|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odstavná kolej Brusnice
Velmi stísněné poměry ve vozovně Střešovice nedovolovaly pracovníkům depa
provádět potřebná nastavení opravených vozů T3. Proto byla v roce 1969
v Jelení ulici postavena mezi křižovatkou Brusnice a obloukem do Keplerovy
ulice kusá zkušební kolej o délce 150 metrů.
Při jízdě z centra odbočovala z traťové koleje pravou výhybkou a vedla po pravé straně tratě. Do provozu byla uvedena 29. prosince 1969 a vybavena byla i prohlížecí jámou. Ovšem využívání této koleje bylo velmi sporadické. Prohlížecí jáma byla pro svou nebezpečnost v roce 1995 zavezena sutí a zakryta asfaltem. Vjezdová část koleje se během rekonstrukce křižovatky Brusnice v roce 1997 dočkala dokonce nové výhybky s pružnými jazyky, ale na svém místě vydržela jen do 15. června 2000. Tehdy byla kolej v rámci rekonstrukce tramvajové tratě v Jelení ulici snesena včetně vjezdové výhybky. V trase koleje je dnes již jen přístupový chodník k zastávce Brusnice.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2025 |