Vysoké Tatry 2014

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Vysoké Tatry 2014


Za chladného lednového rána vyčkává ozubnicová jednotka motorového a řídícího vozu 405 953-1+905 953-6 na Štrbském plese. | 15.1.2014
Ozubnicová jednotka řídícího a motorového vozu 905 953-6+405 953-1 vjíždí do jediné mezistanice tratě Tatranský Lieskovec. | 15.1.2014 Ozubnicová jednotka řídícího a motorového vozu 905 953-6+405 953-1 na Štrbském plese. | 15.1.2014 Za chladného lednového rána vyčkává ozubnicová jednotka motorového a řídícího vozu 405 953-1+905 953-6 na Štrbském plese. | 15.1.2014
Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 955-2 ve Starém Smokovci s novou podobou vnějšího laku. | 15.1.2014
Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 953-7 ještě ve starém laku na Štrbském Plese. | 15.1.2014 Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 955-2 ve Starém Smokovci s novou podobou vnějšího laku. | 15.1.2014 Hnací modul jednotky 425 955-2 v nové podobě vnějšího laku. | 15.1.2014 Porovnání čel jednotek řady 425 s novou a starou podobou laku. | 15.1.2014
Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 955-2 v Tatranské Lomnici. | 15.1.2014 Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 955-2 v Tatranské Lomnici. | 15.1.2014 Elektrická jednotka Tatranských Elektrických Železnic 425 955-2 v Tatranské Lomnici. | 15.1.2014
Budova železniční stanice Studený Potok se 22. července 1951 stala dějištěm vážné nehody. Z důvodu vysoké obsazenosti cestujícími nechal strojvedoucí ve stoupání před stanici Tatranská Lomnice odvěsit jeden z přípojných vozů. I přes utaženou ruční brzdu se vůz rozjel. Podle historických dokumentů stále zvyšoval rychlost a ve Studeném potoku narazil do ostaveného vozu. Náraz byl tak silný, že sražené vozy pokračovali po trati dalších asi 1500 metrů. Na místě nehody bylo usmrceno 13 cestujících, dalších 6 zemřelo v nemocnici. | 15.1.2014
Mezi Tatranskou Lomnicí a Studeným potokem pendluje motorová jednotka 840 005-3, která ve Studeném potoku vyčkává na své cestující. | 15.1.2014 Motorová jednotka 840 004-6 mířící do Kežmaroku vjíždí do stanice Studený potok. | 15.1.2014 Motorová jednotka 840 004-6 mířící do Kežmaroku vyčkává na křižování s protijedoucím motorovým vozem. | 15.1.2014
Motorové jednotky 840 005-3 a 840 004-6 vyčkávají na příjezd motorového vozu do Popradu. | 15.1.2014 Stanice Studený potok je důležitým přestupním bodem. V jeden okamžik se zde sjíždí vlaky do Tatranské Lomnice (jednotka 840 005-3), od Popradu (jednotka 840 004-6) a k Popradu (motorový vůz 812 060-6). | 15.1.2014 Motorová jednotka 840 005-3 je připravena k odjezdu do Tatranské Lomnice. | 15.1.2014
Motorová jednotka 840 004-6 mířící do Kežmaroku se ve Studeném potoku křižuje s motorovým vozem 812 060-6. | 15.1.2014

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024