel knižní publikace, FM rádio, hrníček, ledvinku, píšťalku a další propagační předměty včetně Výherního listu. Týmy na 2. - 10. místě FM rádio a Účastnický list, týmy na zbylých místech Pamětní listy.

Po skončení soutěže někdo zamířil do muzea, někdo do blízké restaurace, kde organizátoři debatili o nesmrtelnosti chrousta a tom, co by se dalo do příštího ročníku zlepšit.

Čtenáři jistě sami odhalí, co je v předchozím textu fikce a co realita, co si autor přibásnil, co zhumornil, a kde se mu písařský brk ani nezačervenal, jak byla všechna slova pravdivá. Dispečerka Pražských tramvají 2007 je za námi a pokud nám hvězdy a soutěžící zůstanou příznivě nakloněni, tak je i další ročník snad před námi...

Dovolte mi, abych touto cestou ještě jednou poděkoval soutěžícím za účast a Dušanovi, Mr.Crossovi, Jirkovi K., Martynovi, Trainzjohnymu, Absolutovi, JaHuovi, Járovi, Mopovi a Fibouovi za pomoc s organizací a realizací celé akce.

admin Petr


ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017