Kátéčko na Laurové

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Kátéčko na Laurové


Vůz KT8D5 ev.č.9015 ve výstupní zastávce Laurová před vratným trojúhelníkem. | 30.9.2001
Vůz KT8D5 ev.č.9015 odjíždí z výstupní zastávky směrem k prvnímu vrcholu vratného trojúhelníku. | 30.9.2001 Vůz KT8D5 ev.č.9015 vyčkává v prostoru první kusé koleje trojúhelníku na uvolnění druhé kusé koleje. | 30.9.2001 Vůz KT8D5 ev.č.9015 vyčkává v prostoru první kusé koleje trojúhelníku na uvolnění druhé kusé koleje. | 30.9.2001
Vůz KT8D5 ev.č.9015 vyčkává v prostoru první kusé koleje trojúhelníku na uvolnění druhé kusé koleje. | 30.9.2001
Nebývalo častým jevem, aby se na trati k trojúhelníku Laurová objevil vůz KT8D5. Ostatně v pravidelném provozu sem nezavítal nikdy.

V neděli 30. září 2001 se zde objevil, aby se rozloučil s trojúhelníkem, kterému podle plánu zbývalo necelých 40 hodin do ukončení provozu s tím, že po obnovení provozu již bude trať prodloužena na novou smyčku. Jenže nakonec bylo vše jinak. Po skončení výluky 15. září 2004 se na něj tramvaje opět vrátily a prodloužení tratě se realizovalo až o čtyři roky později.

Vůz KT8D5 ev.č.9015 v prostoru druhého vrcholu trojúhelníku Laurová. | 30.9.2001
Vůz KT8D5 ev.č.9015 pózuje fotografům. | 30.9.2001 Vůz KT8D5 ev.č.9015 pózuje fotografům. | 30.9.2001
Vůz KT8D5 ev.č.9015 se chystá k odjezdu. Času bylo málo, protože na prvním vrcholu trojúhelníku již stojí vůz pravidelné linky 14. | 30.9.2001 Při odjezdu vůz svou mohutností, kdy se čelní část skutečně dostává až do prostoru protisměrné koleje, názorně dokazuje, proč v tomto místě tratě byla vyvěšena značka zakazující potkávání. | 30.9.2001 I v oblouku u zastávky Křížová vůz ukazuje svou mohutnost. | 30.9.2001
A to je vše. Obloukem na křižovatce Na Knížecí vůz mizí do Nádražní ulice směrem k zastávkám Anděl. | 30.9.2001

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017