Pohlednice Pražských tramvají... ...z Království železnic

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Pohlednice Pražských tramvají...
...z Království železnic


Celkový pohled na vznikající železniční model České republiky v Království železnic. | 21.4.2012
Nádraží v Mariánských Lázních. | 21.4.2012 Vznikající oblast Posázaví a Luk pod Medníkem... | 21.4.2012 ...o kus dále se rodí i Praha. | 21.4.2012 Rozestavěná část kolejiště s vratnými vlakovými smyčkami. | 21.4.2012 Na kolejišti můžete zažít den i noc. | 21.4.2012
Železniční stanice Velké Březno a Setuza. | 21.4.2012 Železniční stanice Velké Březno a Setuza.{21.4.2012 Železniční stanice Ústí nad Labem. | 21.4.2012 Železniční stanice Ústí nad Labem. | 21.4.2012 Železniční stanice Děčín-Východ a mosty přes Labe. | 21.4.2012
Areál Narexu... Je libo vrtačku? | 21.4.2012
V místě někdejší Ringhofferovy továrny na Smíchově, se dnes můžeme porozhlédnout po takové malé železniční České republice. Na ploše přesahující 900 čtverečních tu vzniká údajně největší spojité kolejiště na světě!

V první etapě projektu vznikla tři samostatná kolejiště o celkové ploše 115 m2, která jsou umístěna na galerii v 1. podzemním podlaží. Tato kolejiště byla uvedena do provozu při otevření expozice 1. července 2009. Nepředstavují konkrétní krajinu, jde o fantazii modelářů.

Ve druhé etapě postupně vzniká model České republiky, zprovozňovaný po jednotlivých krajích. V roce 2010 byly pro veřejnost otevřeny dva kraje - Ústecký a Karlovarský. V současnosti je budován Plzeňský kraj, na který navazuje kraj Středočeský a stavebně i technicky nesložitější hlavní město Praha.

Přístav a překladiště na Labi. | 21.4.2012
Pohled na řeku Labe od železniční stanice Děčín, Hlavní nádraží. | 21.4.2012 Železniční stanice Děčín, Hlavní nádraží a v popředí vlečkové kolejiště Chemopetrolu Litvínov. | 21.4.2012
Kamenolom Mariánská skála. | 21.4.2012 Mostecká uhelná oblast s kostelem a nádražím. | 21.4.2012
Mostecká uhelná oblast s kostelem a nádražím. | 21.4.2012 Mostecko-litvínovská rychlodráha tvoří pouze statický exponát. | 21.4.2012 Mostecké nádraží. | 21.4.2012 Autodrom Most a železniční nádraží. | 21.4.2012 Mosteckým nádražím projíždí i nejmodernější lokomotiva českých drah. | 21.4.2012
Mostecký autodrom. | 21.4.2012 Koncert skupiny Čechomor najdeme i na modelovém kolejišti. | 21.4.2012 Modelové království železnic. | 21.4.2012 Továrna i hrad... | 21.4.2012 Železniční stanice Karlovy Vary horní nádraží a továrna Karlovarského porcelánu. | 21.4.2012
Železniční stanice Karlovy Vary horní nádraží a továrna Karlovarského porcelánu. | 21.4.2012 Karlovy Vary. | 21.4.2012 U karlovarského hotelu Thermal probíhá Mezinárodní filmový festival. | 21.4.2012 Na železniční stanici Mariánské lázně dopadla noc. | 21.4.2012 Karlovy Vary. | 21.4.2012
Dva hrady, Křivoklát a Loket. | 21.4.2012 Mariánské lázně. | 21.4.2012 Na zkušební koleji plzeňské škodovky stojí jedna CityElefant Českých drah. | 21.4.2012 Areál Škody Plzeň. | 21.4.2012 Na přesuvně plzeňské Škody je právě manipulováno s pražským vozem Škoda 15T. | 21.4.2012
Na zkušební koleji v areálu Škody Plzeň se potkávají modely vozů Škoda 15T pro Prahu a Rigu, nová elektrická jednotka RegioPanter a lokomotiva řady 380 pro slovenské železnice. | 21.4.2012 Mariánské lázně. | 21.4.2012 Fiktivní krajina s dominantou hory Ještěd a televizního vysílače. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012
Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012
Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Fiktivní kolejiště v horní expozici. | 21.4.2012 Součástí Království železnic je také plocha věnovaná stavebnicím Lego. | 21.4.2012 Součástí Království železnic jsou také modelová kolejiště jiných rozměrů, jiných kvalit a pro mladší začínající modeláře. | 21.4.2012
Součástí Království železnic jsou také modelová kolejiště jiných rozměrů, jiných kvalit a pro mladší začínající modeláře. | 21.4.2012 Součástí Království železnic je ostrov Sodor jako na dlani. V druhém podzemním podlaží se nachází vůbec největší prezentace Mašinky Tomáš nejen u nás, ale v celé Evropě. Jsou tam úplně všichni Silák Mac, Whiff, Percy, James, Skarloey, Cranky, Harold, Iron Bert a samozřejmě Tomáš samotný... | 21.4.2012 Součástí Království železnic jsou také modelová kolejiště jiných rozměrů, jiných kvalit a pro mladší začínající modeláře. | 21.4.2012 Tramvaje v královském měřítku na kolejišti firmy ETS. | 21.4.2012 Tramvaje v královském měřítku na kolejišti firmy ETS. | 21.4.2012
Expozice veselých vláčků Chuggington. | 21.4.2012 Součástí Království železnic jsou také modelová kolejiště jiných rozměrů, jiných kvalit a pro mladší začínající modeláře. | 21.4.2012 Městské sady TOMICA rozvíjejí dětskou představivost a schopnosti při budování města plného jezdících vlaků, aut, domů i obyvatel. Modré koleje města jsou optimální pro provoz vlaků TOMICA i Mašinky Tomáš na baterie. | 21.4.2012 Městské sady TOMICA rozvíjejí dětskou představivost a schopnosti při budování města plného jezdících vlaků, aut, domů i obyvatel. Modré koleje města jsou optimální pro provoz vlaků TOMICA i Mašinky Tomáš na baterie. | 21.4.2012 Součástí Království železnic jsou také americké stavebnice K´NEX, kompatibilní s Legem... | 21.4.2012
Oficiální prezentace legendárního výrobce kovových stavebnic a modelů vláčků Merkur. | 21.4.2012 Jeden ze sálů Království železnic představuje také Šípův papírový model Prahy. Jde o ručně malovaný model staré Prahy tak, jak vypadala ve 30. letech 19. století. Celkem 3220 domů, 20 kostelů, 9 synagog a 5 věží pražského historického jádra z papíru vyráběl Rudolf Šíp podle Langweilova modelu 12 let, od roku 1965 až do své smrti. Po 30 let byl tento unikát ukryt před zraky veřejnosti po různých skladištích a sklepech. | 21.4.2012 Jeden ze sálů Království železnic představuje také urbanistický model Prahy, podle kterého se téměř třicet let posuzoval rozvoj města a umístění nových staveb v Praze. | 21.4.2012 Jeden ze sálů Království železnic představuje také urbanistický model Prahy, podle kterého se téměř třicet let posuzoval rozvoj města a umístění nových staveb v Praze. | 21.4.2012 Jeden ze sálů Království železnic představuje také urbanistický model Prahy, podle kterého se téměř třicet let posuzoval rozvoj města a umístění nových staveb v Praze. | 21.4.2012


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017