Pohlednice Pražských tramvají... ...od žhavé trubky z Jizerských hor

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Pohlednice Pražských tramvají...
...od žhavé trubky z Jizerských hor


Každý slaví narozeniny jinak. Někdo v hospůdce, někdo na zahrádce svého baráčku, jiný v bytě. Někdo si pronajme tramvaj (viď Martine!), a jiný rovnou motorák a usmyslí si, že s ním objede lokálky i hlavní tratě Jizerských hor. Vybere si k tomu motorový vůz M262.0209, jehož řada před lety obdržela jako jednu z přezdívek od cestujících a provozního personálu žhavá trubka a člověk si říká, proč žhavá trubka?...  On totiž vodou chlazený naftový motor pohánějící celý stroj kupředu i dozadu žhavou chladící kapalinu rozvádí pod sedadly do prostoru pro cestující a snaží se tak vytopit tyto prostory. Cestující, který si připeče boty pod sedačkou o žhavé trubky brzy pochopí, proč se tak stalo, navíc v krásném parném jarním dnu. A pokud se vykloní z okénka a dostane do obličeje zásah pivem vylitým z půllitru o dvě kupé po směru jízdy před ním neřeší už ten den nic :-). | 25.4.2009
Vše je nutné připravit, a tak motorový vůz M262.0209 v předvečer akce míří na vlečku v Nitranské ulici, spojující železniční koleje s tramvajovými v liberecké vozovně. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 míří na vlečku v Nitranské ulici, úrovňové křížení s frekventovanou Košickou ulicí již jistí dispečerské vozidlo Dopravního podniku aby řidičům automobilů došlo, že vlak má opravdu přednost. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 projíždí normálně rozchodnou vlečkou v Nitranské ulici podél zábavního centra Babylon do liberecké tramvajové vozovny, kde přečká noc před nájezdy vandalů. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 projíždí normálně rozchodnou vlečkou v Nitranské ulici podél zábavního centra Babylon do liberecké tramvajové vozovny, kde přečká noc před nájezdy vandalů. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 projíždí normálně rozchodnou vlečkou v Nitranské ulici podél zábavního centra Babylon do liberecké tramvajové vozovny, kde přečká noc před nájezdy vandalů. | 24.4.2009
Motorový vůz M262.0209 míří přečkat noc do liberecké tramvajové vozovny, vpravo stojící dispečerský automobil je příčinou toho, že na předchozích snímcích vidíte vůz, jedoucí v protisměru automobilového provozu, bez jejich ohrožení. Provoz automobilů byl zkrátka dispečerským vozem na dobu průjezdu zastaven. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 odstavený na konci normálně rozchodné železniční vlečky v areálu liberecké tramvajové vozovny ve společnosti soupravy tramvají T2 ev.č.18+19. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 odstavený na konci normálně rozchodné železniční vlečky v areálu liberecké tramvajové vozovny. | 24.4.2009 Netradiční pohled z kupé motorového vozu na tramvajový vůz T2 ev.č.19 v liberecké tramvajové vozovně. | 24.4.2009 Motorový vůz M262.0209 odstavený na konci normálně rozchodné železniční vlečky v areálu liberecké tramvajové vozovny ve společnosti soupravy tramvají T2 ev.č.18+19 a Bovery ev.č.78. | 24.4.2009
Motorový vůz M262.0209 odstavený na konci normálně rozchodné železniční vlečky v areálu liberecké tramvajové vozovny ve společnosti historické tramvaje Bovera ev.č.78. | 24.4.2009 Idylka s Ještědem v pozadí. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pod úchvatným panoramatem Ještědu. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 a Ještěd. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 a Ještěd po třicáté osmé :-) . | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209, železniční přejezd a samozřejmě kulisa Ještědu v pozadí :-). | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 přejíždí propustek. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 se v Rychnově u Jablonce nad Nisou křižuje s vlakem vedeným vozem . | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v Rychnově u Jablonce nad Nisou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v Rychnově u Jablonce nad Nisou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům u Sedlejovického tunelu. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 na nádraží v Turnově. | 25.4.2009 Tohle prostě musíme vyfotit, aneb motorový vůz M262.0209 bude pózovat. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 na jizerskohorských tratích. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v Libuni v sousedství motorového vozu 810 269-1. | 25.4.2009 Parní lokomotiva 310 0134 na zvláštním vlaku v Libuni. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 při projížďce po jizerskohorských tratích. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 při projížďce po jizerskohorských tratích. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 při projížďce po jizerskohorských tratích. | 25.4.2009 Motorový vůz 810 448-1 a motorák M262.0209 netvoří nový typ motorové jednotky odjíždějící ze Staré Paky, ač se to tak zdá :-). | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 a motorák 810 448-1 netvoří nový typ motorové jednotky odjíždějící ze Staré Paky, ač se to tak zdá :-). | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům u Sedlejovického tunelu. | 25.4.2009
