|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vozovna Střešovice
|
Poté řidič pokračuje ke střednímu vjezdu a dále až za výhybku, kterou bude muset přestavovat pro zpětný pohyb na příslušnou kolej, na níž bude vlak odstavovat. Při zatahování na koleje číslo 11-20 tak většinou vyjíždí čelem vlaku zhruba na úroveň traťové koleje před zastávkou Vozovna Střešovice, v případě zatahování na koleje číslo 2-10 je nucen využít také třetí traťovou kolej.
Ve směru od Petřin zajede řidič až před rozjezdovou výhybku na křižovatce Sirotčinec. Po přestavení výhybky za vlakem pokračuje zpětným pohybem po třetí koleji k rozjezdové výhybce do vrat vozovny. Po jejím přestavení zajede k rozjezdové výhybce, větvící vjezdovou kolej vlevo do horního vjezdu na koleje číslo 2-10 sloužící pro Muzeum MHD, vpravo pak do středního vjezdu na koleje číslo 11-20.
V prostoru před vozovnou se nachází zajišťovací rozjezdová výhybka ve směru od středních a horních vrat vozovny, která je zajištěná pro stálé pojíždění vpravo na třetí traťovou kolej.
Dolní vjezd do vozovny Střešovice | ||||
Střední vjezd a výjezd vozovny Střešovice | ||||
Horní vjezd a výjezd vozovny Střešovice | ||||
Třetí traťová kolej před vozovnou Střešovice | ||||