|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Smyčka Podolská vodárnaVjezd do smyčky je umožněn jak od Modřan, tak z centra města prostřednictvím ručně přestavovatelných výhybek s pružnými jazyky. Trať se po odbočení z Podolského nábřeží prudce přimyká k chodníku a následně se drobným esíčkem od jeho hrany rychle vzdaluje, aby vybrala prudký pravý oblouk Podolské ulice. Na její křižovatce s ulicí Vodárenskou následuje další pravý oblouk a trať se přimknuta k levému chodníku přibližuje k ručně přestavovatelné čepové výhybce, která umožňuje výjezd ze smyčky jak do centra města, tak i do Modřan. Sjezdové výhybky ze smyčky k Výtoni a k Braníku jsou po rekonstrukci s pružnými jazyky, posledním veteránem s čepovými jazyky - mezi sjezdovými výhybkami - je ta, slučující ve smyčce vjezdové oblouky od Výtoně a od Braníka.
Celá smyčka včetně vjezdového a výjezdového trojúhelníku je klasické stavby, s krytem ze žulové dlažby.
Zastávky umístěné na popisované smyčce: Provozované linky na popisované smyčce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |