|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Polské město Poznaň v roce 2005tramvajový lunapark, kde vozy RT6N1 denně vozí cestujícíV době návštěvy externího spolupracovníka Pražských tramvají v Poznani bylo 8 z 10 vozů vypravených na linku, jeden vůz ve stavu dokončování velké prohlídky a další k velké prohlídce právě přistavený. Celkově jsou po provedených úpravách zde vozy RT6 hodnoceny velmi kladně. Jezdí na většině pořadí linky č. 12, lze se tedy s nimi svézt i po zatím nejnovější tramvajové trati na konečnou Os. Jana III. Sobieskiego, domovskou vozovnou všech RT6 je vozovna Staroleka v jihozápadní části města. Během návštěvy návštěvy externího spolupracovníka Pražských tramvají se s vozem RT6N1 projeli bez problémů rychlostí přes 70 km/hod. Kromě vozů RT6N1 lze v Poznani ještě potkat velmi růnorodou směs vozidel. Základ vozového parku tvoří vozy Konstal 105 v mnoha různých úpravách a použité německé vozy Düwag GT6 a GT8 (avšak velmi zachovalé). Lze též potkat několik vozů původem z Amsterodamu. Při výlukách slouží na linkách ukončených na přejezdech obousměrné vozy Düwag. Nízkopodlažní část vozového parku tvoří vozy RT6N1 a Combino. Z vozů Combino byly v době naší návštěvy schopné provozu pouze tři. Poslední provozní vůz Konstal 102n č. 71 již většinou slouží jako záložní, avšak na požádání nám jej pracovníci depa Staroleka ochotně vypravili další den na linku. Fotoreportáž z poznaňských ulic byla pořízena ve dnech 16.8.-17.8.2005. Autorem všech fotografií je spolupracovník Pražských tramvají Absolut.
Schéma tramvajové sítě v Poznani ke stažení ve formátu .pdf:
Související články: Poznaňské tramvaje 2022 Poznaňská toulání 2016 Nejen za kavárnou z vyřazené tramvaje Poznaňská toulání 2016 Když si půjčíte v Poznani tramvaj Poznaňská toulání 2016 Tříčlánková tramvaj kam se podíváš Poznaňská toulání 2016 Düwag GT8, aneb secondhand na úrovni Poznaňská toulání 2016 Jak jinak, než hurá vozy RT6 Poznaňská toulání 2016 Vozovny Madalińskiego a Gajowa Poznaňská toulání 2016 Vozovna Głogowska Poznaňská toulání 2016 Vozovna Franowo Poznaňská toulání 2016 Vozovna Forteczna Poznaňské tramvaje 2015 Poznaňské léto 2012 aneb tečka na závěr Poznaňské léto 2012 vozovna Forteczna, domov vozů RT6N1 Poznaňské léto 2012 od vozovny zrušené k rozestavěné Poznaňské léto 2012 aneb nejen exotický Beynes 3G Poznaňské léto 2012 za vozy RT6N1 v akci Poznaňské tramvaje v létě 2013 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |