Scanjournal č.002

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Scanjournal č.002

Fotografické okénko do nedávné historie


2. Blížící se konec brněnských tédvojek - 29.3.1997
Dne 29.3.1997 organizovala parta nadšenců jízdu vozem T2 ev.č.1450 po kolejové síti DP Brno, neboť vozy T2 byly tehdy již na ústupu a předpokládalo se jejich brzké vyřazení. Po 10 letech se k této akci vrací Scanjournál několika snímky...
Vůz T2 ev.č.1450 v podjezdu u hlavního nádraží | 29.3.1997 Setkání vozu K2 ev.č.1113 na lince 3 a T2 ev.č.1450 na služební jízdě ve smyčce Komín. Zatímco klasické vozy K2 ještě v Brně potkáme, typ T2 dojezdil v prosinci 1998 | 29.3.1997 Tento úsek trati bychom v Brně již marně hledali. Toto malebné zákoutí zaniklo během výstavby souboru silničních staveb v Pisárkách. Vůz T2 ev.č.1450 zde pózuje fotografům s orientací neexistující linky 14 | 29.3.1997 První brněnský vůz T6A5 se setkal ve smyčce Masarykova čtvrť s vozem typu T2 ev.č.1450. Je zřetelné porovnání designu 50. a 80. let minulého století | 29.3.1997 Další setkání T2 ev.č.1450 s typickými brněnskými vozidly - tramvaj T2 a maďarské autobusy Ikarus 280 v areálu vozovny a garáží Medlánky | 29.3.1997
1450
29.3.1997
1113, 1450
29.3.1997
1450
29.3.1997
1201, 1450
29.3.1997
2112, 2079, 1450
29.3.1997
Snímkem z vozovny Medlánky si přiblížíme zadní část vozu ev.č.1450. Vůz nemá žádnou světelnou signalizaci couvání, což v té době nebylo nic neobvyklého | 29.3.1997 Poslední obrázek s T2 ev.č.1450 nám ji přináší na nově opraveném Maloměřickém mostě. Vůz plný šotoušů zde pózuje několika rychlým, kteří vyběhli ven | 29.3.1997 Dvěma snímky se podíváme na exkurzi do vozovny Medlánky, kde byly několik let odstaveny nepoužívané služební vozy T2. Na snímku vůz ev.č.4113 | 29.3.1997 Mezi odstavenými T2 se nacházel též vůz ev.č.4116 s tlačným sněhovým pluhem. Za pozornost stojí rovněž brněnská zatlačovačka pryže do panelů BKV. Svršek typu BKV během následujících let Brno zcela opustil... | 29.3.1997 T2 ev.č.1450 zavezla své cestující i do vozovny Pisárky. Zde stála odstavená služební T2 ev.č.4105, která má ještě na čele typické fousy. Její stav byl však již v březnu 1997 žalostný. | 29.3.1997
1450
29.3.1997
1450
29.3.1997
4113
29.3.1997
4116
29.3.1997
4105
29.3.1997
Na rozdíl od kolegyně s číslem 4105 se posunovací pisárecké vozy těšily dobrému zdraví a byly často používány. Na snímku je pracovní T2 ev.č.4121 a za ní vůz ev.č.4122 | 29.3.1997 Na rozdíl od kolegyně s číslem 4105 se posunovací pisárecké vozy těšily dobrému zdraví a byly často používány. Na snímku je pracovní T2 ev.č.4121 s přidaným světlem pro případné couvání | 29.3.1997 V březnu 1997 byly do Brna nově dodány vozy typu T3R. Následující snímky přibližují odstavení všech 10 nových vozů T3R ve vozovně Pisárky před jejich uvedení do provozu | 29.3.1997 Brněnské T3R ve vozovně Pisárky | 29.3.1997 Poslední snímek dnešního Scanjournálu nabízí netradiční pohled na odstavnou plochu vozovny Pisárky. Vozy T3R svítí novotou mezi záplavou vozů typu K2 | 29.3.1997
4121
29.3.1997
1450
29.3.1997
T3R
29.3.1997
T3R
29.3.1997
T3R a K2
29.3.1997


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017