Vozovna Pankrác na Černokostelecké ulici

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Vozovna Pankrác na Černokostelecké ulici


V čele kolony odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici vidíme soupravy vozů T3M ev.č.8010+8035 a T3 ev.č.6343+6342 „oblečených“ na linku 18. | 9.9.1995
Kolona odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici začínala za Dřevčickou ulicí. Na koleji do centra jako první stojí souprava vozů T3SUCS ev.č.7206+7207. | 9.9.1995
Zatím nejdelší přerušení provozu vozovny Pankrác zažili její zaměstnanci a cestující v roce 1995. Rekonstrukce trati v ulici Na Veselí a Soudní, včetně přestavby smyčky a napojení vozovny na kolejovou síť vyvolalo dvouměsíční výluku. Na rozdíl od předešlých výluk vozovny, které probíhaly v prázdninových termínech, nebylo možné vypravení vozovny pokrýt na takto dlouhou dobu z jiných vozoven. Byla proto přijata mimořádná provozní opatření...

Tramvajová doprava byla v úseku Vladimírova - Vozovna Pankrác přerušena od 22. srpna 1995. Všechny vlaky vozovny Pankrác byly v pracovní dny, vždy mezi 18:00 a 6:00 hodin a během víkendů celodenně, deponovány v prostoru tramvajové tratě v Černokostelecké ulici mezi smyčkami Černokostelecká a Ústřední dílny DP. Dva vlaky byly odstaveny ve vozovně Žižkov, dva ve vozovně Strašnice. V obou vozovnách na vybraných kolejích prováděli údržbu pankráckých vozů pracovníci pankrácké vozovny.

Odstavování tramvají v Černokostelecké ulici začalo večerním zatažením 21. srpna. V přízemí podnikového objektu v Sazečské ulici byla zřízena provizorní výpravna a místnost pro záložní řidiče. Zvýšené těleso bylo na okrajích vymezeno kovovými zábranami, o střežení odstavených vozů se v nočních hodinách starala bezpečnostní agentura.

Tramvajová linky 7, 11, 16 a 55 byly po dobu odstavení vozů zkráceny do smyčky Černokostelecká. V denním provozu víkendových výluk nebyla zavedena náhradní doprava a cestující využívali pravidelné autobusové linky 163, 229, 265 a 268. V nočním období pak celotýdenně náhradní autobusovou dopravu X-7.

Odstavování tramvají na Černokostelecké ulici skončilo ranním výjezdem 18. října 1995. Večer již tramvaje zatahovaly do vozovny Pankrác, kde byla obnovena také jejich údržba.

Kolona odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici začínala za Dřevčickou ulicí. Na koleji do centra jako první stojí souprava vozů T3SUCS ev.č.7206+7207. | 9.9.1995
Kolona odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici byla poprvé přerušena až na křižovatce se Sazečskou ulicí. V prostoru tehdejší zastávky Hutní základna z centra stojí jako první souprava vozů T3 ev.č.6965+6964. | 9.9.1995 Za Sazečskou ulicí kolona opět pokračovala. Na koleji z centra ji ukončuje souprava vozů T3 ev.č.6343+6342 na koleji do centra pak zahajuje souprava vozů T3M ev.č.8010+8035. | 9.9.1995
Kolona odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici byla opět přerušena u zastávky Malešická továrna. Na koleji z centra ji zahajuje souprava vozů T3 ev.č.6444+6445 a na koleji do centra zakončuje souprava vozů T3 ev.č.6345+6344. | 9.9.1995 Konec kolony u zastávky Hutní základna. Na koleji z centra ji zahajuje souprava vozů T3 ev.č.6406+6403 a na koleji do centra zakončuje souprava vozů T3M ev.č.8049+8048. | 9.9.1995
Konec kolony u zastávky Hutní základna. Na koleji z centra ji zahajuje souprava vozů T3 ev.č.6406+6403 a na koleji do centra zakončuje souprava vozů T3M ev.č.8049+8048. | 9.9.1995 Kolona odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici byla opět přerušena u zastávky Malešická továrna. Na koleji z centra ji zahajuje souprava vozů T3 ev.č.6444+6445 a na koleji do centra zakončuje souprava vozů T3 ev.č.6345+6344. | 9.9.1995
Souprava vozů T3M ev.č.8049+8049 odstavená na Černokostelecké. | 8.10.95 Vůz T3 ev.č.6347 odstavený na Černokostelecké. | 8.10.95
Vůz T3 ev.č.6394 odstavený na Černokostelecké. | 8.10.95 Vůz T3 ev.č.6945 odstavený na Černokostelecké. | 8.10.95
V čele kolony odstavených vozů vozovny Pankrác na Černokostelecké ulici vidíme soupravu vozů T3 ev.č.6311+6338. | 9.9.1995

Leták o výluce Černokostelecké ulice ve formátu .pdf:


ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017