Hromadná doprava v Norrköpingu 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Hromadná doprava v Norrköpingu 2011


Stanicování linek 2 a 3 u hlavního nádraží ve stanici Resecentrum. | 21.10.2011
Vůz 69 opouští stanici Resecentrum a míří přes kruhový objezd směrem ke své konečné Vidablick. | 21.10.2011 V Norrkoepingu mají čistič kolejnicových žlábků, zde zastižen při své práci. | 21.10.2011 Souprava sloužicí k čištění kolejnicových žlábků. | 21.10.2011 Na této fotce lze popsat kolejové uspořádání před hlavním nádražím. Aby docházelo k přestupu hrana/hrana, je trať odchýlena blíže k stanici železnice. V místech koleje do centra je kolej ponechána a využívána k odstavování vlaků při větších akcích. | 21.10.2011 Detailnější pohled na čistič žlábků. | 21.10.2011
Obdobou nového pražského pluhu je elektrocentrála používána při čištění kolejových žlábků. | 21.10.2011 Vozy 63 a 83 u stanice Ljura södra. | 21.10.2011 Vůz čísla 63 směřujicí služebně bez cestujících do vozovny. | 21.10.2011 Rekonstruovaný vůz vypravený na lince 2 u stanice Ljura Spárvägsero. | 21.10.2011 Pohled do kabiny vozu flexity classic ev.č.37. Vybavení automat pro prodej jízdenek, otevírání dveří manuální ale za povšimnutí stojí autoradio, které je funkční a jsou ním vybaveny všechny vozy v síti. Dopravce chce co největší pohodlí pro své řidiče. | 21.10.2011
Evropanům více známí typ vozidla flexity classic ev.č.31 vypravený na linku 2. | 21.10.2011
Signalizace postavení jízdní cesty ve smyčce Kvanberget. | 21.10.2011 Linka 2 nově zavítala na smyčku Kvanberget otevřenou jen pár hodin před pořízením této fotografie. | 21.10.2011 Detailní pohled provedení rekonstrukce s úpravou středního článku na článek nízkopodlažní. | 21.10.2011 Pohled do interieru vozidla ev.č.63. | 21.10.2011 Linka 2 přijíždí do zastávky Ringdansens centrum. V pozadí je vidět červený koberec. A samotné okolí stanice vypadá jak staveniště s provozem tramvají. A proto se po červeném koberci vydáme dál. | 21.10.2011
Po 300 metrech se mezi sídlištěm objevuje dunící stan informujicí o velké slávě... | 21.10.2011 ...v Norrköpingu byla otevřena trať do čtvrtě Kvanberget. A to je dost velký důvod pro oslavu. | 21.10.2011 Nová trať je pro obyvatele města, tak i oslava musí být pro obyvatele města. Zde výsledné výtvory ze soutěže pro děti. | 21.10.2011 Účastníci stavby nové trati. | 21.10.2011 Nechybí ani reklama informujicí otevření nové trati. | 21.10.2011
Novou tramvajovou trať je potřeba oslavit a nechybí ani ozdoba „první“ tramvaje na trati. | 21.10.2011
Tramvajová křižovatka u stanice Hagaskolan a ukázka zobrazení postavení výměny. | 21.10.2011 Specialitou centra Norrköpingu je i vedení linky 3 skrz centrum, ke kterému je využívána tato splítka. | 21.10.2011 Mezi městy Norrköping a Linkoping jezdí expresní linky, na které jsou vypravovány tyto patrové luxusní vozy | 21.10.2011 Bohužel ve špatné kvalitě ale jediná fotka, tohoto speciálního vedení troleje, skr kruhový objezd před hlavním nádražím. Tato zvedací trolej je umístěna pouze na jednom rameni kruhového objezdu a na druhém rameni je trolej vedena normálně. | 21.10.2011 A zde již cíl většiny českých dopravních nadšenců. Vozy T6, které bohužel slouží převázně jako zálohy, stojící pouze ve vozovně. | 21.10.2011
Za pomocí pár vět, byl službu konajicí výpravčí velmi ochotný a vyfotit si tyto vozy nebyl problém. | 21.10.2011

ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017