|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Smyčka Harfa
Po provedené rekonstrukci je vjezdová výhybka do smyčky ve směru od Balabenky
předsunuta přes uliční křižovatky a kolej pokračuje v délce cca 30 metrů v
podobě kolejové splítky (podobně jako křižovatky
Ke Stírce a
Čechův most), následně vjezdová
kolej do smyčky odbočí pravým obloukem. Rozjezdová
radiově ovladatelná
výhybka na počátku splítky obdržela ev.č. 563. Ve směru od Lehovce se do smyčky vjíždí levým obloukem, který začíná v
radiově ovladatelné
elektromagnetické výhybce s pružnými jazyky ev.č. 564 Po dokončení levého oblouku se připojuje ve sjezdové výhybce
s pružnými jazyky vjezdový oblouk do smyčky od Balabenky. Za sjezdovou výhybkou
smyčka pokračuje přímým úsekem přimknutá k pravému chodníku, kde je umístěna
výstupní zastávka. Zatímco vnější kolej smyčky stále pokračuje přimknutá k
chodníku, za výstupní zastávkou je umístěná
radiově ovladatelná
elektromagnetická výhybka s pružnými jazyky ev.č. 600, větvící koleje
na vnitřní a vnější. Vnitřní kolej odbočuje levým obloukem, pravým se vyrovná
souběžně s kolejí vnější a v následujícím
levém oblouku se ve sjezdové výhybce s pružnými jazyky opět slučuje s vnější
kolejí smyčky. Následující přímý úsek (souběžný s železniční tratí) míří k
dalšímu levému oblouku. Ten je však z důvodu nevhodných prostorových poměrů zkombinován v jakési esíčko. Počínající levý oblouk se totiž
přimyká zcela k pravému chodníku, ale aby tramvaje "nehoblovaly" chodník po celý
následující úsek až k výjezdovým obloukům, následuje krátký přímý úsek s pravým obloukem, díky čemuž se kolej dostává do středu
Čerpadlové ulice. Před rozjezdovou elektromagnetickou
radiově ovladatelnou
výhybkou s pružnými jazyky ev.č. 565 je umístěna nástupní zastávka. Ve
výhybce je levým obloukem umožněn výjezd ze
smyčky zpět do centra města a obloukem pravým pak k Lehovci. I obě sjezdové výhybky na trati jsou
s pružnými jazyky.
Zastávky umístěné na popisované smyčce:
Provozované linky na popisované smyčce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |