Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje 16.2.2007

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9119
na pražské koleje 16.2.2007


V 7:00 zastavuje před výpravní budovou nádražíčka Praha-Zličín vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na plošinových vozech. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech přivezla na nádraží Praha-Zličín lokomotiva 740 534-3. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Lokomotiva 740 534-3 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9119 u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje na nádraží Praha-Zličín. | 16.2.2007 Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9119 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 16.2.2007
Na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9119 na nádraží Praha-Zličín u rampy předávací koleje. | 16.2.2007
Pražské tramvajové koleje přivítaly 16. února 2007 celkově devátý vůz typu Škoda 14T, nesoucí budoucí evidenční číslo 9119. Tento vůz je již sedmý, z devíti dosud předaných pražských vozů Škoda 14T, který byl do Prahy přepraven po železnici. Jelikož se prototypový vůz ev.č.9111 v pátek 9. února, po železnici do plzeňské Škody Transportation vrátil, k vykonání úprav na sériové provedení, ač byl do Prahy přivezen na silničním návěsu, zůstává nyní vůz ev.č.9112 jediným pražským vozem Škoda 14T, jenž zatím neokusil ložnou plochu železničních vagonů.

Stejně jako v předešlých případech se přeprava vozu Škoda 14T z plzeňské Škody Transportation uskutečnila po železnici v režii soukromého dopravce Viamont a.s.. Vůz budoucího ev.č.9119 byl 15. února 2007 ve 22:00 naložen v areálu Škody Transportation za pomoci portálových jeřábů na plošinové vozy Smmp a ve 3:30 následujícího dne se vlaková souprava vydala do Prahy. Předávka na pražskou kolejovou síť proběhla opět na kusé předávací koleji nádraží Praha - Zličín.

Vlakovou soupravu složenou již standardně ze tří plošinových vozů typu Smmp (84 54 4633 904-1, 84 54 4633 903-7, 84 54 4633 902-5), které jsou vzájemně pevně propojeny a jejichž ložné plochy uzpůsobeny pro převoz kolejových vozidel, vedla motorová lokomotiva firmy Viamont a.s. ev.č. 740 534-3. Souprava dorazila na druhou kolej od staniční budovy nádraží Praha-Zličín přesně v 7 hodin.

Již v 7:11 byly plošinové vozy s tramvají Škoda 14T ev.č.9119 ukotveny k rampě předávací koleje, došlo k odvěšení lokomotivy od soupravy a jejímu následnému poodjetí.

Dvacet pět minut po sedmé ráno dorazila na místo souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606, určená k vytažení vozu. Po uvolnění kotevních prvků, demontáži popruhů a uvolnění pantografu mohlo dojít k oživení a vyzkoušení nové tramvaje, včetně zkoušky funkce kolejnicové brzdy (to vše stále ještě na železničních vozech). Po instalaci redukce spřáhla na soupravu T6A5 a propojení obou tramvajových vozů pomocí vyztužené tyče opatřené spřáhly pražského typu, započalo v 7:43 vytahování vozu. Samotný přesun vozu Škoda 14T na pražské koleje byl dílem okamžiku a pražské koleje krátce před osmou přivítaly i devátý vůz.

Jelikož vše proběhlo velice hladce a rychle, nebylo možné kusou předávací kolej ihned opustit kvůli obsazenosti smyčky Sídliště Řepy vlaky linek 7, 9 a 10. Nastalo tak opětovné čekání na poslední spoj linky 7 (odjezd ze smyčky v 8:28), aby mohla být vnitřní kolej využita k obracení vlaků linky 9. V cca 8:38 se vůz vlastní silou přesunul na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy a v cca 8:43 se za doprovodu krycího vlaku a vozu technické kontroly přepravil vlastní silou do své domovské motolské vozovny.

Odpoledne se vůz vydal do areálu Opravny tramvají Ústředních dílen, kde úspěšně vykonal technicko-bezpečnostní zkoušku. Odtud se v cca 14:00 navrátil zpět do vozovny Motol.

