Také provoz TEŽ jede v zaběhnutých kolejích, platných pro letní provoz. Z depa vyjíždí vše, co má kola a z patnácti jednotek řady 425
je jich pro zajištění provozu potřebných čtrnáct.
Pokud přemýšlíte nad jednou rezervou v depu, mýlíte se. Patnáctá jednotka totiž prochází aktuálně velkou prohlídkou, takže opravdu
provoz zajišťuje vše, co je provozní. Z tohoto důvodu, pro zajištění údržby a očisty, jednotky během dne porůznu zatahují do depa,
kde probíhá jejich očista. V zásadě jsou v provozu během celého dne pouze jednotky spřažené do dvojic. V čase "poledního sedla",
kdy zamíří dvojice na údržbu do depa, je jiná dvojice rozpojena a na několika spojích v úseku Poprad-Tatry – Štrbské Pleso jezdí
dvě sólo jednotky. Obecně je provoz organizován tak, že ve stanici Starý Smokovec se vždy potkají vlaky jedoucí do třech směrů
(do Popradu, na Štrbské Pleso a do Tatranské Lomnice), s tím, že v úseku Tatranská Lomnice – Starý Smokovec je v provozu celý den
jedna pendlující souprava, kterou až okolo 19. hodiny nahradí jiná.
U jednotek řady 425, přezdívaných Baronka, se blíží pomalu ke konci série velkých prohlídek. Provedenou velkou prohlídku vizuálně
poznáte podle nového vnějšího barevného schématu na jednotce. Aktuálně zbývají jen jednotky 425 952-9, 425 954-5 a 425 964-4 bez velké
prohlídky, jednotka 425 960-2 se jí právě podrobuje. V některých jednotkách dochází v interiéru k zalepování skleněných zástěn kabin
černou samolepkou. Díky tomu se děti, ani dospělí cestující nemohou alespoň přes stínící roletku kochat nádhernou tatranskou přírodou.