Depo »TEŽ« Poprad 2017

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Depo »TEŽ« Poprad 2017


Souprava jednotek 425 951-1+425 954-5 v kombinaci nového a původního vnějšího laku odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 29.6.2017
Souprava jednotek 425 951-1+425 954-5 v kombinaci nového a původního barevného schématu vnějšího laku odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 29.6.2017 Souprava jednotek 425 954-5+425 951-1 v kombinaci původního a nového barevného schématu vnějšího laku odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 29.6.2017 Souprava jednotek 425 954-5+425 951-1 v kombinaci původního a nového barevného schématu vnějšího laku odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 29.6.2017 Souprava jednotek 425 965-1+425 955-2, kde jsou obě jednotky opatřeny novým vnějším barevným schématem, odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 30.6.2017 Souprava jednotek 425 955-2+425 965-1, kde jsou obě jednotky opatřeny novým vnějším barevným schématem, odstupuje ze stanice Poprad-Tatry spojovací kolejí do depa. | 30.6.2017
Odstavené pod širým nebem postávají v depu Poprad poslední dvě legendární „trojičky“, tedy jednotky 420 959-9 a 420 953-2. | 30.6.2017
Výrobní štítek jednotky řady 420 95. | 30.6.2017 Výrobní štítek podvozku jednotky řady 420 95. | 30.6.2017 Uložení skříní na podvozku. | 30.6.2017 Příslušnost jednotek k TEŽ výrobce zohlednil i na podvozku. | 30.6.2017 Uložení skříní na podvozku. | 30.6.2017
Uložení skříní na podvozku. | 30.6.2017 Příslušnost jednotek k TEŽ výrobce zohlednil i na podvozku. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
V dobách, kdyby byly jednotky řady 420 95 uvedeny do provozu, byly kuřácké oddíly součástí. Je tedy libo popelníček? | 30.6.2017 V dobách, kdyby byly jednotky řady 420 95 uvedeny do provozu, byly kuřácké oddíly součástí. Je tedy libo popelníček? | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9 s pohonem dveří. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9 s pohonem dveří. | 30.6.2017 Tratě Tatranských Elektrických Železnic na informačním letáku v interiéru jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017 Interiér jednotky 420 959-9. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017
Odstavené pod širým nebem postávají v depu Poprad poslední dvě legendární „trojičky“, tedy jednotky 420 959-9 a 420 953-2. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017 Odstavená jednotka 420 959-9 v depu Poprad. | 30.6.2017
Odstavená jednotka 420 953-2 v depu Poprad. | 30.6.2017
Pro budoucí generace jsou v popradském depu zachovány také kabiny lanovek mířících na Skalnaté Pleso. Větší z nich je kabina č.1 „druhé generace “ visuté lanové dráhy Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso, menší pak patří původní kabinkové dráze na Skalnaté pleso, která byla v roce 1993 modernizována. Kabinka z roku 1973 dostala symbolické číslo 100, přestože kabinek bylo jen 92. | 30.6.2017 Pro budoucí generace jsou v popradském depu zachovány také kabiny lanovek mířících na Skalnaté Pleso. Větší z nich je kabina č.1 „druhé generace “ visuté lanové dráhy Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso, menší pak patří původní kabinkové dráze na Skalnaté pleso, která byla v roce 1993 modernizována. Kabinka z roku 1973 dostala symbolické číslo 100, přestože kabinek bylo jen 92. | 30.6.2017 Pro budoucí generace jsou v popradském depu zachovány také kabiny lanovek mířících na Skalnaté Pleso. Větší z nich je kabina č.1 „druhé generace “ visuté lanové dráhy Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso, menší pak patří původní kabinkové dráze na Skalnaté pleso, která byla v roce 1993 modernizována. Kabinka z roku 1973 dostala symbolické číslo 100, přestože kabinek bylo jen 92. | 30.6.2017 Pro budoucí generace jsou v popradském depu zachovány také kabiny lanovek mířících na Skalnaté Pleso. Větší z nich je kabina č.1 „druhé generace “ visuté lanové dráhy Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso, menší pak patří původní kabinkové dráze na Skalnaté pleso, která byla v roce 1993 modernizována. Kabinka z roku 1973 dostala symbolické číslo 100, přestože kabinek bylo jen 92. | 30.6.2017 Zima umí být v Tatrách krutá. Sněhové radlice jsou proto nutností i pro Tatranské Elektrické Železnice. | 30.6.2017
Jednotka 425 960-2 odstavená v depu Poprad. | 30.6.2017 Pracovní vůz přestavěný z někdejšího vlečného vozu odstavený v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 30.6.2017 Kolejiště depa Poprad s odstavenými jednotkami 420 959-2 a 425 960-2. | 30.6.2017 Legendární tatranská Kometa se svými vlečnými vozy ukrytá pod střechou haly popradského depa. | 30.6.2017 Cestou do depa TEŽ v Popradu souprava jednotek 425 951-1+425 954-5 překonává v prostoru železniční stanice Poprad-Tatry koleje standardního rozchodu. | 30.6.2017
Ve společnosti kolejí standardního rozchodu v prostoru železniční stanice Poprad-Tatry míří do depa TEŽ v Popradu souprava jednotek 425 951-1+425 954-5. | 30.6.2017 Do depa TEŽ v Popradu odstupuje souprava jednotek 425 954-5+425 951-1. | 30.6.2017 Do depa TEŽ v Popradu odstupuje souprava jednotek 425 954-5+425 951-1. | 30.6.2017
Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017
Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017 Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017 Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017
Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017 Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017 Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017
Oba vozy pozemní lanové dráhy Starý Smokovec - Hrebienok, vyrobené italskou firmou Ceretti - Tanfani, rozřezané kvůli přepravě na dvě části, stále odolávají povětrnostním vlivům v Popradu. Krycí plachty se již rozpadly a budoucnost vozů, zachovaných původně pro muzejní expozici je nejistá. | 30.6.2017


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2018