Ještě před vytažením vozu Škoda 14T ev.č.9119 pod trolej na kusé předávací koleji je nutné odjistit polopantograf na střeše vozu. | 16.2.2007
Ještě před vytažením vozu Škoda 14T ev.č.9119 pod trolej na kusé předávací koleji je nutné odjistit polopantograf na střeše vozu. | 16.2.2007 Ještě před vytažením vozu Škoda 14T ev.č.9119 pod trolej na kusé předávací koleji je nutné odjistit polopantograf na střeše vozu. | 16.2.2007
Ještě před vytažením vozu Škoda 14T ev.č.9119 pod trolej na kusé předávací koleji je nutné odjistit polopantograf na střeše vozu. | 16.2.2007 Přes tyč zasunutou do místa pro zvedání vozu 14T jsou přetaženy popruhy, uchycené do ok na plošinových vozech, zajišťující tramvaj během přepravy. | 16.2.2007
K vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje byla tentokráte určena souprava vozů T6A5 ev.č.8606+8605, která na místo přijela v 7:25. | 16.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9119. | 16.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 je pomocí spojovací tyče spřažena s vozem Škoda 14T ev.č.9119 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 16.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 je pomocí spojovací tyče spřažena s vozem Škoda 14T ev.č.9119 a jeho vytažení na pražské koleje již bude dílem okamžiku. | 16.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 je pomocí spojovací tyče spřahována s vozem Škoda 14T ev.č.9119. | 16.2.2007 K vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje byla tentokráte určena souprava vozů T6A5 ev.č.8606+8605. | 16.2.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru, vůz má na transparentu pracovníkem Škody Transportation nastavenou orientaci přislíbenou při skládání vozu ev.č.9118 - 9 Vozovna Motol :-) Děkujeme!. | 16.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje s pomocí soupravy vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 pokračuje centimetr po centimetru. | 16.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 bylo dokončeno. | 16.2.2007 Panťák vzhůru letí k radosti svých dětí..... | 16.2.2007 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9119 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 bylo dokončeno. | 16.2.2007 Na předávací koleji u nádraží Praha-Zličín probíhá oživování motolského vozu Škoda 14T ev.č.9119. | 16.2.2007
Na předávací koleji u nádraží Praha-Zličín probíhá oživování motolského vozu Škoda 14T ev.č.9119. | 16.2.2007 Na předávací koleji u nádraží Praha-Zličín probíhá oživování motolského vozu Škoda 14T ev.č.9119. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 na předávací koleji Zličín vyčkává za soupravou vozů T6A5 ev.č.8605+8606 na uvolnění vnější kolej smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 opouští v 8:34 hodin kusou předávací kolej a zacouvává do smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 zacouvává v 8:38 z kusé koleje u nádraží Praha-Zličín do smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9119 zacouvává v 8:38 z kusé koleje u nádraží Praha-Zličín do smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 zacouvává v 8:38 z kusé koleje u nádraží Praha-Zličín do smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 zacouvává v 8:38 z kusé koleje u nádraží Praha-Zličín do smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 manipuluje na vnější koleji smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 manipuluje na vnější koleji smyčky Sídliště Řepy. | 16.2.2007
Souprava vozů T6A5 ev.č.8605+8606 klesá v předstihu před vozem Škoda 14T ev.č.9119 Makovského ulicí k zastávce Slánská. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 klesá Makovského ulicí k zastávce Slánská. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 klesá Makovského ulicí k zastávce Slánská. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 klesá Makovského ulicí. | 16.2.2007 Krycí vlak složený z vozů T6A5 ev.č.8605+8606 předchází příjezdu vozu Škoda 14T ev.č.9119 do zastávky Motol. | 16.2.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9119 v zastávce Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 před vozovnou Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 před vozovnou Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 vjel na objízdnou kolej vozovny Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 vjíždí do haly denního ošetření vozovny Motol. | 16.2.2007
Vůz Škoda 14T ev.č.9119 při manipulaci na kolejové harfě vozovny Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 při manipulaci na kolejové harfě vozovny Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 při manipulaci na kolejové harfě vozovny Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 odstavený mezi kontrolními lávkami pro údržbu výzbroje vozů 14T na 18. koleji vozovny Motol. | 16.2.2007 Vůz Škoda 14T ev.č.9119 odstavený mezi kontrolními lávkami pro údržbu výzbroje vozů 14T na 18. koleji vozovny Motol. | 16.2.2007


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017