Tramvaje v Národním parku Saské Švýcarsko 2018

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Tramvaje v Národním parku Saské Švýcarsko
2018


Dreiwagenzug #23+22+1 stojí na konečné zastávce Kurpark nedaleko centra Bad Schandau. | 4.11.2018 Ještě pohled na tutéž soupravu zepředu... | 4.11.2018 A můžeme vyrazit… Dreiwagenzug #3+21+25 přijíždí k výhybně Nasser Grund. | 4.11.2018 Na konečné Lichtenhainer Wasserfall vystupují i v podzimním mlžném počasí davy lidí ze soupravy vozů #1+22+23. | 4.11.2018 Na úplném konci tratě, ve šturcu za konečnou Lichtenhainer Wasserfall, stojí již neprovozní vůz #199, který dříve sloužil pro výuku řidičů. | 4.11.2018
Po objetí motorového vozu na druhý konec soupravy je vše k cestě zpět do Bad Schandau připraveno. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #1+23+22 kousek za konečnou Lichtenhainer Wasserfall. | 4.11.2018
Pojďte s námi pouze několik kilometrů za hranice České republiky. V lázeňském městě Bad Schandau, ležícím asi 25 kilometrů severně od Děčína, začíná trať lesní tramvaje Kirchnitztalbahn. Provozovatelem dráhy je společnost Oberelbische Verkehrsgesellschaft Pirna-Sebnitz, zajišťující i provoz autobusů v celém Saském Švýcarsku.

Tato 8 kilometrů dlouhá trať zaveze návštěvníky údolím říčky Křinice do nitra národního parku Saské Švýcarsko k Lichtenhaimským vodopádům. Provoz zajišťují vozy Gotha ET57 s vlečnými vozy Gotha B 2-62. V letním období jezdí třívozové soupravy (tzv. Dreiwagenzug) v půlhodinovém intervalu, v zimě jezdí jen sólo řídící vůz v náhodných intervalech během dne.

Trasa je malebná v každém ročním období, ale zřejmě vůbec nejkrásnější je na podzim, kdy pestrobarevné listy stromů vyčarují překrásnou podívanou.

Dreiwagenzug #1+22+23 za zastávkou Ostrauer Muhle. V pozadí je vidět skalní útvary, typické pro Saské Švýcarsko. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #6+24+26 před zastávkou Beuthenfall. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #6+24+26 se blíží k za zastávkou Nasser Grund. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #3+21+25 před zastávkou Nasser Grund. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #1+23+22 vjíždí do výhybny Forsthaus. | 4.11.2018 Dvě soupravy se křižují ve výhybně Forsthaus. | 4.11.2018 Dreiwagenzug #3+25+21 za výhybnou Forsthaus. | 4.11.2018 Dreiwagenzug #6+24+26 u zastávky Mitteldorfermuhle. | 4.11.2018 Vozovna se nachází nedaleko zastávky Waldhausl. | 4.11.2018
Dreiwagenzug #3+21+25 přijíždí k výhybně Waldhausl. | 4.11.2018
Křižování souprav ve výhybně Waldhausl, která se nachází hned vedle vozovny. | 4.11.2018 Dreiwagenzug #3+25+21 odjíždí z konečné Kurpark. | 4.11.2018 Souprava #1+23+22 u vozovny Waldhausl. | 4.11.2018
Na okraji Bad Schandau se nachází zastávka Botanischer Garten, kam přijíždí souprava #1+23+22. | 4.11.2018 Z nedalekého lesa k zastávce Botanischer Garden přijíždí Dreiwagenzug #6+24+26. | 4.11.2018
V mezistaničním úseku Kurpark – Botanischer Garten jede Dreiwagenzug #6+26+24. | 4.11.2018 Ke konečné Kurpark směřuje souprava #3+21+25. | 4.11.2018
Motorový vůz #3 objíždí vlečné vozy #25 a #21 na konečné Kurpark. | 4.11.2018 Motorový vůz #3 manipuluje na konečné Kurpark. | 4.11.2018
Interiér motorového vozu Gotha ET 57. | 4.11.2018 Detail řidičského stanoviště vozu Gotha ET 57. | 4.11.2018

Text: Matěj K.


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prtky.cz | www.prtky.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1635
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2019