Krajní podvozky jsou otočné, vnitřní neotočné. Tři podvozky jsou motorové, jeden běžný. Jednosměrným vozům s 87% podílem
nízkopodlažnosti dal výrobce typové označení Škoda 29T ForCity Plus, obousměrným vozům s 89% podílem nízkopodlažnosti pak
Škoda 30T ForCity Plus.
První vyrobený obousměrný vůz typu 30T byl do Bratislavy dovezen 2. listopadu 2014 a s obdrženým evidenčním číslem 7501 byl
6. listopadu toho roku slavnostně představen veřejnosti i médiím. Do zkušebního provozu s cestujícími byla tato tramvaj poprvé
vypravena 25. dubna 2015. První vyrobený jednosměrný vůz 29T, označený evidenčním číslem 7401, byl dodán dne 17. února 2015.
Do provozu s cestujícími byl poprvé nasazen 28. dubna téhož roku.
Základem jednotlivých článků tramvaje je ocelová svařovaná kostra, čela jsou laminátová s nosnou kovovou kostrou, vnější
opláštění laminátovými deskami je lepené. Všechna okna a skla jsou do skříně vlepena. Vzhledem k nízkopodlažnosti je většina
elektrické výzbroje umístěna na střeše vozidla. Na druhém článku je umístěn elektricky ovládaný sběrač, bleskojistka, rychlovypínač
a skříň s nožovým přepojovačem a pojistkami. Trakční měniče s brzdovými odporníky jsou umístěny nad motorovými podvozky. Nabíječe
baterie a baterie samotné jsou umístěny na prvním článku. Na krajních a prostředním článku jsou umístěny klimatizační jednotky salonu
cestujících. Články nesou od čela vozu označení A, C01, D, C02 a B.
Tramvaje jsou konstruovány pro použití na rozchodu 1.000 mm a jsou vybaveny několika stupni vypružení. První stupeň je rozdělen na
pryží odpružená kola a pryžokovové prvky primárního vypružení. Druhým stupněm je sekundární vypružení, tvořené dvojitými šroubovitými
ocelovými vinutými pružinami. Přenos krouticího momentu z trakčních motorů je proveden pružnou zubovou spojkou na převodovku pohánějící
příslušnou nápravu.