Řídící vůz 943 008-3 tvoří ve Staré Pace soupravu s motorovým vozem 843 008-4. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 na nádraží v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 vyčkává v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009 Od Rokytnice nad Jizerou přijíždí pod lesem mechanických návěstidel pendl tratě č.042 v podobě motorového vozu 810 563-7. | 25.4.2009 Setkání motorového vozu 810 563-7 s motorovým vozem M 262.0209 v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009
Motorový vůz 854 215-1 zvaný Ivanka přijíždí do Martinic v Krkonoších od Trutnova. | 25.4.2009 Motorový vůz 854 016-3 zvaný Píšťalka přiváží cestující od Staré Paky. | 25.4.2009 Setkání motorových vozů 854 016-3, 854 215-1 a M 262.0209 v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům pod mechanickým vjezdovým návěstidlem Martinic v Krkonoších od Rokytnice nad Jizerou, přestože je duben. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 se skrývá v polích :-) na dohled od mechanického vjezdového návěstidla Martinic v Krkonoších od Rokytnice nad Jizerou, ultrašotouši v čele s Figurou na něj pořádají hon, aneb zase volá miminko. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 pod Troskami, aneb kdo je starší?. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 na nádraží v Jilemnici. | 25.4.2009 Osádka motorového vozu M262.0209 telefonicky zajišťuje volnost úseku z Hrabačova dále k Rokytnici nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v Poniklé. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 zastavil v mezilehlé stanici Jablonec nad Jizerou, která je, s ohledem na organizaci provozu ve své podstatě stanicí koncovou pro většinu osobních vlaků. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 se v Jablonci nad Jizerou křižuje s pendlem v podobě motorového vozu 810 563-7. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 se křižuje s motorovým vozem 810.563-7 v Jablonci nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům v koncovém nádraží Rokytnice nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 odjíždí přes rokytnické zhlaví Jablonce nad Jizerou na koncovou část tratě do Rokytnice nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v takřka nepoužívaném traťovém úseku mezi Jabloncem a Rokytnicí nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v takřka nepoužívaném traťovém úseku mezi Jabloncem a Rokytnicí nad Jizerou. | 25.4.2009
U náměstí v Jablonci nad Jizerou je železniční přejezd na traťovém úseku do Rokytnice nad Jizerou, vlak tudy projede čtyřikrát denně, v brzkém dopoledni a pozdním odpoledni. Proto vyzvánění přejezdového zabezpečovače ve slunečném odpoledni spoustu motoristů zaskočilo. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 v Rokytnici nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům na takřka nepojížděném koncovém úseku tratě do Rokytnice nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům na takřka nepojížděném koncovém úseku tratě do Rokytnice nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 nabírá u přejezdu poblíž koupaliště Pilíšťata před chvílí vystoupivší fotící cestující, aby s nimi pokračoval dále do Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 při projížďce po jizerskohorských tratích. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 v takřka nepoužívaném traťovém úseku mezi Jabloncem a Rokytnicí nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 přejíždí po jednom z mostů chladné vozy Jizery poblíž zastávky Hradsko u Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 přejíždí po jednom z mostů chladné vody Jizery poblíž zastávky Hradsko u Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 přejíždí po jednom z mostů chladné vozy Jizery poblíž zastávky Hradsko u Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 přejíždí po jednom z mostů chladné vody Jizery poblíž zastávky Hradsko u Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 přejíždí po jednom z mostů chladné vozy Jizery poblíž zastávky Hradsko u Jablonce nad Jizerou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pod mechanickými návěstidly v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 pod mechanickými návěstidly v Martinicích v Krkonoších. | 25.4.2009 Spousta šotoušů, trvale spuštěné mechanické závory, návěstidla a motorový vůz M262.0209 dělají křoví železniční trati u Martinic v Krkonoších. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 vyčkává na povolení k další jízdě z Železného Brodu. | 25.4.2009
Železný Brod se málem neplánovaně stal cílovou stanicí motorového vozu M262.0209, který se zde setkal s třídílnou Regionovou . | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 vyčkává ve Staré Pace na umožnění jízdy dále. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 vyčkává v Rychnově u Jablonce nad Nisou na křižování s protijedoucím vlakem, v pozadí s viaduktem. | 25.4.2009 Přes rychnovský viadukt přiváží lokomotiva 742 115-9 osobní vozy řady 010 do Rychnova u Jablonce nad Nisou. | 25.4.2009 Motorový vůz M262.0209 vyčkává v Rychnově u Jablonce nad Nisou na odjezd. | 25.4.2009
Motorový vůz M262.0209 pózuje fotografům pod mechanickým vjezdovým návěstidlem Martinic v Krkonoších od Rokytnice nad Jizerou, přestože je duben na horách ještě vidíte zbytky sněhu. Pražské tramvaje doufají, že i v roce 2010 narozeninový motoráček na svou pouť vyjede!. | 25.4.2009

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017