|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pozůstatek železniční vlečky
|
V nezjištěném období po druhé světové válce šamotová továrna Dietz svou činnost ukončila a nový majitel areálu neměl o využívání vlečky zájem. Elektrické podniky nehodlaly nadále na údržbu náročnou křižovatku provozovat a proto bylo vlastní křížení vlečky vyjmuto a nahrazeno klasickými kolejnicemi.
Není bez zajímavosti, že vyjmuté křížení bylo nadále uskladněno v areálu továrny a v případě žádosti majitele mělo být do tří dnů namontováno zpět. Pozůstatky vlečky, v dnešních dnech již na železniční trať nenapojené, však nalezneme do dnešních dnů v areálu železniční stanice Praha - Veleslavín.
Pozůstatek železniční vlečky, železniční stanice Praha - Veleslavín | |||
24. duben 2011 | |||