Na skok v tramvajové Hirošimě

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Na skok v tramvajové Hirošimě


Vůz 704 vyrobený roku 1982 manipuluje na jedné ze tří úvratí u hlavního nádraží v Hirošimě | 30.10.2008 Vůz 810 z roku 1983 vyložil cestující na úvrati u hlavního nádraží v Hirošimě. Vozy řady 800 jsou nejnovějším provozovaným typem sólo vozů | 30.10.2008 Tříčlánkový vůz 3101 z řady vyráběné v letech 1960 až 1964. Vozy řady 3100 se od původní řady liší nátěrem. Od roku 1985 byly natřeny podle návrhů různých malířů, až roku 1995 získaly dnešní zeleno-bílý lak | 30.10.2008 Vůz 3951 z roku 1997 míří do jedné z úvratí, kde vyloží cestující. Řada Green Liner vychází technicky z předchozího typu z roku 1990, proti kterému ale prodělala výraznou změnu designu | 30.10.2008 Setkání generací. Pěti článkový vůz 5105 z roku 2006 míjí tříčlánkový vůz 3101 z roku 1961 v nástupní zastávce Hiroshima Station | 30.10.2008
Sólo vůz 808 z roku 1983 s celovozovou reklamou míří do úvrati u hlavního nádraží | 30.10.2008 Opět vůz 808, tentokrát v nástupní zastávce Hiroshima Station, kde nabírá cestující | 30.10.2008 Vůz 1902 vyrobený v roce 1957 byl v roce 1978 se 14 dalšími odkoupen z Kjóta, kde v té době probíhalo kompletní rušení tramvajové dopravy. Dnes dopravu v Kjótu zajišťuje nespočet autobusových linek | 30.10.2008 Vůz 1902 v nástupní zastávce Hiroshima Station. Každý z 15 vozů řady 1900 má svou přezdívku, kterou lze vidět na tabulce s modrým polem. Číslu 1902 se říká Momojama | 30.10.2008 Vůz 5105 řady GreenMoverMax nabírá cestující v zastávce Hiroshima Station | 30.10.2008
Čelní pohled na nejstaršího zástupce kloubových tramvají v Hirošimě. Číslo 3002 pochází z roku 1960 | 30.10.2008 Vůz 3902 brzdí před výhybkami do úvratí. Ačkoliv je ostrůvek už zde, vůz vyloží cestující až na úvrati | 30.10.2008 Pohled skrz okénko vozu 3902 na stanoviště řidiče | 30.10.2008 Nejstarší zástupce kloubových tramvají, vůz 3002 z roku 1960, nabírá cestující v nástupní zastávce Hiroshima Station | 30.10.2008 Pohled na kolejovou spojku a větvení do tří ramen úvratí. Tramvajový provoz v Hirošimě je kompletně úvraťový. Všechny vozy jsou obousměrné | 30.10.2008
Historický vůz č.101 z roku 1925 na služební jízdě míjí zastávku Genbaku Dome-mae (U atomového dómu). U této zastávky se nachází vstup do parku věnovaného památce svržení atomové bomby na Hirošimu | 30.10.2008 Zastávka Inari-machi směrem z centra | 30.10.2008 Čelní článek vozu 3809 v zastávce Inari-machi | 30.10.2008 Vůz 5001 řady Green Mover je jediným zástupcem evropských výrobců. Konkrétně firem Siemens a Duewag | 30.10.2008 Vůz 5001 řady Green Mover opouští zastávku Inari-machi směrem do centra. Vozy řady Green Mover se vyráběly v letech 1999 až 2002 | 30.10.2008

Informační skládačka s plánkem ve formátu .pdf:
Hirošima

ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017