Pohlednice Pražských tramvají...... od Protržené přehrady na Bílé Desné 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Pohlednice Pražských tramvají...
... od Protržené přehrady na Bílé Desné 2011

aneb návrat na místo činu


Podobě jako pachatel se vrací na místo činu, tak i redakce Pražských tramvají se po dvou letech vrátila na místo velké tragédie, protržené přehrady na Bílé Desné, naše první návštěva byla nečekaně skryta pod prvním příkrovem sněhu... | 8.5.2011
...proto jsme zde znovu. Reportáž začínáme tentokráte v Desné, u pamětního balvanu, který až sem dovalila voda... | 8.5.2011 ...balvan byl osazen pamětní deskou, která připomíná neskutečnou tragédii. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011
Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011
Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011
Ústí základnové výpusti před šoupátkovou věží. | 8.5.2011 Ústí základnové výpusti před šoupátkovou věží. | 8.5.2011 Obnažený tunel základnové výpusti. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Tady kdysi bývalo dno hráze... | 8.5.2011 Vstup do šoupátkové komory pod hrází. | 8.5.2011 Druhé šoupě pod hrází schované v šoupátkové komoře s chybějící vřetenovou hřídelí s klikou, právě tento uzávěr se ještě snažili dělníci naplno otevřít, aby voda mohla odtékat, ale museli utéct dříve než se jim to podařilo... | 8.5.2011 Druhé šoupě pod hrází schované v šoupátkové komoře s chybějící vřetenovou hřídelí s klikou, právě tento uzávěr se ještě snažili dělníci naplno otevřít, aby voda mohla odtékat, ale museli utéct dříve než se jim to podařilo... | 8.5.2011
Vstup do šoupátkové komory pod hrází. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011
Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011
Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Poblíž přehrady stávala do roku 1945 Krömerova bouda, než za záhadných okolností vyhořela poskytovala zázemí turistům, člověk by si řekl, že tohle místo je vážně zakleté... | 8.5.2011 Poblíž přehrady stávala do roku 1945 Krömerova bouda, než za záhadných okolností vyhořela poskytovala zázemí turistům, člověk by si řekl, že tohle místo je vážně zakleté... | 8.5.2011


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017