Radošovský most přes Ohři byl postaven v místě někdejšího brodu v místech, kudy král Jan Lucemburský prvně přijel do Čech
v roce 1310. Jeho syn, císař Karel IV., udělil v roce 1364 městu Ostrovu (nad Ohří) právo k vybudování mostu a k vybírání
cla ze vzácného zboží dováženého po zemské cestě zvané Královskou cestou.
Původní most byl nepochybně celý vybudován ze dřeva, je zřejmé, že musel být neustále opravován. Podle dochovaných pramenů
měl vyhořet měl v roce 1567, v roce 1628 jej měla poškodit velká voda a o 11 let později jej měli strhnout Švédové... Obnovován
po poškozeních měl být také v letech 1709 a 1731. V roce 1742 byl most zcela shořel, tentokráte díky francouzským vojákům, ale
o dva roky později byl opět obnoven. Během obnovy v roce 1753 byly nábřežní pilíře vyzděny z lomového kamene, ale ostatní
konstrukce včetně návodních pilířů byly opět dřevěné. Poté, co byl most poškozen ledy v roce 1768, byly i oba návodní pilíře
postaveny z kamene, horní dřevěná konstrukce však zůstala včetně střechy zachována. Roku 1783 byl most opět opravován,
horní dřevěná část zůstala bez zastřešení. Za napoleonských válek byla roku 1810 půlka mostu rozebrána, po pominutí
nebezpečí byl most opraven včetně nového zastřešení. V tomto stavu se most dochoval až do druhé poloviny 20. století.
V letech 1979-1980 proběhla celková rekonstrukce mostu. Dne 18. července 1986 dřevěná konstrukce mostu lehla popelem,
zbyly pouze kamenné pilíře, které jak memento trčely z řeky...
V roce 1992 obec Kyselka spustila sbírkovou akci na rekonstrukci historické památky, zapsanou v rejstříku památek pod č.1020.
O devět let později začala obnova mostu dle dochované historické dokumentace. V roce 2003 byla rekonstrukce dřevěného krytého
mostu přes řeku Ohři dokončena a most byl dne 30. září 2003 slavnostně uveden do provozu.